Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Snoopie sanoi:
The Plugeilla on vuoden takuu. Plugien takuu korvaa kuulokkeet, vaikka astuisit ne rikki. Vuoden jälkeen jos kuulokkeet menee rikki, sitten saa halvemmalla uudet plugit tilalle kuin normaalisti. Takuu ei kuitenkaan ole elinikäinen plugeille.
The Plug features a No-Questions-Asked Lifetime Warranty. Eikö tuo tarkoita elinikäistä takuuta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oinasmie sanoi:
Jos halvalla haluat niin kannatta katella vaikka käytettyjä Ipod minejä, niitä näyttäis olevan ihan hyvin liikkeellä ja ei tuossa uudessa mallissa taida olla muuta kuin radio lisänä ja ehkä vähän pienempi kooltaan.
Olisihan tuo mini tietysti hyvä valinta, mutta senkin hinnat käytettynä lähentelee 170-180€. Taidan kuitenkin ostaa tuon 4gb nanon jo lähinnä sen koon ja kevyen painon takia, koska juuri lähinnä lenkillä tulee soitinta käytettyä.

Hippinakki sanoi:
Olisihan tuo mini tietysti hyvä valinta, mutta senkin hinnat käytettynä lähentelee 170-180€. Taidan kuitenkin ostaa tuon 4gb nanon jo lähinnä sen koon ja kevyen painon takia, koska juuri lähinnä lenkillä tulee soitinta käytettyä.
Itseäni lainaten. Mieli muuttui kuitenkin nähtyäni kuinka halvalla verkkokaupasta saa Creative Zen MicroPhoto 8GB soittimen, vain 185 euroa.:eek: Elektroniikka liikkeissä olen nähnyt kyseisen soittimen halvimmillaan 250 eurolla.

Lycanth sanoi:
The Plug features a No-Questions-Asked Lifetime Warranty. Eikö tuo tarkoita elinikäistä takuuta?
Voi olla. Hifistudion myyjä kyllä sanoi, että vuoden takuu, kun joulukuussa nuo omat ostin.
Myyjä sanoi myös, että uudet saa halvalla (jotain 10e), jos nuo nykyset menee rikki vuoden jälkeen.

Millä saatte pysymään tuon soittimen turvassa tippumiselta ja kolhuilta salilla? Taskusta on pudonnut jo parikin kertaa soitin lattialle ja pari kertaa on sitten kolahtanut varsinkin käsipainoilla tehdessä.

Onko tietoa, onko eroja äänenlaadussa, jos verrataan vaikkapa 2gigan ja 30gigan soitinta? eli oletteko huomannut että äänenlaatu olisi huonompi isommissa soittimissa?

Kellään kokemusta seuraavista..?

Sony Network Walkman NW-A608, 2 Gt (erityisesti tästä):
http://www.ogormans.co.uk/images/IM_NW-E403_BLACK.jpg

Sony Network Walkman NW-A3000, 20 Gt:
http://www.ogormans.co.uk/images/NW-A3000V.jpg

Apple iPod Photo, 30Gt:
http://www.dcviews.com/press/images/Apple-iPod-Photo-30.jpg

Creative Zen MicroPhoto 8 Gt:
http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2005/10/10/7547.jpg

Millä saatte pysymään tuon soittimen turvassa tippumiselta ja kolhuilta salilla? Taskusta on pudonnut jo parikin kertaa soitin lattialle ja pari kertaa on sitten kolahtanut varsinkin käsipainoilla tehdessä.

Pistä vaikka hakaneulalla kiinni :D Varo ettet pistele ittees. Trikooasuisena naisena :david: olen joutunut hieman improvisoimaan, ja olenkin tottunut nyt vaan yksinkertaisesti tunkemaan soittimen housuihini. :eek: Niin siis tuohon lanteille vyötärönauhan alle. Napit vaan tippuu korvista, ajattelin jo että pitäisiköhän ne teipata kiinni :nolo:

Tällaisella
26669_01.jpg

Monille muillekin soittimille löytyy vastaavia. Käsitreeniä tehdessä joutuu tosin pariin kertaan yleensä löysäämään tuota käsivarsinauhaa, mutta hyvin on pysynyt soitin matkassa.

Pistä vaikka hakaneulalla kiinni :D Varo ettet pistele ittees. Trikooasuisena naisena :david: olen joutunut hieman improvisoimaan, ja olenkin tottunut nyt vaan yksinkertaisesti tunkemaan soittimen housuihini. :eek: Niin siis tuohon lanteille vyötärönauhan alle. Napit vaan tippuu korvista, ajattelin jo että pitäisiköhän ne teipata kiinni :nolo:

Jep sitä soitinta on pidetty taskussa ja huosun alla ja vähän kaikkialla mutta aina se vaan saa kolhuja ,varsinkin kun tekee käsipainoilla jotain.
No napit ei tunnu pysyvän korvissa vaikka ostin ne kossin ear plugitkin niin nekin tuntuvat irtoavan välillä.

[larry];1127522 sanoi:
Kellään kokemusta seuraavista..?

Creative Zen MicroPhoto 8 Gt:
http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2005/10/10/7547.jpg

Minulla on ollut tuollainen jo pari kuukautta, enkä ole sen ostoa katunut hetkeäkään. Itse ostin verkkokauppa.com:in viron varastosta josta sen sai todella halvalla. Hyvin on taskussa pysynyt lenkilläkin ja vaikka tuossa on kiintolevy, en ole kertaakaan huomannut yhtään pätkimistä musiikissa lenkillä käydessäni.

Mulla on ongelma korvanappien kanssa ja olen ajatellut tilata tommoset korvaan mukautuvat nupit. Soitin kulkee yleensä taskussa tai sitten housuissa vyötärölenkin alla (+hirtettynä kiristysnaruihin). Soitin on joku gigantin Logic (3giganen muistaakseni)

Tänään lähti tilaukseen 2giganen Iaudio ja kuulottimiksi Kossin Porta Prot, joita muistan himoinneeni jo silloin kultaisella kahekskytluvulla. :love:

Juups, meikäläinen hukkas vanhan Creative Rhomban 256mb, ja tilasin sitten Ebaystä Ipod Nano 4Gb. Tuli Hong Kongista viime viikolla. Säästin n. 70€ Suomen hinnoista.

Kuulokkeinani toimivat Shure E2c. Ovat ääntäeristävät,joten ei tarvi huudattaa koskaan soitinta ja säästyy korvat. Mukana tulee kotelo kuulokkeille ja 9 paria erilaisia sovittimia, joista varmaan löytyy jokaiselle korvaan sopivat pehmusteet.

Hinta tosin Suomessa n.120€. Tilasin Skotlannista 60€.

E200-1000-out4-hl.jpg

B0000CE1UO.01._PE31_.Shure-E2c-Sound-Isolating-Earphones._SCLZZZZZZZ_.jpg

Ostin tänään Sony Network Walkman NW-A608 soittimen.

Mukana tuli Sonyn ohjelma Connect Player, ja sillä pystyy muuttamaan mp3:sia atrac-muotoon, eli vissii 352kpbs biisejä vielä pienempään tilaan kuin mp3:set, kai :D Mutta kun ei onnistu. Juuri ja juuri olen oppinut cd-levyltä laittamaan (vissiinki) siihen atrac muotoon, mut valmiita mp3:sia koneelta en ole onnistunut.

..Enkä kyllä osaa tuota itse soitintakaan vielä käyttää.. tosin se on vasta ensimmäisessä latauksessa. Yritin käynnistää sitä (samalla kun se on usbilla kiinni koneessa) mutta kun ei näytä minkäänlaisia elonmerkkejä.. Jospa se sitten latauksen jälkeen..

Tämmöistä, onkohan jollain kokemuksia tuosta atrac-hommasta?

ei niitä kannata muuntaa atrac-muotoon ellei se ole pakollista. vanhemmat sonyn soittimet ei ainakaan edes soita mp3-tiedostoja.

ei niitä kannata muuntaa atrac-muotoon ellei se ole pakollista. vanhemmat sonyn soittimet ei ainakaan edes soita mp3-tiedostoja.

ja miten niin ei kannata muuttaa siihen muotoon? jopa 400kpbs laatusia biisejä ja vielä pienempään tilaan kuin mp3:set.. Ja mulla on ihan uusi sonyn soitin.. ja kyllä myyjä suositteli sitä atrac systeemiä ihan täysin

itellä ollut pari kuukautta Creativen Zen nano plus 1gt, lähinnä pienen koon takia ton hommasin. Ipod nano oli mielessä mutta liian iso ja pitää ladata usb:n kautta.

"ei niitä kannata muuntaa atrac-muotoon ellei se ole pakollista. vanhemmat sonyn soittimet ei ainakaan edes soita mp3-tiedostoja."

ei ainakaan jos muuntaa häviöllisestä formaatista toiseen häviölliseen (MP3->ATRAC) koska äänenlaatu kärsii jokatapauksessa. mp3 ja atracin äänenlaadullisista eroista en tiedä, mutta luultavasti tavallinen käyttäjä ei huomaa eroa 192kbps mp3 tiedoston ja 400kbps atrac tiedoston välillä. Eli lähinnä makuasia tämäkin mitä tiedostomuotoa haluaa käyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom