Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä ketjuhan toi hymyn huulille! Kai tollaseen kuntoon pääsee yksinkertasesti kasvattamalla lihaksia. Rasvaprosenttia ei saa päästää liian alas, eikä kyllä liian ylöskään, mut sinnepäin raja ei oo niin tarkka. Karvat tossa on melkein tärkeimmässä osassa. Tollanen on kyllä aika miehekkään näköstä, vaikka valitettavan monille taitaa tulla vähän homo ensivaikutelma tosta.

Huomasko kukaan muuten mikä aloitusviestin kuvan nimi on? Gay_Bear_Mechanic.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bears.jpg

Ohan tommonen parivaljakko joillain kesäfestareillaki nyt 1000 x uskottavampi ku esmes se edesmennyt australialainen wannabe-bodari joka hillui kaikenmaailman musiikkifesteillä ilman paitaa, muttei kestänyt sitten saunassa pikku löylyjä. Näillä miehillä vois luulla saunakunnon olevan ihan toista luokkaa ja löylyjen lisäksi otettais lauteilla muutenki "miehestä mittaa".

Tuota ruokavaliota oon tässä miettiny... Se ois varmaanki hyvin paljon paleo-tyyppistä. Paljon punaista lihaa ainaki. Mitä mieltä ootte?

Tuota ruokavaliota oon tässä miettiny... Se ois varmaanki hyvin paljon paleo-tyyppistä. Paljon punaista lihaa ainaki. Mitä mieltä ootte?

Lihaa saanee nauttia metrikaupalla, näin veikkaisin.

Ei tuohon kuntoon pääse millään. Tuohon kuntoon synnytään.
Pakko myöntää (vaikka aika huvittava ketju onkin), että olin aika vähällä tulla vastaamaan tähän kutakuinkin noin^. Lähipiirissä on meinaan yksi lähes klooni ja hän on tosiaan "syntynyt" tuollaiseksi työtäpelkäämättömäksi tosimieheksi. Eli fyysistä työtä ja hyvät geenit :worship:

Aivan loistava ketju! :D Omasta suvusta löytyy vastaavanlainen körmy mikä ei tee muutakun peltipaja hommia ja ruumiinrakenne on todella paljon samanlainen.

Parasta tässä lookissa on se että kun vähän vanhenee niin näyttää silti hyvältä vaikkei ihan samassa tikissä enää olisikaan.

3XRdr.jpg

Noita hiukan varttuneempia jo harmaantuneita karhuja kutsutaan tietääkseni "jääkarhuiksi". Ohan semmonen melko charmikas otus varmaankin.

No karhu tarkoittaa karvaista kookasta homomiestä. Ainakin minun tietääkseni.

Voisin jättää vastaamatta "ku en huomannu sun viestiäs", mut taidan ihan suosiolla myöntää, etten tienny sen tarkoittavan aina homomiestä.

Maailmankuvani ei silti särkynyt. Homoja on kahdenlaisia: niitä, jotka eivät ole miehiä ja niitä jotka ovat. Toiset näistä ovat huonoja ja toiset eivät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom