Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bearnaisia en suosittele kellekkään :/

image.jpeg

Oli pakko liittyä tänne luettuani tämän keskustelun. Parhaat naurut pitkään aikaan, hyvä äijät jatkakaa karhuilua!

Mites pakkiksen mörrisköillä on karhukunnon hankkiminen edennyt?

Tämä joulunalusaika on mielestäni oivallista aikaa karhuilulle, vaikka oikeat karhut nukkuvatkin talviunta. Ilmeisesti tässä on tapahtunut edistystä sen suhteen ainakin itsellä, koska tuntuu siltä että vois nukkua sen 24/7.

GaySanta.jpg

Halutaan lisää (hetero)karhuja!

Et ole vittu tosissas? Olen ollut natural born karhu täytettyäni 20-vuotta. Nyt, viisi vuotta myöhemmin, kukaan naisista ei ole suostunut parisuhteeseen kanssani. Tänään viimeksi sain kuulla olevani paras pano koskaan, mutta ei halua parisuhdetta jostain tuntemattomasta syystä. Kaksi muuta naista ovat sanoneet suoraan, että persoonallisuuteni on 5/5, mutta karhumainen karvoitus on huono asia. Tämän johdosta olen harkinnut jopa homoksi ryhtymistä, koska tarvisin tiskaajan.

Aloitin karhustumaan. Harmi vaan että edelleenkään ei karvat kasva! Oon aatellut leikata hiuksiani ja liimailla niitä ympäri kroppaani. Onneksi kuitenkin vartalo on muuten aika karhumaisen köyrittävä.

E: Miun on kyllä pakko myöntää, miusta nuo tribaalikuviot ei sovi karhumiehille :( Pilaa kokonaisuuden!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom