Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Hulkki
Kannatti harkita 2 päivää, tippui hinta 133 euroon. Nyt on tilauksessa 256-megainen Golden Chipsin Magic Star player.

Kannatti ilmoittaa palstalla, pistin itsekin tilauksen vetämään :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by samichan79
Tuliko mukana kaulahihnaa tms?
Enhän mä sitä laitetta ole vielä saanut kun tilauksesta kestää joku 1-2 viikkoa ennen kuin Verkkokauppa.com saa uuden erän. Mutta specsien mukaan pitäisi tulla mukana joku hihna.

Originally posted by samichan79
Tuliko mukana kaulahihnaa tms?

On siinä semmonen jännä naru joka pannaan kaulaan ja siinä kuulokkeet kiinni ja itse kone tietty roikkuu toisessa päässä!
Sen verran lyhyt naru että laitetta ei pysty laittamaan esim.housuihin kiinni vaikka siinä klipsi onkin.Eli joutuu roikottamaan kaulassa.Pitäisi ostaa pitempi kuulokepiuha että pystyy käyttää salillakin heiluessa :kippis1: Musiikin siirto todella helppoa sekä latautuu tietokoneessa kiinni ollessaan! Pitäisi yhdellä latauksella kuunnella 20h.

Originally posted by Kipi I
On siinä semmonen jännä naru joka pannaan kaulaan ja siinä kuulokkeet kiinni ja itse kone tietty roikkuu toisessa päässä!
Sen verran lyhyt naru että laitetta ei pysty laittamaan esim.housuihin kiinni vaikka siinä klipsi onkin.Eli joutuu roikottamaan kaulassa.Pitäisi ostaa pitempi kuulokepiuha että pystyy käyttää salillakin heiluessa :kippis1: Musiikin siirto todella helppoa sekä latautuu tietokoneessa kiinni ollessaan! Pitäisi yhdellä latauksella kuunnella 20h.

Kiitokset Kipille ja Hulkille nopeasta vastauksesta :kippis1:

Ei vissiin ota häikkää tärinästä tuo Magic Star player vaikka miten hyökyttäs? vai?

Jos rahasta ei ole puutetta niin suosittelen tarkistamaan iPOD soittimen. Markkinoiden paras MP3/AAC soitin hands down. Hinta vaan on hieman suolainen.

Ps. iTunes softaa ollaan muuten porttaamassa PC:lle, joten paras softakin on pian saatavilla.

Ja kovalevyhän näissä soittimissa pyörii aina vaan muutaman sekunnin kun muutama biisi bufferoidaan muistiin, eli kestävät erittäin hyvin tärinää ja akkukin kestää.

www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-190TC tuossa olis aika kuuma soitin, radio, muistia 256mt, painoa 32g ym. Pitäisi ainakin laadukas olla eikä ole kovin hintava: Suomessa verkkokauppa.comissa (300€) mutta ameriikasta taikka ebaysta löytyy uusia hintaan ~190$ = 160€.. Meinasin ite ebaysta tuommosen hommata lähipäivinä.

Originally posted by stela
www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-190TC tuossa olis aika kuuma soitin, radio, muistia 256mt, painoa 32g ym. Pitäisi ainakin laadukas olla eikä ole kovin hintava: Suomessa verkkokauppa.comissa (300€) mutta ameriikasta taikka ebaysta löytyy uusia hintaan ~190$ = 160€.. Meinasin ite ebaysta tuommosen hommata lähipäivinä.

Suosittelen, törkeen hyvä äänikin... huonoja puolia en keksi mitään (hinta). On ollut käytössä nyt 3kk .
:)

Originally posted by Kipi I
No onko se hyvä, HULKKI??
Kyllähän se menee, mutta valitettavaa löytyy:
- volyyminsäätö ja kappaleiden skippaus samalla säätimellä ei aina toimi hyvin (yrittää lisää volaa ja tuleekin seuraava biisi)
- ei kelausta
- ei bassonkorostinta
- järjestys, jossa kappaleet soitetaan, ei oikein aukene mulle (ei ole tiedoston nimi, koko, uploadausaika tai luomisaika)

Mutta toimiihan tuo kun salisoittimena käytetään, jos haluaa muuten kuunteluun korvalappustereoiden korvikkeen taitaa olla pakko hankkia iPod.

Originally posted by Hulkki

...
- järjestys, jossa kappaleet soitetaan, ei oikein aukene mulle (ei ole tiedoston nimi, koko, uploadausaika tai luomisaika)
...

Kävin itse hakemassa eilen samaisen soittimen verkkokaupasta, ja kyllä minulla laite soittaa biisit siinä järjestyksessä, kun olen uploadannut ne soittimelle.

Hulkki, onko sulla ollut mitään ongelmia kaatuilemisen kanssa? Itselläni kone kaatuu heti kun laitan laitteen kiinni USB-kaapeliin.
Bootin jälkeen laite kyllä toimii moitteetta, windows tunnistaa ja tekee laitteesta G: -aseman. Käyttiksenä w2k.

Originally posted by kattila
Hulkki, onko sulla ollut mitään ongelmia kaatuilemisen kanssa? Itselläni kone kaatuu heti kun laitan laitteen kiinni USB-kaapeliin.
Bootin jälkeen laite kyllä toimii moitteetta, windows tunnistaa ja tekee laitteesta G: -aseman. Käyttiksenä w2k.
Ei ole mitään ongelmia data/softapuolella. Todella kätevä, sen kuin kiinni USB:iin ja ylimääräinen 250 megan kovo käytössä.

Originally posted by kattila
Käyttiksenä w2k.

Mulla on töissä kans 2000 eikä ole ollut kertaakaan mitään ongelmia. Kotona XP eikä myöskään mitään säätämistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom