Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt vois joku pakkiksen karhuista hiukan aktivoitua ja kertoa karhujen treeniohjelmista ja elämästä yleensäkin. Monijakoisellako sitä reenataan ja mitkä ovat pääliikkeet ym. toiminnot/aktiviteetit joiden varaan reenit ja elämä perustuu..!!?

Aamu lähtee käyntiin, kun käydään isolla aamu paksalla. Siitä sitten puolisen kiloa rahkaa naamaan tarvittavien lisäravinteiden kera. Tämän jälkeen yleistä olemista, tai sitten salille treenaamaan. Salilla käydään 3-5 viikossa riippuen mikä kausi on menossa. Kesää kohti salitreeni on yksinkertaista ja perustuu hyvin pitkälti isoihin pääliikkeisiin. Etukyykky, mave, penkki, pystypunnerrus, näitä liikkeitä tehdään voimapainotteisesti. Välipäivinä työnnetään kuulaa tai jotain muuta miehekästä. Ruoka koostuu lähinnä kasviksista, kananmunista, rahkasta ja lihasta, jos ei kalorit riitä näistä, niin lisätään pastaa tai riisiä kaveriksi.

Hellu sanoi mulle tämän tredin nähtyään että: "Siehän oot jo tommonen karhu."

Jumalauta ku lämmitti mieltä.
Nänniläväreitä vois seuraavaksi alkaa harkitseen...

Tuommonen nenäkorukin (mallia sonni) olis aika velemu. Ruutupaitoja, nahkahousuja.. Olokapiähän sitten tatuoidaan se sytämmeen kirjotettu "MAMA", "ÄITI" tai joku vastaava..:hyper:

Taitaa tää ketju olla ihan sitä itteään. Oli tuo hellu sana mulle outo ja menin sitä googlettaan niin eka kuvana tuli sitten tämä :confused:

4_Jamil_Hellu.jpg

Kimola, muistaakseni asut Torniossa? Itse olen Keminmaasta kotoisin joten seuraavan kerran kun tulen pohjoiseen niin tavataanko? Olisi hienoa olla tuommoisen karhun opissa.

Voi vittu! :D pakko käydä aina välillä katsomassa Karhuksi thread josko oisi tullut jotain uutta :D Parasta antia koko pakkikselta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom