Kansa kysyy-KooPee vastaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Johtopäätös----> rautaa puolet enemmän tankoon ja vajaita liikkeitä kehiin, pääasia että lihas tekee työn... :D

Minusta Coleman ei tehnyt vajailla liikeradoilla. Sillä on vaan niin isot käsipainot käytössä, että niillä ei voi tehdä niin pitlkää liikerataa, kuin pienemmillä. Vetihän se etukyykyt ja vedot pohjasta, sekä se olkapunnerruksen tangolla aivan alhaalta.

Taas vähän offtopiccia...

KP Ourama melko kiistelty kaveri vähän kun Väyrynen eli kaikilla on joku kommentti heittää...Onko,joku täältä nähnyt miestä ikinä treenaamassa tai "livenä" sellaiset vaatteet päällä mistä saisi vähän selvää kropan mallista? Tuppaa olemaan kuvissa aina sellaiset romppeet päällä,että ei mitään selvää saa.Jos joku nähnyt treenaamassa niin onko vahvakin? Tykkään kaverin kirjoituksia lueskella,hauskoja ja piristäviä.Elämää bodynewssin takanakin oli ihan viihdyttävä "kirja": Henk.koht. en kyllä tykkää Kp:n "lanseeraamasta" tavasta hehkuttaa bodaus kisoja tyyliin "Juha Hakala joka ei ota vankeja vaan tekee selvää jälkeä heti ensimmäisestä poseerauksesta alkaen." No voihan olla,että noi on kieli poskessa kirjoitettuja. :D

Mukavan asiallinen vastaus KP:lta. Ja mitä colemaniin tulee, niin en kommentoi koska en ole tuota videota nähnyt..:rolleyes:

...isotkin käsipainot saa vaikka kuinka alas, kun kääntää ala-asennossa rystyset sisäänpäin eli päätä kohti pitäen kädet kuitenkin kunnolla kropan sivulla. ei siis pidetä koko ajan kuten tangolla tehdessä. silloinhan isot möhkäleet toppaa hartioihin jo 15cm rinnasta ja pakkaa mennä vaikutus ojentajiin. no use there...

Originally posted by Olbe
Taas vähän offtopiccia...

Henk.koht. en kyllä tykkää Kp:n "lanseeraamasta" tavasta hehkuttaa bodaus kisoja tyyliin "Juha Hakala joka ei ota vankeja vaan tekee selvää jälkeä heti ensimmäisestä poseerauksesta alkaen." No voihan olla,että noi on kieli poskessa kirjoitettuja. :D

Tuo on juuri oikea tapa kertoa bodauskisoista.
vai mitä mieltä olisitte seuraavasta toisenlaisesta tavasta:

"Alle 80 kiloisten sarjan osallistujat jotka kaikki sisälsivät lihaksia tekivät tuomareiden pyynnöstä kaikki pakolliset poseeraus asennot joidenka perusteella tuomarit tuomarit pisteyttivät kilpailijat seuraavaan järjestykseen. 1. Juhani herranen(5pist.) 2. Jerry Ossi(10 pist) 3.Juha Hakala(20pist.).
Tämän jälkeen kilpailijat yksitellen esittivät vapaavalintaisen poseeraus ohjelmansa itse valitsemansa heavy musiikin tahdittamana....................... "

Kamoon tosikot show-meininkiä kehoilussa täytyy olla tosikot voivat valita lajikseen vaikka voimanoston.........

boogien paluu ja siihen liittyvä huudattaminen tuli kuin tilauksesta ,sitä kehoilu tarvii...............

Colemanni ymmärrän,että kehonrakennusta yritetään muuttaa "mediaseksikkäämmäksi",mutta en silti usko että noilla "tykittää","runttaa toiset maanrakoon" tyylisillä hehkutuksilla saadaan muutettua sitä tosiasiaa,että kehonrakennuskisoissa on hassun värisiä,öljyttyjä,isoja miehiä pienissä kalsareissa ja ne pullistelevat siellä.Ja minua oikeasti kiinnostaa miltä ne äijät siellä näyttävät!Ei kehonrakennusta saada ikinä muutettua miksikään koko perheen tapahtumaksi. Minua lähinnä huvittavat nuo hehkutukset,enkä jaksa uskoa että K.P niitä ihan tosissaan kirjottelee,MUTTA makuasioista ei tietenkään sovi kiistellä....NOOOOT:D :D :D

Originally posted by JJJ
Minusta Coleman ei tehnyt vajailla liikeradoilla. Sillä on vaan niin isot käsipainot käytössä, että niillä ei voi tehdä niin pitlkää liikerataa, kuin pienemmillä. Vetihän se etukyykyt ja vedot pohjasta, sekä se olkapunnerruksen tangolla aivan alhaalta.

Mun mielestä joissain liikkeissä se tekee aika lyhyttä liikerataa, mutta siitä silti näkee, että se tietää mitä tekee. Ja näkee myös että tuntuu just siellä missä on tarkoituskin. Eli ensinäkemällä monasti aika kamalan näköistä, mutta kyllä se perille menee.
Aika moni noista isoista ammattilaisista tekee samantyyppisesti liikkeitä, eli ei túo monissa liikkeissä ihan alas ja jättää aina lukitsematta yläasennossa, vielä oikein reilusti, eli liikerata jää usein sinne keskikolmanneksen mittaiseksi noin karrikoidusti sanottuna. Onhan siihenkin varmasti olemassa perusteensa ==> ylivenytyksen/revähdyksen riskin minimointi, jatkuva jännitys lihaksessa, jatkuva työskentely alueella, jossa lihasjännitys on suurimmillaan = suurin teho irti lihaksesta + isot painot mahdollisia haluttaessa.

Siinä mielessä KP puhui (kerrankin) asiaa, että kyllä Coleman ihan varmasti tietää mitä tekee ja on treenannut niin kauan että löytänyt siinä ajassa väkisinkin itselleen sopivan tavan liikkeet suorittaa.

Eri asia on jos joku newbie menee ja ottaa siitä esimerkkiä :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja on eriasia taasen, oliko "The unbelievable" treenivideo vaiko show-off... Esim. heittääkö Ron OIKEASSA hauistreenissään selkätreenin puolelle? Onhan se tietysti kiva kun saa isot painot videolle, mutta mun mielestä ei ole sanottua, että sillä videolla nähdyllä on mitään tekemistä herran todellisiin reeneihin.

Mun mielestä toi KPn vastaus oli niin tyypillinen esimerkki, miten kysyjä voidaan upottaa paskaan niin syvälle, että ei enää edes muista varmasti mitä kysyi...Kaverihan rupeaa ihan tosissaan määrittelemään mitä "puhtaasti" treenaaminen tarkoittaa! :kippis2:

[EDIT]
Tosin täytyy myöntää, että pitkästä aikaa KP vastas hiukan kiltimmin kysyjälle, eikä heti ristiinnaulinnu forumin seinälle...
[/EDIT]

Tulipa mieleen että siellä K.P:n vanhalla saitilla oli joku Jay Cutlerin videopätkä jossa se teki ainakin rintatreeniä penkissä. Minusta se tanko ei kertaakaan koskettanut rintaa vaan toistot jäivät oikeaoppisesti ajatellen vajaiksi.

Olisiko tuossa Colemanin videossa sama juttu ? Siis sitä videotahan en ole nähnyt..

Eli tuntuu siltä,ettei kukaan täälläkään ole K.P:ta treenaamassa ikinä nähnyt?

ei kai se väitäkkään että treenais vitusti...;)

K.P.:n Q&A -palstalta poimittua:

Kysyjä:"Bongasin muuten herra toimittajan Welnessillä, hyvässä lihassa näkyi olevan..."

K.P.:"Hyvistä lihoista en tiedä, painoa on, mutta ei lihaa;)"

Niin,että näin!

Originally posted by pexxi
ei kai se väitäkkään että treenais vitusti...;)

En ole väittänytkään,että väittäisi....Ihan kiinnostuksesta kyselin!
Paljonkohan on penkkiennätys....

ei hajuakaan.
Omien sanojensa mukaan se treenaa on and off-preriaatteella.
eli joskus treenaa, usein ei!;)

Eli tuntuu siltä,ettei kukaan täälläkään ole K.P:ta treenaamassa ikinä nähnyt?

Mä näin, tai ainakin yhden ihan saman näköisen. Se oli Särkänniemen delfinaariossa. Ne harjoitteli seuraavaan hylkeiden näytökseen. Siinä oli kyllä MD:t kehis :D

Kyllähän KooPee reenaa kovaa, ainakin silloin kun nyt yleensä sattuu reenaamaan...
V.1999, kun KpFitness oli voimissaan ja jutut mahtavia, niin heitin KooPeelle Q/A-palstalla, että hän häviäisi mulle penkissä (Max. tuolloin 180 kg). Väittelyn aiheena oli juuri MD-reenit. KooPee heitti haasteen että menisin GYM-1 salille joku maanantai klo 10, jolloin hänellä on rintareeni. Hän väitti että ottaa 6 toistoa sillä millä saisin ykkösen.
Nykyäänhän hänellä on ollut jos jonkinmoisia käsi- ym. ongelmia... Toivottavasti reenaa vielä joskus !
En mennyt GYM-1:lle sillä olen :david: :whip:
Kaduttaa......

Originally posted by Lexington
Kyllähän KooPee reenaa kovaa, ainakin silloin kun nyt yleensä sattuu reenaamaan...
V.1999, kun KpFitness oli voimissaan ja jutut mahtavia, niin heitin KooPeelle Q/A-palstalla, että hän häviäisi mulle penkissä (Max. tuolloin 180 kg). Väittelyn aiheena oli juuri MD-reenit. KooPee heitti haasteen että menisin GYM-1 salille joku maanantai klo 10, jolloin hänellä on rintareeni. Hän väitti että ottaa 6 toistoa sillä millä saisin ykkösen.
Nykyäänhän hänellä on ollut jos jonkinmoisia käsi- ym. ongelmia... Toivottavasti reenaa vielä joskus !
En mennyt GYM-1:lle sillä olen :david: :whip:
Kaduttaa......

Muistan, että vuonna 2000 joku heitti Mega-Pron huippupalstalla (yeah right!) nähneensä KP:n ottavan 200kg penkistä.Oli silloin ihan tuore tulos. Mene ja tiedä.

Ps. Mega-Proltahan se tämäkin palsta sai alkunsa! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom