Kari S. Tikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kille
  • Aloitettu Aloitettu
Oli kyllä surullinen tapaus. Parit asiattomat kommentit kyllä edistää käsitystä tyhmien bodarien olemassaolosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ainahan ne on vaan ja ainoastaan yksittäistapauksia noi ulkomaalaisten tekemät murhat.. eihän niitä kuule ku melkein päivittäin.. pistää taas vihaks.. :curs:

Kille sanoi:
Tikka oli siis Suomen johtavia veroasiantuntijoita ja mm. tasavaromallin puolestapuhuja. .
olen ilkeä. eipä sitten paljoa menetetty.
PunttiOskari sanoi:
http://www.yle.fi/uutiset/vasen/id35249.html

Epäillyt ovat itä-Helsingissä asuvia ulkomaalaistaustaisia parikymppisiä miehiä. Mutta tämä on tietysti taas yksittäistapaus :rolleyes:
juu ainahan nää on yksittäistapauksia vaikka kuinka ulkomaalaiset tekis rikoksia :)

Pelles sanoi:
ainahan ne on vaan ja ainoastaan yksittäistapauksia noi ulkomaalaisten tekemät murhat.. eihän niitä kuule ku melkein päivittäin.. pistää taas vihaks.. :curs:

Ja suomalaisten tekemäthän murhathan ei vastaavasti ole yksittäistapauksia? "Pistää vihaksi". Ja vai vielä "melkein päivittäin"? Oo kuule ihan rehellinen, ja sano et vihaat niitä ihan muutenki. Ja todennäkösesti vihaat homoseksuaalejakin eli ei luulis sua liikuttavan. Jos vaan pidettäis vihanlietsonta poissa tästä threadistä.

Sit asiaan...Itekin oon koulun kautta lukenu miehen julkaisuja, ja varmasti luen muutaman jatkossakin. Surullinen tapahtuma.
Ja toivottavasti syylliset saadaan kiinni ja tuomitaan modernin oikeusvaltion tyyliin. "Ei" siis kuolemanrangaistukselle edelleenkin.
R.I.P.

neutraali sanoi:
olen ilkeä. eipä sitten paljoa menetetty.
juu ainahan nää on yksittäistapauksia vaikka kuinka ulkomaalaiset tekis rikoksia :)
Just joo.
Katsotaan sitten, miten paljon menetät, jos esim.tasaveromallia ei meille tule. Tosin kommenttisi pohjalta voisi päätellä, että voiton puolelle jäät.
Tikka oli Suomen paras veroasiantuntija, jonka puoleen käännyttiin lähes aina, kun jotain verotukseen liittyvää uudistusta ryhdyttiin tekemään. Harmi, että näitä tapahtuu.

Kapu sanoi:
Just joo.
Katsotaan sitten, miten paljon menetät, jos esim.tasaveromallia ei meille tule. Tosin kommenttisi pohjalta voisi päätellä, että voiton puolelle jäät.
Tikka oli Suomen paras veroasiantuntija, jonka puoleen käännyttiin lähes aina, kun jotain verotukseen liittyvää uudistusta ryhdyttiin tekemään. Harmi, että näitä tapahtuu.
tasaveromalli on hyvä? köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu. kansa tykkää.

Suuri menetys. Viisas mies Tikka oli R.I.P

ps. Neutraalilta "huippu" kommentti... huoh

neutraali sanoi:
tasaveromalli on hyvä. köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu. kansa tykkää.
Ainahan joku jää paitsioon, kun näitä asioita päätetään. Mutta on se nykyään aika kohtuutonta, että maksat esim. 50 000 euron bruttotuloista 16500 veroa. Sulle jää 33500€. Jos tienaat 30 000 brutto/vuosi, maksat 7500 veroa. Jäljelle jää 22500€. Bruttotuloissa ero oli 20 000 euroa, nettotuloissa 11 000 euroa. Ei se minusta ole aivan reilua, että hyvästä palkasta joutuu "kärsimään" noin.
ps. Summat olivat suuntaa antavia, mutta oikean suuntaisia...

neutraali sanoi:
tasaveromalli on hyvä? köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu. kansa tykkää.
Vielä, kun kansa edes ymmärtäisi vero-asioistakin jotain. Sivuhuomatuksena sellainen, että useimmissa tasaveromalleissakin parempituloisella olisi silti korkeampi veroprosentti kuin pienituloisella. Eli itse asiassa suurimpia hyötyjiä olisivat useimmiten kaikkein pienituloisimmat, jotka eivät maksaisi veroja paljon paskaakaan verrattuna nykyiseen, jos mallissa saisi tienata vaikka 7000 euroa verottomana ja lopuista vasta maksettaisiin veroa.

Yleensä koko tapauksessa pari homoa taisi aiheuttaa aika ison menetyksen, mitä tulee tämän maan verotietämykseen.

Mulle tuli heti ensimmäiseksi mieleen, kun ton uutisen näin, että onkohan Suomessa tapahtunut poliittinen murha. Nythän on tullut puheeksi tämä perintöverouudistus ja Tikalla on siinäkin aika jyrkkä kanta. Mm. perjantain Kauppalehdessä oli etusivun juttu: "Kari S. Tikka ajaa mutkatonta, kevennettyä perintöverotusta." Aika "hyvin", että sattuu tällainen tapaus juuri verotukseen liittyvän uudistuksen aikana. :( Poliittinen murha tai ei - Suomi on menettänyt viisaan pioneerin.

lej sanoi:
Vielä, kun kansa edes ymmärtäisi vero-asioistakin jotain. Sivuhuomatuksena sellainen, että useimmissa tasaveromalleissakin parempituloisella olisi silti korkeampi veroprosentti kuin pienituloisella. Eli itse asiassa suurimpia hyötyjiä olisivat useimmiten kaikkein pienituloisimmat, jotka eivät maksaisi veroja paljon paskaakaan verrattuna nykyiseen, jos mallissa saisi tienata vaikka 7000 euroa verottomana ja lopuista vasta maksettaisiin veroa.

Yleensä koko tapauksessa pari homoa taisi aiheuttaa aika ison menetyksen, mitä tulee tämän maan verotietämykseen.

Nää Neutraalin kaikki kommentit taitaa olla suoraan Tony Halmeen kirjoista lainailtuja. :D

ektomorfi sanoi:
Ja suomalaisten tekemäthän murhathan ei vastaavasti ole yksittäistapauksia? "Pistää vihaksi". Ja vai vielä "melkein päivittäin"? Oo kuule ihan rehellinen, ja sano et vihaat niitä ihan muutenki. Ja todennäkösesti vihaat homoseksuaalejakin eli ei luulis sua liikuttavan. Jos vaan pidettäis vihanlietsonta poissa tästä threadistä.

Sit asiaan...Itekin oon koulun kautta lukenu miehen julkaisuja, ja varmasti luen muutaman jatkossakin. Surullinen tapahtuma.
Ja toivottavasti syylliset saadaan kiinni ja tuomitaan modernin oikeusvaltion tyyliin. "Ei" siis kuolemanrangaistukselle edelleenkin.
R.I.P.

taidat olla varsinainen :david:
hohhoijjaa. :rolleyes:
taas yks kukkahattusetä ilmottautu.. :down:
ja sun oletukset mun vihoista on :anssi:
homot on ok kunhan eivät tule mua iskemään.. ja ulkomaalaiset on ok jos tulevat tänne tekeen töitä.. joten yritä sinä pysyä asiassa!

Pelles sanoi:
taidat olla varsinainen :david:
hohhoijjaa. :rolleyes:
taas yks kukkahattusetä ilmottautu.. :down:
ja sun oletukset mun vihoista on :anssi:
homot on ok kunhan eivät tule mua iskemään.. ja ulkomaalaiset on ok jos tulevat tänne tekeen töitä.. joten yritä sinä pysyä asiassa!

Blaah, vedä nakilla.

Sun kommenttis se oli :down:. Yhtä paljon mä pysyin asiassa ku sinäki.

Kapu sanoi:
Ainahan joku jää paitsioon, kun näitä asioita päätetään. Mutta on se nykyään aika kohtuutonta, että maksat esim. 50 000 euron bruttotuloista 16500 veroa. Sulle jää 33500€. Jos tienaat 30 000 brutto/vuosi, maksat 7500 veroa. Jäljelle jää 22500€. Bruttotuloissa ero oli 20 000 euroa, nettotuloissa 11 000 euroa. Ei se minusta ole aivan reilua, että hyvästä palkasta joutuu "kärsimään" noin.
ps. Summat olivat suuntaa antavia, mutta oikean suuntaisia...

Eipä tossa mitään epäoikeudenmukaista ole, se on vaan toi perussuomalainen kateus mikä jyllää kun pitää toisten tuloihin omiaan verrata. Toinen tienaa 33500, toinen 22500, toisella parempi palkka kuin toisella. En nää miten ihmeessä sen saa käännettyä epäoikeudenmukaiseksi sitä paremmin tienaavaa kohtaan :eek:

JunttiOskari sanoi:
http://www.yle.fi/uutiset/vasen/id35249.html

Epäillyt ovat itä-Helsingissä asuvia ulkomaalaistaustaisia parikymppisiä miehiä. Mutta tämä on tietysti taas yksittäistapaus

Samaa logiikkaa kun soveltaa tohon uutiseen niin käy ilmi että kaikki tasaveroa kannattavat ovat homoja!! :hyper: woohoo!!!

Sori ei-rakentavasta kommentista mutta yhtä paskoja on jo pari tähänkin topikkiin tullut niin ajattelin ettei tää paljoa tasoa alenna.

jurpo sanoi:
Eipä tossa mitään epäoikeudenmukaista ole, se on vaan toi perussuomalainen kateus mikä jyllää kun pitää toisten tuloihin omiaan verrata. Toinen tienaa 33500, toinen 22500, toisella parempi palkka kuin toisella. En nää miten ihmeessä sen saa käännettyä epäoikeudenmukaiseksi sitä paremmin tienaavaa kohtaan :eek:
Niin, miksi sen jonka brutto on 50 000€ pitää maksaa 8% suuremmalla veroprosentilla tuloistaan veroa, kuin sen jonka brutto oli 30 000€? Ei nyt sattunut rautalanka mukaan, mutta toivottavasti ymmärsit asian.

Ennen tapausta en ole edes kuullut kyseisestä henkilöstä. Ilmeisen fiksu ja aikaansaava ihminen oli kai kyseessä. Ikävä että poismenon epäilyttävät yksityiskohdat nousevat pakostakin etualalle.

Onko suomi vaarallinen maa seksuaalivähemmistöön kuuluvalle? Oikeudessa on paraikaa miesystäviään sarjamurhannut tyyppi. Pasi Aaltosen surmaaja on edelleen vapaana. Tampereen Härmälässä alta parikymppinen tyyppi potki hengiltä vanhan patun. Nyt tämä.

en tiedä muusta mutta tämä treadi on kyllä näyttänyt aika selkeästi tämän foorumin läpileikkauksena sen että älykkään ihmisen kuolema jakaa foorumin kynikset möläyttelemään todella fiksuja kommentteja ja ei hirveän syväluotaavaa analyysiä älyllisen elämän puuttumisesta intternetissä tarvitse tämän jälkeen tehdä. Harmi että menetämme taas kansallisesta aivokapasiteetistamme osan, josta olisi voinut tulevaisuudessa "me normi duunaritkin" hyötyä - opiskelijoita lukuunottamattakaan.. Olisi ikävää jos vielä näinä päivinä tarvitaan marttyyrien verta avaamaan silmiä.

-H0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom