Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin Creativen Zen Nanon ja hyvältä peliltä vaikuttaa. 5 Gt menee poppia koneeseen ja on mukavan pieni. Akku kestää aika pitkään vakiokuulokkeilla mutta kunnon luureilla akun kesto melkein puolittuu. Varmaan näiden toisten luurien impedanssista johtuu.
Ainoa miinus mitä olen huomannut on se, että laite sammuu välillä salilla ittestään. En tiedä johtuuko tärinästä vai mistä sitten.
Suuri miinus laitteen mukana tulleesta rompusta jossa piti olla ajurit ja softa. Ajurit kaatoi koneen ja softa ei toimi. Oikeat piti sitten latailla Creativen sivuilta että sai homman toimimaan. Kosketus kontollinappulat on aikasta herkät ja vaatii paljon totuttelua että oppii käyttämään niitä. Mutta kun oikean tekniikan oppii niin homma toimii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostellaas taas tätä ylöspäin. Eli olisko jollain sanoa ehdotusta mikä mp-3 soitin kannattaisi hankkia. Vaatimuksia olisi:

-Pieni koko
-Hyvä akun kesto
-Kestävä laite muutenkin
-Hyvä käytettävyys
-Hyvät kuulokkeet ja äänenlaatu (ehkä aika toiveajattelua kuitenkin noi kuulokkeet)
-Muistia mielellään giga
-Hinta alle 200€

Sonylla on joku ihan mielenkiintoinen malli jonka pikkuveli (NW-E405) voittikin hifilehden testin kesällä.

Mutta suositelkaa jotain..

kaisa sanoi:
iPod Nanon päältä oli tässä testissä ajettu autolla ja edelleen pelitti, joten se kai jotain kestää. ;) :D

Heh, joo kestävä taitaa olla.. :) Mutta mulle tosiaan riittää kestäväksi se että ei soitin tykkää huonoa jos välillä vaikka latialle tipahtaa.. Ja hakusessa siin mahdollisimman pienikokoinen soitin..

Mites on kun isäntä on jenkeissä käymässä ja oon kunnon mp3 soitinta aatellu.. Tommosta Ipod Miniä (4Gb) ajatellu, irtoisko se millä hintaa tuolta? Siis Roxvillessä käymässää.. Jollain nettisivulla muistan nähneeni 190e.

Eikös Ipod Shuffle olis aika varteenotettava vaihtoehto?
Muistia on gigan verran ja hintaa Applestoresta alle 140€ kotiinkuljetettuna.
Pieni kooltaan ja toimivaksi kehuttu.

Reilu satanan Shufflen hintaan lisää ja saa sen Nanon 4 gigan muistilla.
Noista kahdesta mä valitsisin, jos soittimen hommaisin.

Jute sanoi:
Eikös Ipod Shuffle olis aika varteenotettava vaihtoehto?
Muistia on gigan verran ja hintaa Applestoresta alle 140€ kotiinkuljetettuna.
Pieni kooltaan ja toimivaksi kehuttu.

Jees, tota samaa laitetta itekin netistä vähän ihmetelly.. Olisko kenelläkään tietoa että mistäpäin ihan Helsingin keskustaa voisi mennä kyselemään saatavuutta ja hintaa??? Joku hyvä liike siitä keskustasta, kiiiitoooos.. :)

Relg sanoi:
Jees, tota samaa laitetta itekin netistä vähän ihmetelly.. Olisko kenelläkään tietoa että mistäpäin ihan Helsingin keskustaa voisi mennä kyselemään saatavuutta ja hintaa??? Joku hyvä liike siitä keskustasta, kiiiitoooos.. :)
Verkkokauppa?

Mistähän tota Ipodin nanoa sais halvimalla, sitä 4 gigan mallia? Halvimmillaan oon kai jossain onoffissa nähny kampissa. Olikohan jotain reilu 280+, stockalla sitten taas 329 tai jotain, hirvee ero.

uusio sanoi:
Mistähän tota Ipodin nanoa sais halvimalla, sitä 4 gigan mallia? Halvimmillaan oon kai jossain onoffissa nähny kampissa. Olikohan jotain reilu 280+, stockalla sitten taas 329 tai jotain, hirvee ero.
Verkkokauppa.comista suoratoimituksena 4 giganen malli 269,90e.

En kyllä tiedä tarkemmin, mitä tuo suoratoimitus meinaa ja miten toimii, kun en ole ikinä tilannut tuolta tuolla tavalla...

Snoopie sanoi:
Verkkokauppa.comista suoratoimituksena 4 giganen malli 269,90e.

En kyllä tiedä tarkemmin, mitä tuo suoratoimitus meinaa ja miten toimii, kun en ole ikinä tilannut tuolta tuolla tavalla...

Tavara toimiteen suoraan Tallinnasta ilman välikäsiä ja ilman postikuluja. Näin ei tarvitse maksaa Suomen valtiolle riistoveroja ja muita hyvitysmaksuja. Tuohon samaan hintaan sen saa myös Applen Euroopan kaupasta tilattua.

uusio sanoi:
Applen omasta kaupasta jenkeistä sen saa myös aika edullisesti. ~€209,-
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/72503/wo/jq5tatJRxPzv21Cvp1G1AlAeofT/1.SLID?nclm=iPodx&mco=521E86EF

En tiedä kuinka paljon tuohon toimituskuluja tulee sitten mukaan, tuskin ihan hirveästi kuitenkaan. Tuosta Applen toimituksesta ja verkkokaupastakaan en ole oikeastaan kuullut muuta kuin hyvää.

pek sanoi:
Applen omasta kaupasta jenkeistä sen saa myös aika edullisesti. ~€209,-
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/72503/wo/jq5tatJRxPzv21Cvp1G1AlAeofT/1.SLID?nclm=iPodx&mco=521E86EF

En tiedä kuinka paljon tuohon toimituskuluja tulee sitten mukaan, tuskin ihan hirveästi kuitenkaan. Tuosta Applen toimituksesta ja verkkokaupastakaan en ole oikeastaan kuullut muuta kuin hyvää.

Suostuukohan Apple myymään jenkeistä sulle? ohjaavat varmaan kuitenkin suomen kautta jolloin 4 gigasen nanon hinnaksi tulee sama 269 e.

Nyt olis soittimen osto edessä! Oon miettiny hinnaltaan sopiviks tota Creative Zen Microa (6Gb) tai iPod Nanoa (2Gb).

Onko noilla äänenlaadussa ja muissa ominaisuuksissa/laadussa millainen ero? Mulle varmaan toi 2Gb riittäis vallan mainiosti. Mitä mieltä itse olette ja minkä ostaisitte? Perusteluja kehiin :thumbs:

ainakin serkulla on tollanen ipod mini ja ite tykästyin siihen hirveesti. helppo käyttää ja näppärä muotoilu. tuo nano lienee jotakuinkin samanlainen. varmasti oikein käypä peli :thumbs:

itsekin ajattelin jos pukki tois vaikka tollasen minin ;)

Itelläni kans ipod mini 6gigaa ja sennheiserin suljetut kuulokkeet. Hyvältä kuulostaa ja toimii muutenkin. Pari kertaa se on mennyt tilttiin mutta se on kai väistämätöntä kun kyseessä on kovalevylaite?! Tai sit oon vaa laittanu sinne jonku virusbiisin:D. Ei siinä auta muu ku antaa akun tyhjentyä loppuun ja pistää uudestaa latauksee ja taas toimii.

Nyt ostaisin varmaa nanon. Verkkokauppa.comista 4giganen 270e. Luotettava ja halpa ostopaikka, suosittelen.

Edit: Joo näköjään joku muu ehti jo kaivaa saman tiedon. Tosiaan pari viikkoo meni et sain ton minin ku ne tallinnasta asti sen toimitti. Vähä nopeemmin ois saanu tulla..

mitähän eroa tossa nanossa tarkalleen ottaen on..vissiin ainaki muotoilu on erilaista ja näytössä taitaa olla jonkinlaiset värit??

Mikäs sitten on eroa siinä, että eri tuotemerkit myyvät halvemmalla isompimuistisia soittimia kuin toiset. Onko niissä design ero? Pienempi ja kauniimpi muotoilu? Esimerkkinä Creativen soittimet ja sitten iPod Nano.
Mielipiteitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom