Karalahdelle potkut ja pelikielto

Tuota en kyllä allekirjoita, eikä varmaan moni muukaan. Tuolla tasolla missä kymmenet kilot pyörii on vasikan keinu karu, siinä on vain yksi naru. Istuisin ennemmin vaikka 8 vuotta kuin ilmiantaisin jotain Bandidoksia yms. Varsinkin kun Suomessa ei vasikointi juuri omaa tuomiota lyhennä.

Juu ja ei kannata tehdä jekkua jos ei perse kestä kakkua. Onhan noita. Ja onhan noita vasikoitakin ollut kautta aikain. Edelleenkin se koppihoito muuttaa yllättäviäkin ihmisiä vasikoiksi. Ja edelleen painotan etten tässä puolustele Jeren tekosia muilta osin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heikkoudella tod.näk. tarkoitettiin tuossa viestissä sitä luonteen ilmeistä heikkoutta, ettei pysty olemaan ilman viinaa ja mahdollisia muita päihteitä.

Karalahden asianajaja kehotti Jereä puhumaan, mutta Jere aatteli, että tää menee kummiskin oikeuteen, niin puhutaan sitten siellä. Jerellä on täys oikeus olla kommentoimatta mitään.

Ja mitä tulee tohon - miten ''kova jätkä'' se on, kun ei puhunu, niin ei ole jätkä ensimmäistä kertaa kuulusteluissa. Mun mielestä fiksu päätös olla puhumatta niin, moni olis alkanu puhumaan jos sua kuulustellaan kuukauden ajan joka päivä.

Heikkoudella tod.näk. tarkoitettiin tuossa viestissä sitä luonteen ilmeistä heikkoutta, ettei pysty olemaan ilman viinaa ja mahdollisia muita päihteitä.

Onko ainut? ''Muita päihteitä''. Astu jo naulaan, anna ykskin todiste, että se on käyttäny huumeita tuon ryyppyputken aikana!

Karalahden asianajaja kehotti Jereä puhumaan, mutta Jere aatteli, että tää menee kummiskin oikeuteen, niin puhutaan sitten siellä. Jerellä on täys oikeus olla kommentoimatta mitään.

Ja mitä tulee tohon - miten ''kova jätkä'' se on, kun ei puhunu, niin ei ole jätkä ensimmäistä kertaa kuulusteluissa. Mun mielestä fiksu päätös olla puhumatta niin, moni olis alkanu puhumaan jos sua kuulustellaan kuukauden ajan joka päivä.

Jerellä on täysi oikeus olla kommentoimatta mitään.. mutta toisaalta voidaan ajatella että miksi ei voisi kertoa totuutta jos ei ole tehnyt mitään? ...tosin on olemassa vaara että puhuu asioita sivu suunsa jos kuukauden päivät yrittää selitellä ja peitellä jotain mitä on tehnyt...

Onko ainut? ''Muita päihteitä''. Astu jo naulaan, anna ykskin todiste, että se on käyttäny huumeita tuon ryyppyputken aikana!

Edellinen kirjoittaja puhui "mahdollisista muista päihteistä". Edellinen kirjoittaja ei varmuudella sanonut että Jere olisi käyttänyt muita päihteitä kuin alkoholia.

Jerellä on täysi oikeus olla kommentoimatta mitään.. mutta toisaalta voidaan ajatella että miksi ei voisi kertoa totuutta jos ei ole tehnyt mitään? ...tosin on olemassa vaara että puhuu asioita sivu suunsa jos kuukauden päivät yrittää selitellä ja peitellä jotain mitä on tehnyt...

Johan mä kerran sanoin, eiks sulle, eiks sulle mikään riitä. Ihan periaatteen vuoks. ''Kun ne on tänne saakka syyttömänä mut tuonu, niin ottakoon ite selvää''. Minä ainakin ajattelisin noin. Joku irvileuka voi sanoa, että mä olen täys idiootti, kun ajattelen näin, mutta so not.

Edit: Ja ettei nyt musta saa poliisin vihaaja tai huumeitten puolesta puhuja, niin sanottakoon tähän väliin, että mulla ei ole ikinä ollu poliiseja mitään vastaan ja mitä huumeisiin tulee (maininnu jo aikasemmin), niin mä vihaan kaikkia päihteitä, alkoholista heroiiniin.

Mitäs hemmettiä sä mulle avaudut?

Eikö tässä ole kyse Jere Karalahden syytteestä ja myöhemmin seuraavasta mahdollisesta tuomiosta, ei poliiseista tms sälästä?

Aikasemmin oli kyse kuulusteluista ja kuulusteluissa on aika keskeisenä osana poliisit. Enkä mä nyt sen kummemmin ''avautunu''. Puol vitsillä lainailin Pulkkista.

Mutta, joo pysytään edes jokseenkin aiheessa.

naurettavaa touhua. ihan sama vaikka jere touhua rahoittaiski niin tollasesta karkkirahasta nyt 6vuoden tuomiota yritetään leipoa. jos tuo 6vuotta jotenkin toteutuisi niin olisihan tuo oikeusmurha.

ja ihan järkevää jeren olla puhumattakaan mitään. yhdellä jalalla tai kädellä kun on vaikea harjoittaa ammattiaan.

Johan mä kerran sanoin, eiks sulle, eiks sulle mikään riitä. Ihan periaatteen vuoks. ''Kun ne on tänne saakka syyttömänä mut tuonu, niin ottakoon ite selvää''. Minä ainakin ajattelisin noin. Joku irvileuka voi sanoa, että mä olen täys idiootti, kun ajattelen näin, mutta so not.

Kerro nyt ihmeessä mitkä SUN motiivit tässä treadissä on! Olet niin intohimoisesti puolustamassa Jereä viikosta toiseen aina uuden uutisoinnin ilmestyessä.

Kerro nyt ihmeessä mitkä SUN motiivit tässä treadissä on! Olet niin intohimoisesti puolustamassa Jereä viikosta toiseen aina uuden uutisoinnin ilmestyessä.

Eipä mun tartte selitellä ''motiivejani'' sulle tai kenellekkään muullekkaan.

Eipä mun tartte selitellä ''motiivejani'' sulle tai kenellekkään muullekkaan.

LOL, kuulostaa hyvin paljon Jereltä kuulusteluissa.

Ja kun asiaa tarkemmin miettii on se 6 vuotta sille hörhölle aivan oikein, kunhan vaan saavat tarpeeksi pitävän näytön. Mun silmissä Jere tulee jokatapauksessa olemaan rikollinen vaikka ei tästä tuomiota saisikaan. Siihen en ota tässä kantaa ovatko rikolliset sen huonompia ihmisiä kuin muut.

Heh. Nyt ei neiti taida tietää mistä puhuu. Menepäs ite koppiin kuukaudeksi, jatkuvat kuulustelut siihen päälle. Voin kertoa ettet 3 päivää pitempään luultavasti kestäisi. Kyllä se nyt on fakta että Jere on kovapäinen ukko ja kestää koppihoitoa. Sitä mä en kommentoi onko tossa järkeä vai ei, mutta tota faktaa on turha kiistää.
Saatanpa jotain tietääkin. Ja luulen myös että voisin kestää jopa 4 päivää, jos vaihtoehtona olis vasikoinnin seurasten kestäminen.

Mutta tosiaan, en pidä kovaluonteisena miestä joka hankkii ryyppäällä itelleen hillittömät velat.

Ja kun asiaa tarkemmin miettii on se 6 vuotta sille hörhölle aivan oikein, kunhan vaan saavat tarpeeksi pitävän näytön. Mun silmissä Jere tulee jokatapauksessa olemaan rikollinen vaikka ei tästä tuomiota saisikaan. Siihen en ota tässä kantaa ovatko rikolliset sen huonompia ihmisiä kuin muut.
Tossahan se kiteytyy aika hyvin mitä media saa aikaseksi. Sama se onko henkilö syyllinen vai ei.
Piditkö Karalahtea rikollisena ennen tämän jutun ilmi tuloa???

Jos karalahti vapautuu tästä syytteistään ei tätä tulla varmasti mediassa yhtä suurella haloolla kuittaamaan, ellei sitten karalahti nosta kunnianloukkaussyytteitä joista siten taas lehdet juhlii kun saa uutisoitavaa.

Tossahan se kiteytyy aika hyvin mitä media saa aikaseksi. Sama se onko henkilö syyllinen vai ei.
Piditkö Karalahtea rikollisena ennen tämän jutun ilmi tuloa???

Vaikka Suomessa paskalehdistö kirjoittaa kaikista Timoista ja Racheleista, niin tietääkseni suoranainen valehtelu on kielletty. Ja kirjoitusten perusteella, vaikka niitä lukee täysin objektiivisesti, on Jereä vaikea pitää enää syyttömänä.:(

JA edelleen se olin minä, jolla oli luetun ymmärtämisvaikeuksia?

Anna sä yksikin todiste ettei olisi käyttänyt huumeita. Ja mitä vitun väliä sillä on, onko Jere ainoa, joka ryssii elämänsä viinan ja muiden päihteiden kanssa leikkimisellä?

Pitäiskö sun mennä pyytämään äidiltäs, että se halais sua niin sun ei tarvi tuota huomiota etsiä täältä netistä niin kauhealla vimmalla? Kyllä susta joku varmasti välittää.

Oletko paljonkin perehtynyt noihin tuomioihin ja niissä arvioituihin näyttöihin vai puhutko ihan mutulla?

median tiedoilla tässä mennään!,mikä on herran oma mielipide sitten?,mitään kiistatonta todistettahan syyttäjä ei ole esittänyt että jere olisi täysin nalkissa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom