Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
luumu sanoi:
Tekniikan osalta viimeinen ymmärryksen aste on minulla cd-soitin ja uutta pitäisi saada liikuteltavassa muodossa. Mitä suositellaan eli mikä nyt on todettu hyväksi? iPod Nano 4gb?...
1. Ei ole yhteensopivuusongelmia.
2. Laturilla. Tottakai se akku kuluu käytössä.
3. Voi tehdä soittolistan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Art2 sanoi:
1) Pystyt. Onnistuu helposti esim. Windows Media Playerilla. Eli CD vain sisään ja valitse kopioi CD-levyltä. Sieltä voi valita helposti haluaako wav:ksi, mp3:ksi tai joksikin muuksi biisit.
.

Missä tämä tarkalleen ottaen tehdään ? Olen nyt yhtä levyä yrittänyt kopioida M3:seksi, muttei ainakaan soittimeni sitä sellaisena tunnista. Tiedostot ovat winamp media file-muotoa.

Eli missä mediaplayerissä vaihdetaan toi tallennettava tiedostomuoto ?

Sanelinominaisuus?

Hei, onko jollakulla kokemusta kannettavien mp3-soittimien sanelintoiminnasta?

Opiskeluteknisistä syistä pohdin huokean digitaalisen sanelimen ostoa, vaan havaitsin että ominaisuus on joissain ämpärisoittimissakin, joten miksen löisi kahta kärpästä yhdellä ostolla. Mulla ei ole hirveästi tarvetta mp3-soittimelle muuten, joten en mielellään ihan hirveitä investoisi. Gigantissa esmes. näkyisi olevan Logik 256mb puoli-ilmaisena sanelintoiminnolla.

Kuinka monta tuntia höpötystä 256 megaan mahtuu? Onko mikrofooni halpamalleissa mistään kotoisin? Jotain muuta?

Tanko sanoi:
Missä tämä tarkalleen ottaen tehdään ? Olen nyt yhtä levyä yrittänyt kopioida M3:seksi, muttei ainakaan soittimeni sitä sellaisena tunnista. Tiedostot ovat winamp media file-muotoa.

Eli missä mediaplayerissä vaihdetaan toi tallennettava tiedostomuoto ?

Enpä huomannutkaan, että olit kysynyt. Eli siis paina oikealla hiirennapilla semmoisesta pienestä nuolesta pienenennys ja sulje nappien vierestä, oikealla ylhäällä. Sitten työkalut -> asetukset -> Kopioi musiikkia. Sieltä voi määrittää muodon ja laadun.

Galileo sanoi:

Opiskeluteknisistä syistä pohdin huokean digitaalisen sanelimen ostoa, vaan havaitsin että ominaisuus on joissain ämpärisoittimissakin, joten miksen löisi kahta kärpästä yhdellä ostolla. Mulla ei ole hirveästi tarvetta mp3-soittimelle muuten, joten en mielellään ihan hirveitä investoisi. Gigantissa esmes. näkyisi olevan Logik 256mb puoli-ilmaisena sanelintoiminnolla.

Kuinka monta tuntia höpötystä 256 megaan mahtuu? Onko mikrofooni halpamalleissa mistään kotoisin? Jotain muuta?

Mulla on tommonen gigantista ostettu PackarBell 1gigan soitin jossa on sanelin. Soitin ollu jo jotain puol vuotta ja eilen kokeilin ekaa kertaa ja toimiihan tuo :D

Laadusta en osaa sanoa muuta kun että ei se laatu korvia hivele mutta kyllä siitä nyt selvää saa. Soitin maksaa kai jotain 80-90 euroa ja kyllä luulis 1 gigan soittimeen mahtuvan aika monta minuuttia höpötystä ja vähän musiikkia päälle. Soittimena taas ihan ok kauraa johonki lenkille & treenaukseen mutta ei mikään ylihyvä. Mukana tulevat nappikuulokkeet tosin on ihan paskat että niillä ei tee paljoo.

Muuten kävin myös gigantissa pari päivää sitten kun luulin että soitin oli hajonnut mutta siihen tarvitsikin vaan päivittää softa. Nyt se on entistä parempi koska nyt soittimessa näkee myös esittäjän nimen, ennen oli vaan biisit numerojärjestyksessä(ilman nimiä siis) ja biisin kesto. Joten siitä plussaa että päivittävät softan, sen saa myös Packarbellin sivulta jos jollain muulla on samoja ongelmia.

Nyt menee vähän :offtopic:

Onko kellään tietoa noista ipodin takuu jutuista? kuinka tarkkoja ne on niissä, itellä ois tämmönen snadisti uitettu ipodi. Onnistuin kadottaa ipodi minini ja tää sit löyty sulaneesta lumikasasta 3 viikon päästä. Ipod menee normaalisti päälle mutta se "valkonen selausrinkula" ei toimi. Oisko mitään tsäänssiä saada menemään takuuseen? Tietenkään en ole mistään kastumisesta puhumassa..
Ostopaikka oli siis verkkokauppa.com mikä on kuulemma pikkutarkka mesta näiden kanssa, pitää vissiin mennä alkuun suoraan applen putiikkiin.
-Thx

Galileo sanoi:

Mulla samassa käytössä yliopistolta lainattu Creative Zen 1GB mp3-soitin. Tuohon voi tallentaa pötköön 72 min, se on maksimimäärä, mutta en tiedä mahtuuko siihen useampi tuollainen 72 min pätkä. Giganen muisti siis.

Sain joululahjaksi likkakaverin porukoilta Logikin 512MB mp3-soittimen ja jumaliste että on hyvä. :) Gigantissa sanoivat, että ei kannata ostaa creativen muvoa, koska siinä ei näy kappaleet ja akun kesto näytössä, ja se on kalliimpi, muuten vastaava. Tää mun soitin maksaa 69e.

Saapas sanoi:
Gigantissa sanoivat, että ei kannata ostaa creativen muvoa, koska siinä ei näy kappaleet ja akun kesto näytössä, ja se on kalliimpi, muuten vastaava. Tää mun soitin maksaa 69e.

Schaissea. Muvo TX makso viimeisimmillä Hulluilla Päivillä joskus syssyllä 59,90. Näyttö löytyy ja 512Mt muistia. En oo yhtä halvalla nähny vieläkään missään eli hyvä hankinta oli. :)

Wildemar sanoi:
Schaissea. Muvo TX makso viimeisimmillä Hulluilla Päivillä joskus syssyllä 59,90. Näyttö löytyy ja 512Mt muistia. En oo yhtä halvalla nähny vieläkään missään eli hyvä hankinta oli. :)
Joo, riippuu aika paljon mikä malli muvosta on kyseessä, Gigantissa myytävässä muvossa ei sitten varmaan ollut näyttöä tms.
Tässä on tuo Logik 512MB.

Itse sain joululahjaksi 512 muvo tx se:n ja on näyttö jne. Ja näkyy kappaleet ja akun kesto. Ja suurin yllätys oli äänen laatu! Ainakin omilla kuullokkeilla on todella hyvä äänenlaatu. Mutta noissa napissa on sama ongelma kuin muissakin että ne kunnolla pysy mun korvissa. No pitää tilata ne Kossin napit niin alkaa pysymään.

japa sanoi:
Itse sain joululahjaksi 512 muvo tx se:n ja on näyttö jne. Ja näkyy kappaleet ja akun kesto. Ja suurin yllätys oli äänen laatu! Ainakin omilla kuullokkeilla on todella hyvä äänenlaatu. Mutta noissa napissa on sama ongelma kuin muissakin että ne kunnolla pysy mun korvissa. No pitää tilata ne Kossin napit niin alkaa pysymään.
Mä ostin kans uudet napit, pioneerin sellaset korvatulppamaiset.
On kyllä pirun hyvät ja pysyy juostessa täydellisesti korvissa. Ne Kossin vastaavat napit on aika pehmeää materiaalia, kaveri sano että ne on vaikeat puhdistaa ja muutenkin huonommat kuin nuo mun. Tiedä sitten.

Saapas sanoi:
Mä ostin kans uudet napit, pioneerin sellaset korvatulppamaiset.
On kyllä pirun hyvät ja pysyy juostessa täydellisesti korvissa..

Tuohan oli mukava yllätys että pioneerillakin on tuollaisia nappeja sillä viimeksi kun katsoin noita Kosseja niin olivat loppu ja toimitusaika ?. Pitää huomenna käydä Gigantissa katsomassa että olisko siellä noita. Mistä muuten ostit nuo?

japa sanoi:
Tuohan oli mukava yllätys että pioneerillakin on tuollaisia nappeja sillä viimeksi kun katsoin noita Kosseja niin olivat loppu ja toimitusaika ?. Pitää huomenna käydä Gigantissa katsomassa että olisko siellä noita. Mistä muuten ostit nuo?
Juurikin Gigantista. Myyjäkin suositteli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom