Karalahdelle potkut ja pelikielto

Rankkuri, sä oot käytännössä jokaisen kommenttiin kertonu oman näkökulmas. Sun näkökulmas ei paljoo ratkase tässä jutussa. Se, että kertoo omat mielipiteensä totuuksina, on todella väärin. Sä olet sitä mieltä että Karalahti on todella paha ihminen, etkä sä edes halua uskoa, vaikka monien lehtien mukaan, Jeren omien sanojensa mukaan ja Jeren kavereitten, se ei ole liittyny tähän kheissiin millään muodossa, mutta sä et halua uskoa.

Melkein jokaisella ''julkkiksella'' on velkoja, se että miten Jere on velkaantunu, on ehkä vähemmän-hyvä tapa. Se, että se on maksanu, syöttäny, juottanu kavereitaan, kertooko se sen siitä ''huonoudesta? (Tiedän, et ole suoraan sanonu, että se olis ''paha ihminen'', mutta rivien välistä voi lukea)

Tyhmyydestä: Jos se on tottunu, maksamaan aina kaiken ja on eläny ''rock-laulajan'' elämää, niin se ei niin onko se tyhmyyttä? Ja tämäkin, missä sä väitit Jereä tyhmäks, on sun mielipide (Jotkut muut on sitten yhtyny myös( ite olen kutakuinkin samanlainen, että mä maksan muittenkin juttuja omista ''suurista'' rahoista).

Ja jos nyt oikeesti, voisit jättää sen mun haukkumisen pois(Olen itekkin syylistyny sun, mutta tästä lähtien koitetaan edes jokseenkin, asiallisesti kommentoida), meillä on mielipide eroja, se on selviö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, että kertoo omat mielipiteensä totuuksina, on todella väärin.

Kehoitan katsomaan tässä asiassa myös peiliin.

Tyhmyydestä: Jos se on tottunu, maksamaan aina kaiken ja on eläny ''rock-laulajan'' elämää, niin se ei niin onko se tyhmyyttä?.

On se tyhmyyttä jos siihen ei oikeasti ole varaa. Lehtitietojen perusteella Jerellä ei tällaiseen elämään ole oikeasti varaa ja se että elää vitusti yli varojensa on tyhmyyttä.

Kehoitan katsomaan tässä asiassa myös peiliin.

On se tyhmyyttä jos siihen ei oikeasti ole varaa. Lehtitietojen perusteella Jerellä ei tällaiseen elämään ole oikeasti varaa ja se että elää vitusti yli varojensa on tyhmyyttä.

Okei tunnustan:piis:

Edit: Paitsi, että siinä on kirjotusvirhe, ''ei'' sana poies.

Sä olet sitä mieltä että Karalahti on todella paha ihminen, etkä sä edes halua uskoa, vaikka monien lehtien mukaan, Jeren omien sanojensa mukaan ja Jeren kavereitten, se ei ole liittyny tähän kheissiin millään muodossa, mutta sä et halua uskoa.

Melkein jokaisella ''julkkiksella'' on velkoja, se että miten Jere on velkaantunu, on ehkä vähemmän-hyvä tapa. Se, että se on maksanu, syöttäny, juottanu kavereitaan, kertooko se sen siitä ''huonoudesta? (Tiedän, et ole suoraan sanonu, että se olis ''paha ihminen'', mutta rivien välistä voi lukea)

Jos hengailee vapaa-aikanaan bandiittien yms. kanssa, niin ei ainakaan minulta saa minkäänlaista sympatiaa. Kyllä Jere tietää minkälaista porukkaa hänen "kaverinsa" ovat, ja hän on ottanut elämällään aivan tietoisen linja olla idiootti ja "pahis". Pienet baarisekoilut ja harjoituksista myöhästymiset on pikkaisen eri asia kuin kaveerata ammattirikollisten kanssa.

Todella typerä mies.

=Shagrath;1857755]Jos hengailee vapaa-aikanaan bandiittien yms. kanssa, niin ei ainakaan minulta saa minkäänlaista sympatiaa.
Mä lyön vetoa, että sullakin on joku kaveri, joka on tehny isompia tai pienempiä rikoksia. Tai ainakin laittomuuksia.

Kyllä Jere tietää minkälaista porukkaa hänen "kaverinsa" ovat, ja hän on ottanut elämällään aivan tietoisen linja olla idiootti ja "pahis".

Et kai sä tosissas ole sitä mieltä, että Karalahti heti herättyään ajattelee, että ''mäpäs käyn potkimassa tota mummoa, niin mä saan pidettyä ''pahis'' statusta yllä?''

Pienet baarisekoilut ja harjoituksista myöhästymiset on pikkaisen eri asia kuin kaveerata ammattirikollisten kanssa.

Karalahti perusteli sillä olemistaan Bandidosin kerhotiloilla, että se sais olla rauhassa, ja ettei sinne kuka tahansa pääse. Ensinnäkin, tämä ''Nikke'' on Karalahden lapsuudenystävä, joka on ollu viettämässä perheidensä kanssa sauna-iltaa + grilli''kestejä'' yms.

Todella typerä mies.

Ehkä, ehkä ei. Mun mielipide taitaa olla sanomattakin selvää.

Meinaatko? :rolleyes:

Shagrathin kanssa samoilla linjoilla, aika hankala arvostaa tyyppiä joka on oletettavasti uransa tienannut miljoonia, dokannut (+mahdollisesti muut päihteet, myös vuoden 97 jälkeen, taisi joutua NHL:stäkin pelikieltoon huumeiden käytön takia.) itsensä ulosottoon ja sotkee vielä työmahdollisuuksiaan pahasti sotkeutumalla tämmöisiin keisseihin. Mut tokihan Jere on itse elämäntyylinsä valinnut.

Olin jo joskus sitä mieltä että uran pohjanoteeraus oli kun ei suostunut osallistumaan NHL:n päihdeohjelmaan että olisi voinut pelata. Ilmeisesti viina veti miestä eikä mies viinaa.

Rankkuri, sä oot käytännössä jokaisen kommenttiin kertonu oman näkökulmas. Sun näkökulmas ei paljoo ratkase tässä jutussa. Se, että kertoo omat mielipiteensä totuuksina, on todella väärin. Sä olet sitä mieltä että Karalahti on todella paha ihminen, etkä sä edes halua uskoa, vaikka monien lehtien mukaan, Jeren omien sanojensa mukaan ja Jeren kavereitten, se ei ole liittyny tähän kheissiin millään muodossa, mutta sä et halua uskoa.

Tyhmyydestä: Jos se on tottunu, maksamaan aina kaiken ja on eläny ''rock-laulajan'' elämää, niin se ei niin onko se tyhmyyttä? Ja tämäkin, missä sä väitit Jereä tyhmäks, on sun mielipide (Jotkut muut on sitten yhtyny myös( ite olen kutakuinkin samanlainen, että mä maksan muittenkin juttuja omista ''suurista'' rahoista).

Ja jos nyt oikeesti, voisit jättää sen mun haukkumisen pois(Olen itekkin syylistyny sun, mutta tästä lähtien koitetaan edes jokseenkin, asiallisesti kommentoida), meillä on mielipide eroja, se on selviö.
Mun näkökulma asioihin ratkaisee tässä asiassa tasan yhtä paljon kuin sunkin, eikö? Ja kun näin on niin säkin voit vastedes pitää näkökulmas omana tietonas, eikö?

Missä vaiheessa mä oon sanonu, että mun mielipiteet on totuus siitä, mitä on tapahtunut ja millainen Jere on ihmisenä?

Sä voi ottaa mun edellisestä viestistä ne attribuutit joilla kuvailin Jereä ja lisätä ne tämän lauseen perään: mikasa90 on mun mielestä __________.

Kyllä mun puolesta voidaan jättää haukkumiset pois, mutta ei pidä lähteä leikkimään leikkiä jota ei kestä eli älä vittuile jos et osaa. Ja omalta osaltani voin sanoa, että ei äiti vittuile, äiti opettaa...

Ja yli varojensa eläminen on tyhmää.

Mä oon kertonu mielipiteeni Jerestä ja perustelut sille. Sä oot selvästi sitä mieltä, että Jere on hyvä ja fiksu jätkä. Kertoisitko, millä perusteella näin on?

Mun näkökulma asioihin ratkaisee tässä asiassa tasan yhtä paljon kuin sunkin, eikö? Ja kun näin on niin säkin voit vastedes pitää näkökulmas omana tietonas, eikö?

Kutakuinki.

Missä vaiheessa mä oon sanonu, että mun mielipiteet on totuus siitä, mitä on tapahtunut ja millainen Jere on ihmisenä?

Onko se oikein, että sä et tiedä sitä ''totuutta'' Jerestä, ja heittelet niitä yleisellä palstalla, kun olisit tuntenu sen monta vuotta, ja tiedät millanen se on?

Kyllä mun puolesta voidaan jättää haukkumiset pois, mutta ei pidä lähteä leikkimään leikkiä jota ei kestä eli älä vittuile jos et osaa. Ja omalta osaltani voin sanoa, että ei äiti vittuile, äiti opettaa...

Se muuten taidat olla sinä, joka ekaks lateli herjauksia meikäläisestä. Sen jälkeen mä annoin takasin, ja näköjään herra jatkaa samalla linjalla. Mä kestän kyllä vittuilua, mutta mä en ota yhtäkään herjaa enään vastaa, ilman että mä en anna takasin.

No, ainakin ehdotin tällästä molemmin puoleista tahallisen herjausten lopettamista...

Ja yli varojensa eläminen on tyhmää.

Kutakuinki samaa mieltä.

Onko se oikein, että sä et tiedä sitä ''totuutta'' Jerestä, ja heittelet niitä yleisellä palstalla, kun olisit tuntenu sen monta vuotta, ja tiedät millanen se on?
Mies on ryypännyt omat rahansa, ainakin omien sanojensa mukaan. Ja sitä rahaa on ollu paljon. Tää on Jeren omasta suusta vai onko sulla edelleen parempaa tietoa kuin Jerellä? Se on tyhmää, yritti sitä asiaa kääntää, miten päin hyvänsä.

Samoin kaveri tuhosi viinan takia uransa NHL:ssä ja tällä hetkellä myös uransa Suomessa. Se on myös tyhmää, yritti asiaa kääntää, miten päin hyvänsä.

Tyhmiä tekoja jatkuvasti tekevä ihminen on mun mielestä tyhmä, sun mielestä ilmeisesti ei.

Sun perusteluita Jeren fiksuudesta ja hyvyydestä odotellaan edelleen.

Mä lyön vetoa, että sullakin on joku kaveri, joka on tehny isompia tai pienempiä rikoksia. Tai ainakin laittomuuksia.
Taidan olla sitten harvinainen tyyppi, koska olen varma ettei yksikään kaverini ole törttöillyt ylinopeussakkoja enempää. Ei ole tapana hengailla idioottien kanssa.

Et kai sä tosissas ole sitä mieltä, että Karalahti heti herättyään ajattelee, että ''mäpäs käyn potkimassa tota mummoa, niin mä saan pidettyä ''pahis'' statusta yllä?''
Toivon mukaan ei. Ei siitäkään voi olla varma enää. Mummonpotkija ei tosin mielestäni ole pahis vaan säälittävä idiootti. Jos TIETOISESTI vetää linjaa "vittu mähän ryyppään jos huvittaa, sano työnantaja mitä tahansa", niin onhan se tietynlaisen imagon ylläpitämistä?

Karalahti perusteli sillä olemistaan Bandidosin kerhotiloilla, että se sais olla rauhassa, ja ettei sinne kuka tahansa pääse. Ensinnäkin, tämä ''Nikke'' on Karalahden lapsuudenystävä, joka on ollu viettämässä perheidensä kanssa sauna-iltaa + grilli''kestejä'' yms.
No just. Veikkaan että herra Karalahti pystyisi olemaan rauhassa jossain muuallakin kuin kansainvälisesti tunnetun, järjestäytyneen rikollisryhmän toimitiloissa.

Vai on Jere ja "Nikke" saunonut yhdessä ja oikein perheidensä kanssa? No nyt muuttui käsitys Jerestä. Tottakai se on hyvä mies ja selittää miksi hän kaveeraa ammattirikollisten kanssa.

Jere on idiootti. Ei siitä valitettavasti pääse oikein mihinkään. Sääliksi käy Jeren isää Artoa, joka puolestaan on fiksu ja mukava tyyppi. Olisi ehkä pitänyt olla säästämättä vitsaa nuorena...

Mies on ryypännyt omat rahansa, ainakin omien sanojensa mukaan. Ja sitä rahaa on ollu paljon. Tää on Jeren omasta suusta vai onko sulla edelleen parempaa tietoa kuin Jerellä? Se on tyhmää, yritti sitä asiaa kääntää, miten päin hyvänsä.

Tässä on lievä väärinkäsitys Jeren suunnalta. Hifk:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen, kerto(puhelimitse), ''että jos juot, sun ura on sitten siinä.'' Jere oli kännissä tän puhelun aikana ja ajatteli ''tässä se sitten oli, ei tällä ole enään mitään väliä''. Jerellä ei ollu enään tän jälkeen tuloja, joten se joutu lainaamaan kavereiltaan ja pikku hiljaa velkaantu enemmmän ja enemmän.

Samoin kaveri tuhosi viinan takia uransa NHL:ssä ja tällä hetkellä myös uransa Suomessa. Se on myös tyhmää, yritti asiaa kääntää, miten päin hyvänsä.

Tästä me ollaan samaa mieltä, että tyhmää oli juua niin, että Nhl-ura loppu muutamaan kauteen. Kukaan ei tosin tiiä, Jeren elämäntilannetta siinä vaiheessa. Kukaan ei voi sanoa tosissaan, että se tyhmyyttään joi.

Tyhmiä tekoja jatkuvasti tekevä ihminen on mun mielestä tyhmä, sun mielestä ilmeisesti ei.

Jerellä on todennäkösesti alkoholi-ongelma, ja siitä syystä tekee vähemmän-hienoja tekoja. Sinänsä se ei voi sille mitään. Mutta JOS sillä sellanen on, niin se ei ole tyhmyyttä juua.

Sun perusteluita Jeren fiksuudesta ja hyvyydestä odotellaan edelleen.

Ei sillä ole niinkään väliä, minkälaisena mä Jereä pidän.

Taidan olla sitten harvinainen tyyppi, koska olen varma ettei yksikään kaverini ole törttöillyt ylinopeussakkoja enempää. Ei ole tapana hengailla idioottien kanssa.

Ehkä sä olet sellanen ns. sivistyny ja kunnon kansalainen, pidä siitä kiinni:thumbs:

Toivon mukaan ei. Ei siitäkään voi olla varma enää. Mummonpotkija ei tosin mielestäni ole pahis vaan säälittävä idiootti. Jos TIETOISESTI vetää linjaa "vittu mähän ryyppään jos huvittaa, sano työnantaja mitä tahansa", niin onhan se tietynlaisen imagon ylläpitämistä?

Älä ole hölmö. Mä selitin sen tuohon Rankkurin juttuun.

No just. Veikkaan että herra Karalahti pystyisi olemaan rauhassa jossain muuallakin kuin kansainvälisesti tunnetun, järjestäytyneen rikollisryhmän toimitiloissa.

Hei c´moon. Onhan se nähty, ettei kovin kummonen juttu ole, niin se on lehessä. Eiks se oo parempi, että se törttöilee siellä, kun ''ihmisten ilmoilla''?

Tässä on lievä väärinkäsitys Jeren suunnalta. Hifk:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen, kerto(puhelimitse), ''että jos juot, sun ura on sitten siinä.'' Jere oli kännissä tän puhelun aikana ja ajatteli ''tässä se sitten oli, ei tällä ole enään mitään väliä''. Jerellä ei ollu enään tän jälkeen tuloja, joten se joutu lainaamaan kavereiltaan ja pikku hiljaa velkaantu enemmmän ja enemmän.

Tuloja vuonna 2006 214 000, aikasemmilta vuosilta myös helvetin hyvät tilit. Eli kyllä sitä rahaa on ollu paljon. Vai meinaatko, että ainoat rahat elämässään jere on tienannu juuri viime vuonna kun ne loppui. Et voi tosissas väittää näin.

Tästä me ollaan samaa mieltä, että tyhmää oli juua niin, että Nhl-ura loppu muutamaan kauteen. Kukaan ei tosin tiiä, Jeren elämäntilannetta siinä vaiheessa. Kukaan ei voi sanoa tosissaan, että se tyhmyyttään joi.

Joo, alkoholi-ongelma on yks asia. Toinen asia on se, että maksaa myös toisten ryyppäämiset, aitiot, konsertit vaikka ei oo rahaa. Sitä tyhmyyttä ei selitä edes alkoholiongelma.

Jerellä on todennäkösesti alkoholi-ongelma, ja siitä syystä tekee vähemmän-hienoja tekoja. Sinänsä se ei voi sille mitään. Mutta JOS sillä sellanen on, niin se ei ole tyhmyyttä juua.

Toi on just tota vitun mielen heikkoutta. Mulla on alkoholiongelma, se selittää kaikki perseilyt. Mulla itselläni ei oo mitään vastuuta mistään. Älä vittu viitsi naurattaa. Jos se on niin fiksu niin hommais ulkopuolista apua alkoholiongelmaansa. Ja onko tää alkoholiongelma kuultu jeren suusta vai "heitteletkö täällä omia mielipiteitäsi totuuksina mutulla"?

Ei sillä ole niinkään väliä, minkälaisena mä Jereä pidän.
Kyllä sillä nyt on väliä millaisena pidät jereä, joten niitä perusteluita kehiin. Ole mies ja äijä, kuten jere.

Edelleen ihan vitun tyhmää käytöstä Jereltä. Ja ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta kun päihteiden kanssa ongelmia.

Jere unohti pistää nimmarin paperiin, joten Slovakiaan ei ole asiaa tällä kaudella ilman erillistä anomusta.
http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2008/02/606859

Hei c´moon. Onhan se nähty, ettei kovin kummonen juttu ole, niin se on lehessä. Eiks se oo parempi, että se törttöilee siellä, kun ''ihmisten ilmoilla''?
No ei todellakaan ole parempi että törttöilee siellä. Arvaapa minkä takia noita ryhmiä kutsutaan järjestäytyneiksi rikollisryhmiksi? Ei sen takia että he satunnaisesti näpistäisivät kaupasta Jallun, vaan juuri sen vuoksi että heidän tekemänsä rikollisuus on vakavuusasteeltaan aivan toista maata kuin tavallisten tallaajien. Nyt oikeudessa vireillä oleva huumejuttu on esimerkki siitä mitä siellä kerhotiloissa on mahdollisesti puuhasteltu. Mielestäni järjestelmällisesti huumeita välittävien tyyppien rahoittaminen (tai ylipäätänsä mikään kanssakäyminen) on jo ylittänyt pienen "törttöilyn" rajan.

Koita nyt oikeasti ottaa ne Jere-lasit pois päästä ja katso nenääsi pidemmälle. Ei tuossa ole mitään puolusteltavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom