Karhuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se nyt perkele jos iso ja karvanen mies rymyää kiimasena metässä ja vahingossa törmää autoon, niin tuosta vaan tullaan ja ammutaan lähietäisyydeltä. Vieläpä ihan lain puitteissa. Ei uskois että eletään vuotta 2013.

Itse aloitin Pavel Tsatsoulinen ohjelman, joka on brändätty nimellä "The Bear". Valitaan muutama perusliike ja niissä tehdään halvatusti sarjoja lyhyillä palautuksilla. Käteni ovat jo muuttuneet tassuiksi ja nenä-- siis kirsu tekisi mieli työntää puolukkapensaaseen.

Minä kun olen tämän ketjun perusteella ymmärtänyt, että tosikarhua ei "puolukkapensaat" kiinnosta ;)

katso liitettä 99402

Ohan tommonen parivaljakko joillain kesäfestareillaki nyt 1000 x uskottavampi ku esmes se edesmennyt australialainen wannabe-bodari joka hillui kaikenmaailman musiikkifesteillä ilman paitaa, muttei kestänyt sitten saunassa pikku löylyjä. Näillä miehillä vois luulla saunakunnon olevan ihan toista luokkaa ja löylyjen lisäksi otettais lauteilla muutenki "miehestä mittaa".

Kyllähän nyt jumalauta meinaan nääs on juuri näin. + tolla kunnolla pääsis Ralph Königin malliksi:

toro.gif

No ei oikeesti olis, sorry vain. Olis lähinnä vitun junttia. Unohda ja jatka vain noiden pedobearien metsästämistä netissä.

OT: Suomessa saa ilman paitaa kävellä vain saatanan huonossa kunnossa olevat. Itseasiassa mitä huonommassa kuosissa olet, niin sitä vähemmän voit pitää vaatteita. Täysin spurguna voit vetää vaikka Aatamina eikä kukaan kiinnitä edes huomiota. Mutta ootas jos olet käynyt edes vähän salilla, niin oot vitun urpo heti kaikkien silmissä. Todellisuudessa se on vähän urpoa kun joku treenannut vetää ilman paitaa tuolla jossain keskustassa. Jossain puistossa ja rannalla luonnollisesti ihan fine.

OT:Edellä oleva ilman paitaa kävelemisestä Suomessa on juurikin näin. Vähillä rasvoilla olevien lihaksikkaiden miesten tulisi piiloutua susiturkkiin ettei tavallinen roskaa syövä möhömaha vaan joutuisi häpeämään ja tuntemaan alemmuutta rouvansa kanssa kävellessään.. Enkä nyt tarkoita että ilman paitaa kaupungilla edes kävelis vaan vaikka ihonmyötäisessä t-paidassa tai hihattomassa. Onhan se epäsopivaa ja arroganttia...
Sama pätee naisiin siinä suhteessa miten heihin suhtaudutaan naisten keskuudessa. Itse olen kehoittanut parempaa puoliskoani silti pukeutumaan pieniin vartaloa myötäileviin mekkoihin(kun on kerrankin kesä) ja olemaan ylpeä treenatusta kuolattavasta vartalostaan, olkoonkin että joku paheksuisi. Miksei sitä pystyssä olevaa pyöreää pyrstöä saisi läpinäkyviin mekkoihin verhota kun sen eteen on töitäkin tehty. Treenattu mies pitäisi silti ajanhengen mukaisesti rullata persialaismattoon ennen julkisille paikoille menemistä. Hyvä suomen läskit, yhdessä olette voimaa!!!

Aloituspostaukseen: vähemmän rasvaa, vähemmän karvaa, sitten pehmiksen hakuun;)

Onkos karhu-bulkilla tapana ottaa lisäkaloreita tuuttia ja palloja nuolemalla näin kesähelteillä? Siitähän saisi kätevästi lisäkaloreita, jotta saa vähän massaa kesälläkin.

Onkos karhu-bulkilla tapana ottaa lisäkaloreita tuuttia ja palloja nuolemalla näin kesähelteillä? Siitähän saisi kätevästi lisäkaloreita, jotta saa vähän massaa kesälläkin.

Hajosin tähän heittoon niin pahasti että turskahti jauhelihat nenän kautta ulos! Ei pitäs lukea karhuketjua ja syödä samaan aikaan.

Tuuttia saa ja pitää imeskellä aina ku mahollista. Pallothan tulee siinä sivussa samalla nuoltua.

Pakko kommentoida tähän ketjuun, velipojan kummi on imo lähes täydellinen Karhu. Salilla tehdään vaan isoja liikkeitä isoillla raudoilla, karvoitusta löytyy. Ja toisesta kädestä puuttuu etu-ja keskisormet, eli katu-uskottavuus on huipussaan :D

Karhunkaato ohjeissa sanottiin, että karhukeihäs täytyy tukea maata vasten vasemman jalan alle ja kärki suunnata kohti hyökkäävää karhua. Olen yrittänyt parhaani mukaan hakea sopivaa asentoa, mutta keihäs vaan tuntuu asettuvan luontevammin oikean jalan alle. Osaatteko sanoa onko tällä ratkaisevaa merkitystä lopputuloksen kannalta? Toinen minua askarruttava seikka on muinaisten karhumiesten kuvaukset siitä miten karhu suuttuu, kun nalli ei palakaan ja pyssy laukea karhun suuhun. Onko karhut todella näin herkkiä vai liekö kyse mytologiasta?

Nimimerkki: Kohti ihanaa karhukesää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom