Karalahdelle potkut ja pelikielto

median tiedoilla tässä mennään!,mikä on herran oma mielipide sitten?,mitään kiistatonta todistettahan syyttäjä ei ole esittänyt että jere olisi täysin nalkissa!
Kommentoin lähinnä tuota sinun kommentiasi, että Suomessa saisi tuomioita vaikka niitä ei olisi toteennäytettykään. Toki joitakin tuomioita kumotaan ylemmissä oikeusasteissa mutta sekin todistaa osaltaan, että järjestelmä toimii. Mikään oikeusjärjestelmä tuskin on aukoton mutta veikkaan, että Suomessa ollaan aika hyvillä jäljillä jos otetaan huomioon myös muutoksenhakujärjestelmä. Mielestäni kyllä voi luottaa melko hyvin myös alempien oikeusasteiden toimintaan mikäli asiat on säännösten mukaisesti käsittelyssä esitetty. Suomen kansa on poliisia pelkäävä ja sama koskee myös käräjätuomareita, tuskin hekään tahallaan lakia ja määräyksiä rikkovat vain sen takia, että saisivat jollenkin heille vieraalle ihmiselle tuomion.

Edit: Ja mitä tulee tähän Karalahden tapaukseen niin aika vaikea mennä kommentoimaan, koska en ole ollut käsittelyssä enkä ole tutustunut esitutkintamateriaaliin muuta kuin mitä mediassa on esitetty, enkä siitäkään ole lukenut läheskään kaikkea. Mielestäni pielessä onkin se, että ihmiset muodostavat käsityksensä oikeusjärjestelmästämme yksistään median antaman kuvan perusteella. En tietenkään odota jokaisen ihmisen tutustuvan itse tuomioasiakirjoihin. Tiedon välittäminen on median tehtävä mutta jokaisen on hyvä pitää mielessä, että ehkä se kuva ei aina olekaan niin yksiselitteinen mitä media esittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja medialla kyllä on suuri osuus mielikuvan luomisessa,mutta jos syyttäjällä tässä tapauksessa ei ole muuta esittää mitä media kirjoittaa niin kyllä ihmettelen suuresti jos mies tuomion saa.

JA edelleen se olin minä, jolla oli luetun ymmärtämisvaikeuksia?

Se kommentti oli lähinnä siihen, kun sä oot tainnu koko tän threadin aikana vihjaillu vihjailemisen perään, jos sulla on jotain sanottavaa, niin sano suoraan. ''Näin internetin välityksellä tapahtuva keskustelu vaatii sen, että korostaa omia tarkoitusperiään jatkuvasti. Muutoin voi asia muuttua matkalla.'' Vai miten se meni?

Anna sä yksikin todiste ettei olisi käyttänyt huumeita. Ja mitä vitun väliä sillä on, onko Jere ainoa, joka ryssii elämänsä viinan ja muiden päihteiden kanssa leikkimisellä?

No, eipä sitä ainakaan syytetä käyttämisestä.

Pitäiskö sun mennä pyytämään äidiltäs, että se halais sua niin sun ei tarvi tuota huomiota etsiä täältä netistä niin kauhealla vimmalla? Kyllä susta joku varmasti välittää.

Ohhoh ohhoh, eikö enään muusta löytyny valittamisen aihetta, kun piti mennä henk.kohtasuuksiin?

Sun Viimeset postit on ollu kaikkea muuta, kun tähän juttuun liittyvää. Kaikki tietää jo, mitä mieltä sä olet Karalahdesta. Sä oot tarttunu siitä lähtien, kun iltapäivälehdet (siis tämä sun kaikkien totuuksien lähde) on ruvennu kirjottamaan käytännössä jokaisessa uutisessa Karalahden puolesta, jokaiseen pieneen juttuun käytännössä pelkällä mutulla.

Edit: Ja jottei ihan offiks mene, niin Karalahti on tehny esisopimuksen viime vuoden Slovakian liigan voittaja seuran kanssa.
http://www.hcslovan.sk/Default.aspx?CatID=48&NewsID=1167

Vähän voi rajoittaa tota fanboy-meininkiä.

Tässä täytyy käyttää myös hieman maalaisjärkeä. Jos jutussa on mukana prätkäjengi, lätkänpelaaja ja entinen raksayrittäjä, niin oletettavasti kenellä noista on eniten tietotaitoa tuota kilokaupalla piriä virosta suomeen? Tarpeeksi jos tulee uhkailua niin varmasti tulee ainakin mieleen, että pitäisikö ottaa koko juttu omalle kontolle.

Sä oot tarttunu siitä lähtien, kun iltapäivälehdet (siis tämä sun kaikkien totuuksien lähde) on ruvennu kirjottamaan käytännössä jokaisessa uutisessa Karalahden puolesta, jokaiseen pieneen juttuun käytännössä pelkällä mutulla.
Aikas paljon olet myös itse viitannut noihin iltapäivälehdin juttuihin "totuuksien lähteinä".

Aikas paljon olet myös itse viitannut noihin iltapäivälehdin juttuihin "totuuksien lähteinä".

No shit sherlock! Ihanko tosi. Eiks se enään olekkaan ''totuuksien lähde'' kun Iltapäivälehdet kirjottaa posiitivista Karalahdesta. Tässä on kysymys siitä, että mulla on ollu koko ajan (tätähän te ette usko) parempaa tietoa, niin mä olen voinu kommentoida ja pudotella Iltapäivälehtien ''uutisia'' maan rakoon. (Toki, olen mää myös väärässäkin ollu sen voin tunnustaa.)

J@rnon linkki saa vahvistuksen tästä:
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200802010110803_jk.shtml

Edit: Iltalehti ollu taas oikeessa:

Karalahti: Bratislava rekisteröinyt pelaajaoikeuteni
01.02.2008 11:13
(Kuva: MTV Oy)

Jere Karalahti haluaa keskittyä parhaillaan meneillään olevaan oikeudenkäyntiinsä ja päättää myöhemmin haluaako hän liittyä slovakialaisseura Slovan Bratislavan vahvuuteen.

Karalahti vahvisti asian puhelimitse MTV3:lle. Karalahti kuitenkin korosti, että ei halua lähteä ulkomaille nyt.

Bratislava on rekisteröinyt Karalahden pelaajaoikeudet, joten Karalahti voi liittyä seuraan halutessaan. Minkäänlaista sopimusta Karalahdella ei ole slovakialaisseuran kanssa.

Karalahti kertoi saaneensa tarjouksia myös Itävallasta ja Ruotsista. Ensisijaisesti hän olisi halunnut pelata SM-liigassa.

Teksti: Kimmo Rantala

(MTV3)

No shit sherlock! Ihanko tosi. Eiks se enään olekkaan ''totuuksien lähde'' kun Iltapäivälehdet kirjottaa posiitivista Karalahdesta. Tässä on kysymys siitä, että mulla on ollu koko ajan (tätähän te ette usko) parempaa tietoa, niin mä olen voinu kommentoida ja pudotella Iltapäivälehtien ''uutisia'' maan rakoon. (Toki, olen mää myös väärässäkin ollu sen voin tunnustaa.)

Nyt, sieltä näyttäs tulevan ihan oikeetakin tietoa.

J@rnon linkki saa vahvistuksen tästä:
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200802010110803_jk.shtml
Etkös itse jossakin välissä tässäkin threadissa kritisoinut noita iltapäivälehtiä "totuuden lähteinä" (lue paskalehtinä) mutta nyt kun sieltä tulee sulle mielekästä tekstiä ne ovatkin sitten totuuksia.

Edit: Itse en ole missään välissä ottanut kantaa noiden lähteiden totuusarvoon puolin enkä toisin. Mutta sinä taas näytät kääntäväsi kelkkaa sen mukaan tuleeko mielekästä tekstiä vai ei.

Etkös itse jossakin välissä tässäkin threadissa kritisoinut noita iltapäivälehtiä "totuuden lähteinä" (lue paskalehtinä) mutta nyt kun sieltä tulee sulle mielekästä tekstiä ne ovatkin sitten totuuksia.

Edit: Itse en ole missään välissä ottanut kantaa noiden lähteiden totuusarvoon puolin enkä toisin. Mutta sinä taas näytät kääntäväsi kelkkaa sen mukaan tuleeko mielekästä tekstiä vai ei.

Kelkkaa vaihdellu? Heh, olen ollu Karalahden puolella koko ajan, mutta mikä kohta jäi ymmärtämättä:

''Tässä on kysymys siitä, että mulla on ollu koko ajan (tätähän te ette usko) parempaa tietoa, niin mä olen voinu kommentoida ja pudotella Iltapäivälehtien ''uutisia'' maan rakoon''

Kelkkaa vaihdellu? Heh, olen ollu Karalahden puolella koko ajan, mutta mikä kohta jäi ymmärtämättä:
Kelkkaa vaihdellut siinä mielessä onko iltapäivälehtien uutisointi uskottavaa vai ei. Sehän nyt varmasti on kaikille selvä, että katsot maailmaa Jeren väristen silmälasien läpi.

Anna sä yksikin todiste ettei olisi käyttänyt huumeita. Ja mitä vitun väliä sillä on, onko Jere ainoa, joka ryssii elämänsä viinan ja muiden päihteiden kanssa leikkimisellä?

Aikas kiihkeätä menoa täällä puolin ja toisin..Vain tohon boldattuun kohtaan kommenttina että kyllä se vaan menee juuri toisin päin eli yhtään ainutta todistetta ei tarvitse löytää että Jere ei olisi käyttänyt huumeita vaan "pitäisi" löytää edes yksi todiste, että on käyttänyt. Muuten keissi on siltä osin syyttäjän osalta kuivaa.. Kyllähän poliisilla varmaan on muutakin pohjaa syytöksille kuin se yksi naurettava valokuva, mutta veikkaukseni on että jos Jere jotain tuomiota saa niin siihen ei liity rangaistusta huumeiden käyttämisestä.

Se kommentti oli lähinnä siihen, kun sä oot tainnu koko tän threadin aikana vihjaillu vihjailemisen perään, jos sulla on jotain sanottavaa, niin sano suoraan. ''Näin internetin välityksellä tapahtuva keskustelu vaatii sen, että korostaa omia tarkoitusperiään jatkuvasti. Muutoin voi asia muuttua matkalla.'' Vai miten se meni?

Mitäs mä olen vihjaillu? Mä oon lähinnä kommentoinu noihin sun järjettömiin perusteluihin ja kommentteihin. Mutta edelleen, mitä vihjailemisella on taas tekemistä lukemisen ja ymmärtämisen kanssa? Ja toi lainaamasi lause pitää juurikin paikkansa. Miten se taas liittyy tähän?

No, eipä sitä ainakaan syytetä käyttämisestä.

Eikai kukaan niin ole väittänytkään, että sitä syytettäis käyttämisestä? Miten toi lause liittyy mihinkään?

Ohhoh ohhoh, eikö enään muusta löytyny valittamisen aihetta, kun piti mennä henk.kohtasuuksiin?

Mulla riittää aika paljonkin valittamista, mutta sun "astu naulaan" ja "vedä henkeä"-tyyliset kommentit vaati pientä näpäytystä takaisin. Enkä aivan väärässä tainnu olla, vai mitä? Pikkasen taitaa olla mikasa90 huomionkipeätä sorttia.

Sun Viimeset postit on ollu kaikkea muuta, kun tähän juttuun liittyvää. Kaikki tietää jo, mitä mieltä sä olet Karalahdesta. Sä oot tarttunu siitä lähtien, kun iltapäivälehdet (siis tämä sun kaikkien totuuksien lähde) on ruvennu kirjottamaan käytännössä jokaisessa uutisessa Karalahden puolesta, jokaiseen pieneen juttuun käytännössä pelkällä mutulla.

Etsi se posti, jossa mä sanon, että iltapäivälehdet kertoo aina totuuden. Tai kyllähän sä jo tiedät, ettet siihen pysty, koska toi väite on paskapuhetta.

Eikä noi sunkaan postit aina asiassa pysy.

Ja selvyyden vuoksi voit myös kertoa, että mihin olen kommentoinut joitain asioita varmoina tietoina pelkällä mutulla?

Edit: Ja jottei ihan offiks mene, niin Karalahti on tehny esisopimuksen viime vuoden Slovakian liigan voittaja seuran kanssa.
http://www.hcslovan.sk/Default.aspx?CatID=48&NewsID=1167
Kiitos.

Aikas kiihkeätä menoa täällä puolin ja toisin..Vain tohon boldattuun kohtaan kommenttina että kyllä se vaan menee juuri toisin päin eli yhtään ainutta todistetta ei tarvitse löytää että Jere ei olisi käyttänyt huumeita vaan "pitäisi" löytää edes yksi todiste, että on käyttänyt. Muuten keissi on siltä osin syyttäjän osalta kuivaa.. Kyllähän poliisilla varmaan on muutakin pohjaa syytöksille kuin se yksi naurettava valokuva, mutta veikkaukseni on että jos Jere jotain tuomiota saa niin siihen ei liity rangaistusta huumeiden käyttämisestä.
Jos olisit jaksanut lukea postin johon tuossa vastasit niin huomaisit, että kyse ei ollut oikeudenkäynnistä. Mikasa90 pyysi mua todistamaan Jeren huumeidenkäyttö ja mä pyysin sitä todistamaan ettei se ole käyttänyt.

Ja vielä kerran, kommentti ei liittynyt käynnissä olevaan oikeudenkäyntiin millään tavalla.

Ei sulta ainakaan kysymykset ole vähissä. Kysymyksiin vastaat kysymällä. Joten mä jätän ihan kylmästi vastaamatta sulle yhteenkään kysymykseen. Tää onkun seinille puhuis, seinät ei tosin kysele takasin. Mulla on hiukka parempaakin tekemistä, kun yrittää epätoivosesti sulle selittää, meinaa ei näytä menevän kaaliin, ei sitten mikään.

''Mikasa taitaa olla huomion kipeenä sorttia''. Kiitos tästä tiedosta.

Täh, onhan siitä karalahden huumeiden käyttämisestä tuomio jo 90-luvulta. Siis täysin mitenkään tähän keissiin liittymättä, kun täällä vängätään siitä onko karalahti käyttänyt vai ei.

Ei kaverilla kyllä järki päätä pakota, tienaa satoja tuhansia kaudesta ja ryyppää itsensä rahattomaksi. :david:

Joo, mutta sitä ei katso saa sanoa täällä ääneen tai mikasan erektio laskee.

Ei sulta ainakaan kysymykset ole vähissä. Kysymyksiin vastaat kysymällä. Joten mä jätän ihan kylmästi vastaamatta sulle yhteenkään kysymykseen. Tää onkun seinille puhuis, seinät ei tosin kysele takasin. Mulla on hiukka parempaakin tekemistä, kun yrittää epätoivosesti sulle selittää, meinaa ei näytä menevän kaaliin, ei sitten mikään.

''Mikasa taitaa olla huomion kipeenä sorttia''. Kiitos tästä tiedosta.
Mä vastasin tuohon sun edellisen viestin jokaiseen kysymykseen muulla kuin kysymyksellä, että anna tulla vain.

Ja sulla ei tosiaan tunnu olevan parempaa tekemistä.

Veikkaisin kuitenkin että valtaosa tätäkin ketjua lukeva on sitä mieltä, että se oot sinä jolle ei tahdo asiat upota. Ainakin aikaisempien kommenttien perusteella.

Ja jotta sulle käy selväksi, mitä mieltä mä olen tästä jutusta ja Jerestä niin sanottakoon se tässä:

Sääliksi lähinnä käy moinen järjen köyhyys. Mikäli on vain maksellut velkoja niin sitten ei muuta kuin vapaalle jalalle, jos ei niin linnaan. Mun silmissä toi kaveri on täys nolla ja häviäjä.

Noita kolmea riviä sä voit sit lainata jos sulle tulee yön yksinäisinä tunteina, kun uutisointi Jerestä on loppunut, mieleen että mitä se Rankkuri oikein sanoikaan.

naurettavaa touhua. ihan sama vaikka jere touhua rahoittaiski niin tollasesta karkkirahasta nyt 6vuoden tuomiota yritetään leipoa. jos tuo 6vuotta jotenkin toteutuisi niin olisihan tuo oikeusmurha.

ja ihan järkevää jeren olla puhumattakaan mitään. yhdellä jalalla tai kädellä kun on vaikea harjoittaa ammattiaan.

:thumbs: juuri näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom