Kari S. Tikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kille
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä ajatuksia viikonloppuna tapahtunut tragedia herättää?

Kamala tapaus kaiken kaikkiaan, tuntuu todella uskomattomalta. Itse olen ollut henkilökohtaisesti Tikan kanssa tekemisissä useasti ja leppoisampaa ihmistä saa hakea. Mikä ihmiset ajaa tällaiseen?

Suomi on menettänyt todella briljantin tyypin verotuksen ja yhteiskunnan kehittämisen saralla. Ei taida toistaiseksi löytyä ketään täyttämään Tikan saappaita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kille sanoi:
Mitä ajatuksia viikonloppuna tapahtunut tragedia herättää?

Kamala tapaus kaiken kaikkiaan, tuntuu todella uskomattomalta. Itse olen ollut henkilökohtaisesti Tikan kanssa tekemisissä useasti ja leppoisampaa ihmistä saa hakea. Mikä ihmiset ajaa tällaiseen?

Eikös se niin ollut, että inha yhteiskunta, globalisaatio ja monikansalliset yritykset ajavat ihmisen tuollaiseen tekoon - ja tietysti epätyydyttävä äitisuhde. Vai ovatko kukkikset jo keksineet uusia tekosyitä.

Kuolemantuomion käyttöönottoahan ei tietenkään sovi tämänkään tapauksen yhteydessä toivoa. Kyllä vajaan kymmenen vuoden vankeustuomio on oikeudenmukainen vaihtokauppa toisen hengestä, joka muuta väittää on kostonhimoinen barbaari ja muutoinkin moukka (eikös juu).

Tympii tietää että paskiaiset saavat taas muutaman kepin iskun, vaikka aihetta olisi sivaltaa viikatteella.

Harmittaa kieltämättä myös tasaverotoiveiden kannalta.

Tahaton emissio sanoi:
Mitä tässä on tapahtunut?
EDIT: uutispimento...

Joku julkkisproffa on tapettu kotiinsa.

Ikävä juttu tietenkin muttei mua henk.koht. kosketa yhtään enempää kuin kenenkään muunkaan murha kun en kaveria tuntenut...

Samoin minäkin olen aivan pihalla siitä mitä on tapahtunut?:(

Opettaja sanoi äsken että "nirri pois". Ilmeisesti sis tapettu tai vastaavaa. Mikä sitten syynä?

R.I.P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Verotuksen asiantuntija Tikka oli löytynyt lauantaina kuolleena kotoaan.

Hesarin mukaan viimeksi nähty elävänä torstaiyönä poistumasta DTM:stä parin kolmekymppisen tyypin kanssa.

Tuttu tyyppi veroartikkeleiden puolesta. Hirveästi ajatuksia ei herää, kun ei tiedä mitä on tapahtunut.

Asiaa / henkilöä paremmin tuntevat voivat valottaa asiaa enemmän, mutta nähty viimeksi DTM:n edessä ja poistunut sieltä 2 miehen seurassa. Liittynee tapaukseen jotenkin... :(

Edit: oon hidas. :)

dear_a sanoi:
Asiaa / henkilöä paremmin tuntevat voivat valottaa asiaa enemmän, mutta nähty viimeksi DTM:n edessä ja poistunut sieltä 2 miehen seurassa. Liittynee tapaukseen jotenkin... :(
Just tuli uutinen, että nämä 2 miestä on kiinniotettuina.

Aika nopeasti jäivät kiinni, joten olisivatko itse ottaneet poliisiin yhteyttä? Voihan olla, että kyseisillä tyypeillä ei ollut tapahtuman kanssa mitään tekemistä. Saas nähdä. Joka tapauksessa todella suuren aukon jätti suomalaiseen verokeskusteluun.

Tikka oli siis Suomen johtavia veroasiantuntijoita ja mm. tasavaromallin puolestapuhuja. Veropiireissä (ja juristipiireissä yleisesti) erittäin arvostettu ja pidetty henkilö. Kirjoittanut useita teoksia ja artikkeleita mm. yritysverotuksesta, vuoden 2005 verouudistuksesta jne., luennoinut lukemattomissa tilaisuuksia sekä antanut asiantuntijalausuntoja.

Kuului tunnestusti seksuaalivähemmistöön, mutta se nyt ei varmasti ole tässä tapauksessa se olennaisin seikka.

Koitetaas pitää joku taso tässä keskustelussa.

Joku kohta keksii, että taustalla on hallituksen salaliitto äänekästä kritiikkiä suomalaista verokulttuuria kohtaan puhneelle professorille.... R.I.P

Kille sanoi:
Kuului tunnestusti seksuaalivähemmistöön, mutta se nyt ei varmasti ole tässä tapauksessa se olennaisin seikka.

Hurjaa on touhu nykyään.

Tosin Killen kommenttiin sanoisin, että seksuaalivähemmistöön kuuluminen on tässä tapauksessa varmasti se olennaisin seikka.

Vois kokeilla nyt pitää ihan jotain rotia. Olennainen pointti on se, että helvetin asiallinen ja lahjakas jätkä on liian aikaisin menettänyt henkensä. Joku saattaa olla siitä pahoillaankin, aivan oikeasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom