Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saakeli, pikkuveli otti soittimen mukaan töihin ja onnistu paskoon sen. Perkele! Sano kyllä ettei kolautellu tai mitään sitä, ei vaan suostunu meneen päälle. Pitää viedä huomenna takas Giganttiin, takuuseenhan sen menee. Että vituttaa.:curs:Saapas sanoi:Sain joululahjaksi likkakaverin porukoilta Logikin 512MB mp3-soittimen ja jumaliste että on hyvä. Gigantissa sanoivat, että ei kannata ostaa creativen muvoa, koska siinä ei näy kappaleet ja akun kesto näytössä, ja se on kalliimpi, muuten vastaava. Tää mun soitin maksaa 69e.
Gigantin huoltomies: "Ei tämmösiä ruveta korjaamaan, hae hyllystä uus." :lol2:Saapas sanoi:Saakeli, pikkuveli otti soittimen mukaan töihin ja onnistu paskoon sen. Perkele! Sano kyllä ettei kolautellu tai mitään sitä, ei vaan suostunu meneen päälle. Pitää viedä huomenna takas Giganttiin, takuuseenhan sen menee. Että vituttaa.:curs:
Ite ostin tossa Creativen Zen Nano Plus-soittimen, 1GB ja FM-viritin, yhdellä paristolla noin 18h soittoaika. Hintaa oli 125€. En tiedä tosin miten tuota saa vielä, kun MuVo on ilmeisesti syrjäyttänyt Zen Nanot.metalman sanoi:en jaksant lukea koko thrediä läpi (laiska), joten kehukaas mulle nyt te jotka tiedättä!
Tarve olisi kova 1GB mp3-soittimelle. Entinen 256MB sonyn soitin sanoi työsopimuksensa irti, ja se oli muutenkin käytössä armottoman pieni.. Muuta en oikeastaan soittimeltani vaadi, kuin se gigan muisti, hyvä toimivuus, mielellään kestävä (käytössä salilla luonnollisesti) ja hintaa mielellään ei yli 150e..
No mä oon ollu tyytyväinen omaan gigaseen Logikin soittimeeni, hintaa tais olla joku 100e Gigantissa, linkki vehkeeseen on viestissä 454.metalman sanoi:en jaksant lukea koko thrediä läpi (laiska), joten kehukaas mulle nyt te jotka tiedättä!
Tarve olisi kova 1GB mp3-soittimelle. Entinen 256MB sonyn soitin sanoi työsopimuksensa irti, ja se oli muutenkin käytössä armottoman pieni.. Muuta en oikeastaan soittimeltani vaadi, kuin se gigan muisti, hyvä toimivuus, mielellään kestävä (käytössä salilla luonnollisesti) ja hintaa mielellään ei yli 150e..
Mistä hemmetistä sait 125 eurolla 1 gigasen? Ite kiersin monet kaupat ennen ku ostin 160 eurolla tommosen samanlaisen. Markantalo kehtas jopa pyytää 512mb soittimesta 150 euroa, ei tarttenu kauaa miettiä ostanko vai enkö.Haukifile sanoi:Ite ostin tossa Creativen Zen Nano Plus-soittimen, 1GB ja FM-viritin, yhdellä paristolla noin 18h soittoaika. Hintaa oli 125€. En tiedä tosin miten tuota saa vielä, kun MuVo on ilmeisesti syrjäyttänyt Zen Nanot.
Oinasmie sanoi:Onkos muilla ollu nappikuulokkeiden kiinnityksen kanssa ongelmia? Mulla menny jo kahdet kuulokkeet rikki, eli se soittimen puoleinen kiinnitys jotenki löystyy ja oikean puoleisesta kuulokkeesta lakkaa ääni kuulumasta.
Ett haluais pikkasen tarkentaa? :lol2: Niissä sitt joku takuu ett jos käytössä hajoaa nii saa uudet vai?Art2 sanoi:Osta KOSS:n kuulokkeet. Ei haittaa vaikka hajoaa
Kossilla on elinikäinen takuu, mikä kattaa jos on normaali käytössä hajonnut. Kossin sparta pro tai the plug. Suosittelen :thumbs:Oinasmie sanoi:Ett haluais pikkasen tarkentaa? :lol2: Niissä sitt joku takuu ett jos käytössä hajoaa nii saa uudet vai?
Jos halvalla haluat niin kannatta katella vaikka käytettyjä Ipod minejä, niitä näyttäis olevan ihan hyvin liikkeellä ja ei tuossa uudessa mallissa taida olla muuta kuin radio lisänä ja ehkä vähän pienempi kooltaan.Hippinakki sanoi:Vanha 512mb soitin laukesi ja tietysti juuri takuun mennessä umpeen ja nyt olisin uutta soitinta hankkimassa. Vähäinen muistin määräkin ärsytti ja nyt ajattelin ostaa jonkin isommalla muistilla olevan (vähintään 4gb). 4gb nano kiinnostaisi todella paljon, mutta hinta on aika kova. 8gb:n Zen micro photoa olen katsellut myös. Soitin tulee lenkkeily ja vapaa-aika käyttöön, joten soitin ei saa olla kovinkaan iso eikä painava. Laittakaa jotain muita hyviä vaihtoehtoja.
Saisiko ulkomailta tilattua soitinta halvemmalla?
Toipa onki kätevä, kahdet kuulokkeet kerenny jo hajottaa :DLycanth sanoi:Kossilla on elinikäinen takuu, mikä kattaa jos on normaali käytössä hajonnut. Kossin sparta pro tai the plug. Suosittelen :thumbs:
The Plugeilla on vuoden takuu. Plugien takuu korvaa kuulokkeet, vaikka astuisit ne rikki. Vuoden jälkeen jos kuulokkeet menee rikki, sitten saa halvemmalla uudet plugit tilalle kuin normaalisti. Takuu ei kuitenkaan ole elinikäinen plugeille.Lycanth sanoi:Kossilla on elinikäinen takuu, mikä kattaa jos on normaali käytössä hajonnut. Kossin sparta pro tai the plug. Suosittelen :thumbs: