Kapea penkki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mikähän meikäläisen tekniikassa mättää kun ojentajiin ei tahdo saada tuntumaa millään kapeassa penassa,olen kokeillut kapeampaa ja leveämpää otetta,alhaalta jättänyt vajaaksi,olen kokeillut lankkua väliin,loppuojennuksina räkissä.jne jne.Tuloksena polte/voiman loppuminen olkapäissä,olkäpäät ei kuitenkaan nouse yläasennossa ja lavatkin pyrin pitämään yhdessä.
Vinkkejä ja keskustelua kapeasta penkistä kiitos.

Syitä voi olla monia esim. pysyykö kyynärpäät kyljissä kiinni onko painoa liikaa miten ojentajat muuten ovat kehittyneet? Jos olkapäät dominoi punnerrusliikkeissä niin kokeilemisen arvoinen keino
voisi olla etukäteis väsytys.

Kokemuksesta sanon koska minulla oli penkkipunnerruksen kanssa sama vika että rasitus meni olkapäille ja kädetkin hieman levisivät sivuille. (ei paketti pitänyt)
Tuohon kuitenkin auttoi pelkkä pumppailu ristitaljassa että rasituksen sai menemään rinnalle. Saman voisi kuvitella toimivan ojentajillekkin.

Tulee nyt ekaks mieleen tuo että teetkö kapean penkin juuri kyynärpäät kiinni kyljissä vai teetkö samalla lailla kun normipenkin kaventamalla vain otetta.. Tätä näkee tehtävän liian usein, itse en ole nähny salilla kenenkää tekevän juuri noin.. Lavat kans tiukasti yhdessä!

...

tähän väliin haluisin kysäistä että olisko jollain antaa linkki, penkkipunnerrus ohjeisiin täällä sivustolla, kiitos

Aloittelijoiden osiolla on ylhäällä se tekniikkaneuvo-osio, sieltä löytyy äkkiä.

E: Eipä ollutkaan, oli vaan vinopenkki. Mutta katsos tämä.

Tulee nyt ekaks mieleen tuo että teetkö kapean penkin juuri kyynärpäät kiinni kyljissä vai teetkö samalla lailla kun normipenkin kaventamalla vain otetta.. Tätä näkee tehtävän liian usein, itse en ole nähny salilla kenenkää tekevän juuri noin.. Lavat kans tiukasti yhdessä!
Kyllä kyynärpäät pysyy kyljissä kiinni,tähän on kiinnitetty huomiota kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom