Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
m_9459.jpg

Mites karhunmurriskoilla menee? Itellä menee talvi varmaankin haavoja nuollessa... Tuli otettua töissä pientä karhunpainia nuoremman aggresiivisen uroksen kanssa ja paukahti hauis poikki.

Vararavinnon keräys talveksi on hyvässä iskussa, lohta menee. Talviunet voi kylläkin jäädä vähiin.

Mites karhunmurriskoilla menee? Itellä menee talvi varmaankin haavoja nuollessa... Tuli otettua töissä pientä karhunpainia nuoremman aggresiivisen uroksen kanssa ja paukahti hauis poikki.

Menee aivan uskomattoman karhumaisen hyvin! Fysiikka on koko ajan enemmän karhumainen, ja murina on hirveä. Murrr!

Toivottavasti saat paikkasi kuntoon, niin pääset taas telmimään meidän muiden karhumielisten kanssa!

Ravinto on lihaskasvun ohella jäänyt hiukan vähäiseksi, joten perus karhumainen olemus uhkaa rapistua. Joulukinkulla se onneksi tai toivottavasti korjaantuu. Tsemppiä!

Minä tulen tähän ketjuun vuonna 2023 postaamaan pahimman Karhun ikinä. Vittu että vituttaa. Selkä on sitten päättänyt puhjeta kukkaan 4 vuotta etutaljan jälkeen.

Voin sitten perustaa karvaranne -nimisen pizzerian. Jää ählämitkin toiseksi kun meikällä on rukiin sijasta 10 cm turkki kädessä.

Ja joku haluaa vielä vapaaehtoisesti karhuksi :face:

Minä tulen tähän ketjuun vuonna 2023 postaamaan pahimman Karhun ikinä. Vittu että vituttaa. Selkä on sitten päättänyt puhjeta kukkaan 4 vuotta etutaljan jälkeen.

Voin sitten perustaa karvaranne -nimisen pizzerian. Jää ählämitkin toiseksi kun meikällä on rukiin sijasta 10 cm turkki kädessä.

Ja joku haluaa vielä vapaaehtoisesti karhuksi :face:

Siis hajosko selkä vai mitä? :o En nyt ihan hiffannut.

hoyhenen_kevyt täällä mennään samanlaisessa tilanteessa, mutta mulla se on ollut jo tiedossa pitkään. Kädet ja jalat muistutti gorillaa jo ylä-asteella, amiksessa rintakarvat ja mahakarvat. Sen jälkeen oli ihan hiljaista monta vuotta, kunnes nyt 2013 vuonna rupesin huomaamaan satunnaisia haivenia selässä.. Nyt huomaan eron jo viikkotasolla selkäkarvojen kasvussa. Isänsä poika siis.

I_know_that_feel_bro.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom