Katariina Nokua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Battle
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
51
Onnea kahdeksannesta sijasta ja kovasta kyykystä (220kg) MM-kisoissa! :kippis1:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kiitoksia kovasti onnitteluista. :worship:
Tuo kyykkytuloshan alkaa mulle olla aika vakio kun ämmä ei saa kyykättyä syvempään :curs: vaikka rauta ei ole painanut niskassa. Mutta kai siihen löytyy selitys muutaman vuoden reenattomuudesta.
Tuloshan siis sivusi henk.koht. aikaisempaa rekkaa mutta tuonne superiin uusi SE.
Kisa meni muuten hyvin paitsi sijoitus tietty olisi saanut olla parempi, mutta ehkä sitten taas ensi kerralla... Hiljaa hyvä tulee...

Onneksi olkoon vaan, ja toivottavasti lähivuosina nähdään hyvää kehitystä.

Olitko tyytyväinen Suomen vahvin nainen kilpailun lopputulokseen?

Onnittelut täältäkin!Harmi kun pohje kramppas vahvin nainen kisoissa,no ensvuonna sitten uudestaan!

Kiitoksia kovasti onnitteluista. :worship:
Tuurin kisat menivät yllättävän hyvin. Olen ihan tyytyväinen tähänkin, täysillä yritin painaa koko ajan, sen jälkeenkin kun pohje meni. Harmi vain kun ei voinut antaa Katille kunnon vastusta.
Kävin tänään lekurilla ja aika rankka tuomio tuli. Elikkä pohkeeseen tuli revähdys, pari päivää liikkumatta, tulehduskipulääkettä ja tarjosi kyynärsauvoja.
Tarkoitus on reenata tämä vuosi ainakin täysillä, jotenka katsotaan ensi vuoden kisoja sitten uudestaan joskun ensi keväänä. Ehkä ne ovat mun kohdalta ohi. Tiedä häntä... :wanha:
Mut voimanostoa jatketaan tämä vuosi ja lupaan että se 600kg vielä rikkoontuu tänä vuonna vaikka mikä olisi! :wall:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom