Karmiva lihaskipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 333
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

333

Tassa pitkan tauon jalkeen erhdyin menemaaan salille. Ajattelin ottaa iisisti, koska tiedan ettei ole oukki doukki aloittaa liian rankkaa treenia heti. Mutta tama lyhyt noin 25 noin minuutin treeni aiheutti sen, etta tuskin pystyn liikuttamaan kasiani tai kirjoitamaan edes kunnolla.

Treenista on aikaa noin 48h, Treenasin lahinna ylakroppaa. Eli tein noin 4 x 12 sarjaa jollain rintaprassilaitteella, 2x12 pystypunnerusta kasipainoilla ja valissa pienemmilla painoilla olkapaihin vaikuttavia vipareita ja ylataljaa noin 5x12. Nyt kivut on helvetellisia.

Syon valiumia, ibumaxia ja juon kaljaa, mutta helpotusta ei kipuun ei ole kyseiset aineet pahemmin auttaneet. Onko tassa mitaan jarkea menna kiduttamaan itseaan salille? Tunnen olevani ihan romuna, vaikka olen aikaisemmin tehnyt paljon rankenpiakin treeneja...

Voisiko olla syy se, etta taytin jo 40v, eli nain vanhalle muumiolle punttitreenaus ei enaa ole terveellista hommaa. Vai pitaisiko vaan menna uudestaan salille ja tehda kevyempi treeni vai unonhtaa koko juttu? Tai ehka levata niin kauan kunnes kivut ovat kadonneet?

No muista ens kerralla venytellä ennen treeniä ja pari tuntia treenin jälkeen, veikkaan että tuon ikäisenä kova lihaskipu voi olla ihan luonnollista.

Joo, vehan lammittelya ja venettylya voisi harrastaa. Ja itseasiassa paasin just vasta vikko sitten sairaalasta joten ehka sita ei ole parhaimmassa mahdollisessa kondiksessa, eika joka iltainen bissen juominen auta varmaan asiaa. Ehka keskityn mielummin uimiseen ja treenaan todella kevyesti.

Kyllä se johtuu ihan vain tosta tauosta. Se alku pitää ottaa ihan naurettavan varovasti ja vähitellen lisätä vastusta. On sitä itse kukin saanut kädet jonkinlaiseen tulehdustilaan niin ettei niitä saa suoraksi viikkoon tai jalat niin paskaksi ettei sohvalle voi istua, vaan sinne on pakko kaatua. Kyllä se siitä ohi menee levolla eikä seuraavassa treenissä enää kipeydy niin pahasti sitä seuraavasta puhumattakaan.

Melkose palkkarit sulla :D kuten kaikki muutkin mainitsi niin tuosta treenauksen alottamisen tuomasta alkushokista johtuu. Minä kun aloitin tauon jälkeen niin pariin viikkoon pystynyt kunnolla kävelemään kun reiskat iski niin pahasti tukkoon. Pari viikkoa kun jaksaa kärvistellä niin olotila tasottuu, pahinta mitä voit tehdä on jäädä sinne sohvan pohjalle makaamaan. Pari kevyttä kävelylenkkiä ja takas salille vaikka ylihuomenna.

Ehkä tuo lopputulos kielii juuri siitä, että salilla olisi syytä käydä vähän tiheämmin. 40v ei ole mikään ikä edes vielä. Mies parhaassa vedossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kivut saattaa tosiaan viikon jos parikin kestää, flunssakin voi heittää päälle mutta ei tuosta kannata lannistua, ensimmäinen kuntosali kerta tappaa ne pienet lihakset mitä sinulla on ollut ja keho yrittää parhaan mukaan korjata vauriota. Ajan myötä kun käy useammin salilla niin keho osaa paremmin korjata vauriot ja kestää paremmin reeniä. Jos taas jätät salin liian pitkäksi aikaa tauolle ja menet yrittämään uudelleen niin ihan sama reaktio tulee olemaan.

Omakohtasia kokemuksia..Venettely ei auta hevonvittua. Vaikka kuinka huolellisesti venyttelisi jalkatreenin jälkeen..Ja on tullut taukoa jalkatreenistä. Ni ei ole mitään apua, ei auta ko aika.

Jooh, no uudelleen salille. Enemman lammittelya aerobisilla laitteilla ja tauot vahan pitemmaksi sarjojen valilla. Jai ihan ok fiiliskin eika ollut ihan painajaista koko homma. Sopivan rento olotila, mita kadet nyt vahan tarisee kun yrittaa syoda, mutta muutama litra bissea korjannee senkin.

Jooh, no uudelleen salille. Enemman lammittelya aerobisilla laitteilla ja tauot vahan pitemmaksi sarjojen valilla. Jai ihan ok fiiliskin eika ollut ihan painajaista koko homma. Sopivan rento olotila, mita kadet nyt vahan tarisee kun yrittaa syoda, mutta muutama litra bissea korjannee senkin.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että olet se kuuluisa sokea homo makkara kädessä?

Voi helvata tää jätkä nähdään kohta lavalla jos vaan jaksaa tätä tahtia painaa. Mustikkasoppaa vaan naamaan jos kiinteet ei uppoo.

Ei kannata jatkaa, jos asenne on kuin jollain merenpohjan nilviäisellä.

Haha aika tuomitsevaa :D Mä oon kerran noin puolenvuoden salitauon jälkeen vetänyt vanhan ohjelman mukaisen olkahauber treenin. Voin kertoo että kyynel tuli silmään siitä kivusta. En saanut kahteen viikkoon käsiä 90astetta suoremmaksi. Tulehtu niin pahasti forkut ja hauikset. Koko episodista kesti palautua noin kuukausi. Nykyisin kahdenkin viikon tauon jälkeen otan varovaisesti. Ei ikinä enää :D

Haha aika tuomitsevaa :D Mä oon kerran noin puolenvuoden salitauon jälkeen vetänyt vanhan ohjelman mukaisen olkahauber treenin. Voin kertoo että kyynel tuli silmään siitä kivusta. En saanut kahteen viikkoon käsiä 90astetta suoremmaksi. Tulehtu niin pahasti forkut ja hauikset. Koko episodista kesti palautua noin kuukausi. Nykyisin kahdenkin viikon tauon jälkeen otan varovaisesti. Ei ikinä enää :D

Vai että tuomitsevaa... haloo ku äijällä on joka postissa mainittu bissen juominen. Eihän tuota nyt voi ottaa tosissaan. :D

Vai että tuomitsevaa... haloo ku äijällä on joka postissa mainittu bissen juominen. Eihän tuota nyt voi ottaa tosissaan. :D

Miksei voisi? Olen talla hetkella Thaimaassa, Bangkokissa, joten bissen juonti nyt kuuluu vaan normamaaliin joka iltaiseen ajan tappamiseen. T.I.T this is Thailand. Suomessa ei varmaan taytyisi juoda bissea joka ilta, mutta taalla nyt kaydaan ulkona rafloissa baareissa joka fucking ikinen paiva.

Ei se ole fiksua juoda bissea, mutta se kuluu kuviohin taalla pain yleisesti, varsinkin jos ei ole duunia. Tai saattaa nekin joilla on jobi imuroida bissea huomattavia maaria. Yrita nyt lopettaa taalla alkoholin kaytto, ziisus! Mission Impossible.

Yritan kayda salilla vain sen takia etta pysyisin jonkinlaisessa kondiksessa. Mitaan mutant massa monsteri luukkia en ole tavoittelemassa.

Ehkä se jokapäiväinen bissen kittaaminen kuuluu sinne Thaimaaseen, mutta tähän lajiin se ei kuulu, mikäli oikeasti haluat kehittyä ja saada tulosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom