Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kimola, muistaakseni asut Torniossa? Itse olen Keminmaasta kotoisin joten seuraavan kerran kun tulen pohjoiseen niin tavataanko? Olisi hienoa olla tuommoisen karhun opissa.

Joo ota yhteyttä niin pistetään sauna tulille ja lihat marinaadiin! Varaa ainaki pari päivää aikaa niin opit ainakin perusteet karhuilusta.

Anteeksi tämä häiriö, mutta eikös tää ketju kuuluisi osioon:

offtopic --> seksi - parisuhteet - deitti --> Panettaa... :pano:

Setti on meinaan sellaista että alkaa epäilemäänm, ei ainoastaan muiden, paitsi myös omaa seksuaalisuuttaan, kun koittaa treenivinkkejä lueskella. :wtf:

Viimeksi muokattu:
Koulun tienoolla havaittiin karhu - kuulosti "murahdukselta"

Ajattelin että linkittäisin tämän tänne mutta en näköjään kerinnyt. :D
Kuka Isokyrön karhuista paljastaa? Ja vielä pururadan läheisyydessä..

Tein eilen maastavetoa ja takareiskoja yliraskailla painoilla ja oon syöny paljon lihaa. Kävely ollu nyt melko "karhumaista" löntystelyä ja vasta kävin tuuttaamassa pihkatappia muistuttavan jöötin pönttöön. Mahtava fiilis!

Pitäskö tuota allekirjoitusta nyt päivittää kun olet löytänyt uuden henkisen voimaeläimesi?

2010 luvun uusin villitys on syntynyt! Miehet haluavat olla karhuja! Kukapa haluaisi olla alle 10% rasvoissa uimarannalla, kun voi olla kunnon silavat pinnassa metsissä ja saunassa miesten kanssa?

Tv-formaatteja ei vielä kyseisestä aiheesta ole, mutta nopeat syövät hitaat. Nimi ehdotuksia mm. Rakas sinusta on tullu karhu, Karhun kanssa, Big Brother (Karhu versio), Viidakon karhuset, Arvostele mun karhu, Karhulle morsian jne.

Jep. Kuvaa kehiin! Nähdään vähän millainen karhunpoikanen siellä on.

2010 luvun uusin villitys on syntynyt! Miehet haluavat olla karhuja! Kukapa haluaisi olla alle 10% rasvoissa uimarannalla, kun voi olla kunnon silavat pinnassa metsissä ja saunassa miesten kanssa?

Tv-formaatteja ei vielä kyseisestä aiheesta ole, mutta nopeat syövät hitaat. Nimi ehdotuksia mm. Rakas sinusta on tullu karhu, Karhun kanssa, Big Brother (Karhu versio), Viidakon karhuset, Arvostele mun karhu, Karhulle morsian jne.

Ja miksi tyytyä vaan pelkkiin tositv-formaatteihin, kun voisi kehitellä myös draamasarjoja... esimerkiksi Salatut Karhut, Karhut ja Rohkeat ja Karhun anatomia. JA koska kaikista tv-sarjoista tehdään myös elokuvia, niin miltäpä kuulostaisi elokuvat: Karhuveljeni Koda (uudelleen filmatisointi, taattua laatua), Tyttö joka leikki Karhulla tai Miehet jotka vihaavat karhuja, unohtamatta tietenkään klassikkoa Yksi lensi yli karhunpesän...

Hieno threat, ei muuta voi sanoa. :''DD

Suositut

Back
Ylös Bottom