Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
Nonii. Projekti etenee. Partaa en oo ajanu pitkiin aikoihin, rintakarvojenki oon antanu kunnolla rehottaa. Treenipainoja oon nostanu isommiksi jokaisessa liikkeessä, syönytki oon helvetisti (varsinki iltasyöntiä harrastettu) ja paino on jo siinä 120 kilon pinnassa. Mahtava fiilis!!! Suosittelen kaikille TOSImiehille!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kimola???
tumblr_mntzg3sRZc1ssta8uo1_400.jpg

Tulihan niitä kuvia! :D

Hyvältä näyttää treenin tulokset. Vielä tosta puuttuu se jokin joka saisi testosteronin tuoksumaan tietokoneen ruudulta, mutta eiköhän se vielä kovalla treenillä tuosta parane!

Säähän oot ihan posliini vielä :) Näkisit mun rintakarvat (en laita kuvia)

Joo ei oo vielä karvat maksimissaan. Jospa parin kk:n kuluttua ois jo tuuheammat.

Tulihan niitä kuvia! :D

Hyvältä näyttää treenin tulokset. Vielä tosta puuttuu se jokin joka saisi testosteronin tuoksumaan tietokoneen ruudulta, mutta eiköhän se vielä kovalla treenillä tuosta parane!

On vaan helvetin työ lihottaa itteään, en oo ollu näin kovissa rasvoissa varmaan kymmeneen vuoteen, mutta mitäpä sitä ei tekis karhu-lookin eteen. :D

Ei jumalauta, luin nyt vasta ekaa kertaa tätä ketjua.. Aika härkästä touhua. Tässä alkaa vannoutunut heteromieskin tuntemaan outoa väreilyä.

Tämä topic tosiaan seikkailee osittain jo homoerotiikan puolella. Oikeapuoleinen kuva antaa kyllä olettaa, että kädessä on jotain muuta kuin puntti.

Tämä topic tosiaan seikkailee osittain jo homoerotiikan puolella. Oikeapuoleinen kuva antaa kyllä olettaa, että kädessä on jotain muuta kuin puntti.

ketjussa on kuva missä kaksi miestä kävelee käsikädessä ja siinä on kehoitus tehdä jotain..... sama sopii tähän. :D

Guido-hommaan en kerinnnyt saamaan rasvoja tarpeeksi alas ja nyt taas karhuksi olen liian kynis ja täksi kesäksi tai jopa seuraavaksikaan ei taida rahkeet nalleksi riittää. Ärsyttää olla ikuinen väliinputoaja. :(

No, ehkä kuitenkin heivaan värikkään wifebeatterit kaapista ja hommaan tilalle denimiä ja vyölaukkuja. Paitoihinhan ei varmaan kannata panostaa, kun ryijy piisanee? Auttaako testogeeli muuten karvankasvuun, onko kukaan saanut sillä selkäkarvoja tuuheammiksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom