Kannattaako tuhlata vielä rahaa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sketsi
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Olen taas alottanut salilla käynnin vuoden tauon takaa ja ajattelin että pitäisikö hommata vähä lisäravinteita :) ni katoin tuolt pakkotoiston storesta halvan setin ja se olisi tälläinen : UFS Whey 1x 800g maustamaton ja Evolution Glutamine 200g. ei tulisi maksamaan kuin 24.80 €, mutta kannattaako hommata mitään tollasta kun salille ei pääse kuin silloin tällöin, mutta kotona on käsipainot :)
Olen 18v ja 178cm ja 71kg siin mitat :D auttakaas.

Ota vielä UFS Malto siihen kaveriksi niin saat kätevän palautusjuoman aikaseksi, esim. 2dl malto 1dl heraa ja 5g glutamiinia. Heraa sitten voit ottaa pitkin päivää.

no katos katos :D ja ei maksa oikee mitää :) mut onko noita järkeä hommata edes kun ei käy salilla säännöllisesti ? mutta toivottavasti tuohonkin tulee muutos :)

No imo, aika turha kuluttaa lisäravinteisiin jos treeni on jotain epäsäännöllistä pelleilyä.
Mielummin ehramia tai raejuustoa, jos haluaa tuntea panostavansa ravintoon... :)

ei kannata

no yritän kyllä päästä tonne salille, pitäs saada sinne seuraa kans :D ku yksin on aika tylsä pumppaa, mut kyl siihenki tottuis :) eli oisko tos hyvät lisäravinteet ainaki toistaseks ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Olen taas alottanut salilla käynnin vuoden tauon takaa ja ajattelin että pitäisikö hommata vähä lisäravinteita :) ni katoin tuolt pakkotoiston storesta halvan setin ja se olisi tälläinen : UFS Whey 1x 800g maustamaton ja Evolution Glutamine 200g. ei tulisi maksamaan kuin 24.80 €, mutta kannattaako hommata mitään tollasta kun salille ei pääse kuin silloin tällöin, mutta kotona on käsipainot :)
Olen 18v ja 178cm ja 71kg siin mitat :D auttakaas.

Treenaat silloin tällöin? sulla ei ole treeni ohjelmaa? älä osta mitään vaan syö normaalia enemmän ja katso mitä syöt. syö proteiini pitoista.:rock:

Se ei toisaankaan ole mitään rahan tuhlausta ostaa lisäravinteita. Se on suhteessa (esim. proteiinejen kannlata) halvempaa vetää ne jauheena kun ruokana.

unohda glutamiini ja ota maltoa tilalle, sit on ihan ok.

jos ja vain jos sulla on muuten ruokailut kunnossa. Jos ei ole, sama kuin annat sen rahasumman mulle mikä niihin menis. Email ossipena at pakkis dot com niin saat tilinumeron...

Se ei toisaankaan ole mitään rahan tuhlausta ostaa lisäravinteita. Se on suhteessa (esim. proteiinejen kannlata) halvempaa vetää ne jauheena kun ruokana.
Itse kutsun tätä säästämiseksi ihan väärästä päästä....

Ihan oikeasti lisäravinne ei ole ruoka-aine. Sitä voi kyllä lisätä joihinkin ruokiin mutta jos rupeat lihaa/kalaa/vast sillä korvaamaan niin morjens!

no yritän kyllä päästä tonne salille, pitäs saada sinne seuraa kans :D ku yksin on aika tylsä pumppaa, mut kyl siihenki tottuis :) eli oisko tos hyvät lisäravinteet ainaki toistaseks ?

No ei hyvää huomenta.. Heti ollaan lisäravinteita kuolaamas ja sali tulee vasta kakkosena. Ootko ihan jollekki alttarille aatellu ne ravinteet laittaa ja palvoo niitä pitkin päivää? Huoh mitä ......

Nyt sinne salille, MARS! Kannattaa suosiolla opetella treenaa yksin nii ei tartte mennä muitten mukaa.

"Ai satutit varpaas etkä voi mennä treenaa. No, kai mä myötätunnosta jätän treenit välii.."

:anssi::david: !!

Itse kutsun tätä säästämiseksi ihan väärästä päästä....

Ihan oikeasti lisäravinne ei ole ruoka-aine. Sitä voi kyllä lisätä joihinkin ruokiin mutta jos rupeat lihaa/kalaa/vast sillä korvaamaan niin morjens!

Ei tietenkään lämpimiä aterioita (2-3päivässä) mutta jos verrataan esim. rahkan hintaa ja heradrinkin hintaa niin kyllähän se pienituloisen/opiskelijan etc. pussissa näkyy.

"Ai satutit varpaas etkä voi mennä treenaa. No, kai mä myötätunnosta jätän treenit välii.." <--- vähä hajos nyt :D niih, on kyl totta et pitää opetella mennä yksin sinne salille :) tänää vois mennä vetää reenit, ja muuten sali kortista vielä, ku tohon salille maksaa 17 e kuukaus kortti ja aattelin et kävisin 2 kertaa aluks salille viikos ja yks sali kerta maksais 2 €, ni jos aluks maksais ton 2 € kerta ja vaik seuraavan kuukauten hommais kortin :)

"Ai satutit varpaas etkä voi mennä treenaa. No, kai mä myötätunnosta jätän treenit välii.." <--- vähä hajos nyt :D niih, on kyl totta et pitää opetella mennä yksin sinne salille :) tänää vois mennä vetää reenit, ja muuten sali kortista vielä, ku tohon salille maksaa 17 e kuukaus kortti ja aattelin et kävisin 2 kertaa aluks salille viikos ja yks sali kerta maksais 2 €, ni jos aluks maksais ton 2 € kerta ja vaik seuraavan kuukauten hommais kortin :)
Yksin salilla voi olla vähän tylsempää , mutta jos on kaveri messissä joka ei ota asiaa vakavasti nii se menee jutteluks koko sali keikka... koettu on :D

Itse en pärjäisi ilman lisäravinteita. En vaan jaksa/kykene syömään normaalia ruokaa niin paljoa, että se riittäisi. Otan joka päivä aamuin illoin protskudrinkin jossa 2dl heraa, 2-3dl maitoa ja sopivasti oliiviöljyä. Treenipäivinä aamuinen protskudrinkki jää pois ja se otetaan aamulla treenin jälkeen, ja ilman öljyä tietenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom