Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
Kukaan teistä ei pääse varmaan lähellekään sitä tapausta mikä on syöpynyt mun verkkokalvolle. Kymmenen vuotta sitten olin pyörällä liikkeellä ja saavutin vähitellen ilman paitaa ajavaa läskiä pitkätukkaista miestä. Kun olin kohdalla niin havaitsin yllätyksekseni ettei sillä pitkää tukkaa ollutkaan vaan jäjetön talja selässä ihan niskasta asti puoleen selkään. Jumalauta mikä näky.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miun mielestä ois kiva nähdä mikä teiän mielestänne on olevinaan karvainen. Kuitenkin vain kuvittelette ja teillä kasvaa vain pari hassua karvaa. Mie en oo vielä ikinä nähnyt liian karvaista miestä... tai no jos jätetään vanhemmat miehet pois laskuista. En sitten tiedä onko kaikki vain niin hölmöläisiä ja sheivailee kaiken pois.

Karstis on kunnon karhu nykyään.
hiihto.JPG

Miun mielestä ois kiva nähdä mikä teiän mielestänne on olevinaan karvainen. Kuitenkin vain kuvittelette ja teillä kasvaa vain pari hassua karvaa. Mie en oo vielä ikinä nähnyt liian karvaista miestä... tai no jos jätetään vanhemmat miehet pois laskuista. En sitten tiedä onko kaikki vain niin hölmöläisiä ja sheivailee kaiken pois.

Tämä on mielestäni liian karvainen.

me-1.jpg

No niin, pojat. Nainen tuli kertomaan miten asiat oikeasti on. Sulkekaa säie tarpeettomana.
No enhän mie nyt sillä. Häiriintykää karvoistanne jos tahdotte. Mielenkiinnosta vain haluan tietää mitä mies tarkoittaa sanoessaan olevansa liian karvainen. Tiedän sitten paremmin ketä alkaa lämppäämään. Olisi kovin suuri pettymys havaita, että tällä "liian karvaisella" miehellä kasvaa kaksi sentin mittaista rintakarvaa.

Tämä on mielestäni liian karvainen.

me-1.jpg
Joo, tuo on kyllä miunkin mielestä jo liian karvainen.

Mä voin tehdä jonkinlaisen ennakoidun uudenvuodenlupauksen, että postaan ensi vuoden aikana kuvan tästä taljasta. Vaikka ennen kesää.

Sanotaan nyt niin, että karstiksen ryijy rinnassa on vielä aika ujo verrattuna minun etutaljaan. Kerran olin kuukauden epiloimatta, ja koko etupuoli oli melkeen senttistä mustaa karvaa. Jalkojen 1,5 cm karvoitus on ainakin vielä vaaleaa. Selkä on vasta nukkaa selkärangan kohdalla perseestä niskaan, mutta yksittäisiä löytyy koko ajan lisää.

Vaihtaisin lihakset saman tien kasvaviin hiuksiin ja normaaliin karvaisuuteen.

- - - Updated - - -

Sanotaan nyt niin, että karstiksen ryijy rinnassa on vielä aika ujo verrattuna minun etutaljaan. Kerran olin kuukauden epiloimatta, ja koko etupuoli oli melkeen senttistä mustaa karvaa. Jalkojen 1,5 cm karvoitus on ainakin vielä vaaleaa. Selkä on vasta nukkaa selkärangan kohdalla perseestä niskaan, mutta yksittäisiä löytyy koko ajan lisää.

Vaihtaisin lihakset saman tien kasvaviin hiuksiin ja normaaliin karvaisuuteen.

Kyllä se niin pojat on että jotkut on ovat syntyneet karhuksi, eikä siinä mikään määrä ajelua tms auta. Kohtaloaan kun ei voi välttää.
Embrace your path.
Kunnioittakaa esi-isiämme jotka palvoivat suurta Mesikämmentä, eläkää metsiemme jumalan kuvina!
Ennemmin tai myöhemmin tulette huomaamaan että polkunne on jumalten teille valitsema ja teidät sille ohjaama.
Parempi ennemmin kuin myöhemmin. FULLFILL YOUR DESTINY AND LIVE AS BEARS AMONG MEN!!

Oodi karhuilulle

Lisätään runo karhuilusta tänne. Jotta te (onnekkaat) karhut saatte tietää karvattomuuden tuskan.

Oi, jos karhuilla mä voisin
SIlloin ikionnellinen oisin
Punaista lihaa päivät pitkät söisin
Ja leikkiä karhutovereideni kanssa löisin.

Mutta sileä kuin "ammattilaisnaisen" "huuli" olen
Ja tätä kohtaloani öisin itken, poden
Voi kun joskus saisin karvan taikka kaksi
Ei todellakaan niihin kävisi saksi
Mutta sileä olen, sileäksi jään
Tähän yksinäiseen, karhumaiseen, ikävään.

:itku:

Ei pakkotoiston karhuväestöllä ole mitään vinkkiä miillä saisi karvankasvua paremmaksi?
Ihan näin yleistä karhuilua ja talvipakkasia (joita ei vielä ole) ajatellen.

Ei pakkotoiston karhuväestöllä ole mitään vinkkiä miillä saisi karvankasvua paremmaksi?
Ihan näin yleistä karhuilua ja talvipakkasia (joita ei vielä ole) ajatellen.

Ihan mutuna/broscience mutta vetäny näit Erase Pro tabuja nii parrankasvu noussu hillittömästi, viikossa semmonen tuuhee parta.

Eikös karhujen pitäisi olla tähän aikaan jo talviunilla? Mutta nyt kun otitte karvat puheeksi, niin en ole kovin montaa minun kaltaistani nähnyt. Nimimerkillä 19v armeijassa ja joudun ajamaan parran joka hemmetin ilta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom