Kansa kysyy-KooPee vastaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Nitsku
Tulipa mieleen että siellä K.P:n vanhalla saitilla oli joku Jay Cutlerin videopätkä jossa se teki ainakin rintatreeniä penkissä. Minusta se tanko ei kertaakaan koskettanut rintaa vaan toistot jäivät oikeaoppisesti ajatellen vajaiksi.
Olisiko tuossa Colemanin videossa sama juttu ? Siis sitä videotahan en ole nähnyt..

Ronniella jää kaikki työnnöt siinä viedolla "vajaaksi", ja Ruhlin vidoessa vielä vajaammaksi. Mutta so not kun ukot on isoja kuin vuoret. Tuo juuri todistaa sen että maailman tappiin asti ns. liikkeiden puhtaudesta hehkuttaminen ei takaa minkäänmaailman kasvua. Eli monipuolisuus kunniaan.

Tai sitten kyseessä on se aiemminkin todettu juttu.
Ukot ovat vuosikausia treenanneet ja jumalattoman kokoisia,
joten heillä on varaa treenata noin ja lihaksensa reagoivat
tuollaiseen treeniin. Muistaakseni monet ammattilaiset ovat
kommentoineet asiaa ja lyhyeksi jääviä liikeratoja kertomalla jännityksen säilyvän paremmin lihaksessa?

Voi olla, että KP nostaa paljon penkistä, mutta mitä minä olen sitä livenä nähnyt vuosi sitten kyllä oli läski äijä. Kauheeta hyllymistä sen kävely. Maha heilui puolelta toiselle. Enkä edes liioittele. Puhutaanhan nyt B&K lehden päätoimittajasta KP Ouramasta?

Aiai.....Tulee ikävä vanhaa kunnon Mega-Pro sivustoa ! oli ne aikoja.....Meininki oli silloin ME vastaan KPFitness ja ANssi Manninen heitti aina sopivaan väliin muutaman konekirjoitusliuskan pituisen raportin jostain kreatiinin kemiallisesta reagoinnista vatsahappojen kanssa :kippis1: joka oli kirjoitettu Lontoon murteella, tottakai.

Puhutaanpa K.P:sta mitä hyvänsä, ilman häntä ei olisi voimailu suomessa näin hyvällä tasolla, ja tämä on factum.

Originally posted by Lexington

Puhutaanpa K.P:sta mitä hyvänsä, ilman häntä ei olisi voimailu suomessa näin hyvällä tasolla, ja tämä on factum.

Tuo on silkkaa faktaa! KP vielä jaksaa painaa lajin parissa vaikka vittuilua on kuulunut jo useita vuosia. KP:lle ns. iso käsi tästä! :worship:

KP vie varmasti hyvin lajia eteenpäin jne. mutta vois kaveri perkele vähän kiinnittää huomiota omaan olomuotoonsa, kun se kuitenkin "edustaa" suomea ulkomailla. Meinasin revetä kun se poseeras Markus Ruhlin vieressä uusimmassa B&K:ssa. KP oli isompi!? :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by metalman
KP vie varmasti hyvin lajia eteenpäin jne. mutta vois kaveri perkele vähän kiinnittää huomiota omaan olomuotoonsa, kun se kuitenkin "edustaa" suomea ulkomailla. Meinasin revetä kun se poseeras Markus Ruhlin vieressä uusimmassa B&K:ssa. KP oli isompi!? :lol2:

Se on saannut oppinsa Lee Priestiltä... Mä oon ihan varma, että KP on v.2008 Mr. Olympia, kunhan pari vuotta kiristelee, pari kiloa pois...

Ihme kun KP ei kirjoita tänne, tai kirjoittaakin varmaan mutta ei esiinny omalla "nimimerkillä"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom