Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by voittaja
eikä se ainakaa kokemuksest paljoo huonone vaik pistäis 128kbit/s --> 24kbit/s

Melkoinen puurokorva saa olla jos 24kbit/s tasoista musaa kuuntelee. En ole lähelläkään hifistiä (lähinnä olen jo mainittu puurokorva), mutta kyllä tuo 128 on pienin mikä mulle kelpaa.

Tietenkin jos kuulokkeet/kaiuttimet on luokkaa "pappa vainaan maailman ensimmäiset kuulokkeet", joista kuuluu yhtä hyvin oli ne päällä tai ei, niin ymmärrän tuon luokan musiikin raiskaamisen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenköhän toi MuVo kestää pakkasia? Edellinen Rio/Nike PSA-Play Mp3 soitin meni paskaksi. Juoksin vaan lenkkipolulla kevät/talvella ja naps! Ei enää pihaustakaan. MD-soitin olisi kyllä paras, mutta turhan tyyris pelkkään lenkkeilyyn.

http://us.creative.com/products/product.asp?category=3&subcategory=20&product=110

Creative Labs Nomad MuVo Nx 128MB

Tilasin just verkkokaupasta tuon laitteen..hintaa mokomalla on 143e mutta lähtee heti postiin,kun tilaat.
Ite kun en jaksa oottaa viikkokaupalla :)

Tietääx kukaan mistä noita nappikuulokkeiden "pitimiä" saa? Meinaan ettei napit lennä korvista juoksumatolla juostessa :rolleyes:

Vai onko ne niin hyviä että pysyvät korvissa.

Originally posted by PT1

en tiedä että onko mulla korvat jotain erikoismallia kun ei oikeen kunnolla korvassa meinaa pysyä varsinkaan juostessa.
kyllä ne sitten saa ihan ok pysymään kun vähän aikaa runkkaa niitä korvaan. aivan kuin kuulokkeet olisi liian isot mun korville, täytyy väkisin tunkea korvakäytävään asti että pysyy.

Mulla on se nokian känykkä ihan toimiva mp soitin mutta todella vähän muistia (64mt)
Helkkari kun en ees oman kännykkäni mallia muista nojoo vähän vanhempi vehje makso mulle huuto.netissä jotain 60€ ja toimii ihan hyvin radionakin tosin helkkarin ruma vehje, mutta sinäänsä en välitä paskan vertaa miltä mun kännykkä näyttää ja mikäli on tarpeeksi iso voin käyttää sitä vaikka itsepuolustukseen.:david:

Mulla on myös tuo 5510 Nokialainen, kätevä radioineen ja ämpärisoittimineen. Ehkä vaan vähän :down: ruma ja puoli N-Gage norsumainen tyylipuhumiseen, ainakin lainattaessa ei oo ihmiset oikee osanneet luuria oikeinpäin poskelleen laittaa. Oli halpa, ja säästyin mp3 soittimen ostamiselta, ainakin vähäksi aikaa, luurin omat handsfree napit meni paskaksi, mut siinä mukana tulee adapteri millä saa mitkä vaan kuulokkeet kines.

mp3

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by stela
www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-190TC tuossa olis aika kuuma soitin, radio, muistia 256mt, painoa 32g ym. Pitäisi ainakin laadukas olla eikä ole kovin hintava: Suomessa verkkokauppa.comissa (300€) mutta ameriikasta taikka ebaysta löytyy uusia hintaan ~190$ = 160€.. Meinasin ite ebaysta tuommosen hommata lähipäivinä.
-------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by TanGirl
Suosittelen, törkeen hyvä äänikin. On ollut käytössä nyt 3kk .
:)
Täytyy korjata omia kirjotuksiaan, soitin kesti just ton 3 kk ...
Meni nyt toista kertaa hajalle niin että se on/off nappi jäi sisään. No takuuseen menee, mut täytyy vaihtaa toiseen malliin kun ei toi näytä kestävän. On ollut kovalla käytöllä, muuten ei valittamista. Onko muilla vastaavaa tapahtunut ton i-riverin mallin kanssa ?

Nyt ois kiikarissa muutama soitin:

Magic Star 128mb (108,9e)

Creative MuVo 128mb (116,9e)

ja halpis
Procaster Classic 128mb (78,8e)

Mikähän noista ois paras vaihtoehto??

Originally posted by yajo
Magic Star 128mb (108,9e)
Kuulostaa kohtuuttoman kalliilta, sillä oma Magic Star 256 MB -soittimeni maksoi kesällä 132 euroa Verkkokauppa.comissa.

Itselläni on nyt 2 vaihtoehtoa eli Pontis SP-600 256MB 170€ ja Creative Rhomba 256MB 197€. Rhombassa olisi vielä radio eli vaikeaksi menee.

Tärinänhän ei pitäisi vaihkuttaa MP3 soittimiin?
Lähinnä haen soitinta lenkkeily/sali tarkoitukseen.

Mites noi Creativen MuVo NX ja Rhomba... Vaikka Rhomba ominaisuuksiltaan rikkaampi (mm. radio ja äänentallennin) niin silti samoilla muisteilla vain euron pari kalliimpi? Voiko vetää johtopäätöksen, että MuVo laadukkaampaa tavaraa eli kestää paremmin? Nyt lähinnä kilpailu noiden kahden välillä...

Re: mp3

Originally posted by TanGirl
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Täytyy korjata omia kirjotuksiaan, soitin kesti just ton 3 kk ...
Meni nyt toista kertaa hajalle niin että se on/off nappi jäi sisään. No takuuseen menee, mut täytyy vaihtaa toiseen malliin kun ei toi näytä kestävän. On ollut kovalla käytöllä, muuten ei valittamista. Onko muilla vastaavaa tapahtunut ton i-riverin mallin kanssa ?

Mulla on ollut toi sama malli jo puolisen vuotta, hyvin on kyllä pelannu. Ei mitään muuta valittamista kuin että muistia voisi olla ruotkasti enemmän.

Originally posted by Juha_79
http://us.creative.com/products/product.asp?category=3&subcategory=20&product=110

Creative Labs Nomad MuVo Nx 128MB

Tilasin just verkkokaupasta tuon laitteen..hintaa mokomalla on 143e mutta lähtee heti postiin,kun tilaat.
Ite kun en jaksa oottaa viikkokaupalla :)

Tietääx kukaan mistä noita nappikuulokkeiden "pitimiä" saa? Meinaan ettei napit lennä korvista juoksumatolla juostessa :rolleyes:

[/QU

Creative MuVo 128MB kilahtaa pukinkonttiin tänä jouluna. Toi on just passeli esim. salille tai lenkille. Täytyy vaan kehitellä siihen jonkun näköinen kiinnike!

Kävin ostaa pari päivää sitten itselleni joululahjaksi Creative MuVo 128mb Joensuun Gigantista.
Se oli joku avajaistarjous
Maksoin siitä 109€ :thumbs: :joulu6:

Joo, Creative MuVo NX 128mb tääläkin kontissa. Tossa tulee sitten mukana semmonen kiinnike, että saa käden ympäri kiinni. Jees.

Ja Stockmannilla 149,-

Miksiköhän tuossa MuVo NX:ssa ei toimi noi ID-tagit kunnolla? Näyttää vaan kappaleen nimen. Kerran se vehje kyllä yhtäkkiä näytti niinkuin kuuluukiin, eli esittäjän ja biisin nimen. Nyt kumminkin näytössä on pelkkä kappaleen nimi:confused:

JEah! Joulupukki toi mulle Creative Rhomba 256mb. Vitun jees peli. Jos joku on ostamassa sitä Creativen 126mb niin suosittelen kyllä tota 256mb:ta. Ei oo hintaa paljoa enemmän ja paljon parempi.:arvi:

Ps. Vois vähitellen heittää noi joulu hymiöt helvettii ja ottaa tilalle jotain siistejä raketti kuvia:D

Philips SA220

Onko kellään kokemusta tuosta Philipsin SA220-soittimesta? Taitaa olla uusi malli ja löytyy ainakin Gigantista hintaan 169. Siinä olisi 64 megaa muistia vakiona ja lisäksi käy MMC/SD-kortit eli sama kuin digikamerastakin löytyy. Radiokin on.

Osaako joku sanoo Firewire tai USB-liitännän hintaa, jos ne hankkii erillisenä dinosaurusten ikäiseen mikroon?

DIVA MP3 Player 224mb

Itselläni on tällainen soitin. Ääni on todella hyvä ja tehoja löytyy eniten mitä nyt olen soittimia nähnyt, eli 2 x 40mw @ 16ohm. Tuolta linkin takaa löytyy kaikki tiedot sieltä ylävalikoista. Kannattaa tosiaan katsoa tämä jos aikoo uutta soitinta laittaa. Saksasta itse tilasin ja hintaa tuli jotain 100€. Ainut huono puoli on nämä napit. Meinaa olla todella surkeat korvaan ja äänikin on ihan anuksesta, mutta vähänkään paremmilla napeilla saati sitten kuulokkeilla on ääni aivan eri planeetalta kuin monilla muilla soittimilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom