Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...Mutta mitä tästä voi taas oppia?
En osaa tähän lainkaan vastata, mutta pakko sanoa, että kylläpä kestää vitun kauan tämmösten käsittely. Olen ihmeissäni...Käräjille meni.
Mitä tuolla oikein käytännössä tapahtuu?
Onhan se kaveris vaatinut ne korvaukset ulosottoon? Jos ei, niin ilman muuta kannattaa. Mun käsityksen mukaan niitten pitäis olla automaattisesti ulosottokelpoisia, koska tuomioistuin on ne määrännyt. Viisaammat saa korjata, jos olen väärässä.Yks tuttu on jolla kesti pari vuotta päästä käräjille (pahoinpitely), jossa sit määrättiin saamaan korvauksia xxx summa, mutta korvauksia korkoineen ei ole kuulunut... Nekin olis pitäny jo pari vuotta sitten saada.. Poliisit hoitaa, NOT!
Onhan se kaveris vaatinut ne korvaukset ulosottoon? Jos ei, niin ilman muuta kannattaa. Mun käsityksen mukaan niitten pitäis olla automaattisesti ulosottokelpoisia, koska tuomioistuin on ne määrännyt. Viisaammat saa korjata, jos olen väärässä.
Tietysti jos se korvauksiin tuomittu on jatkuvasti persaukinen ja muitakin velkojia on, niin voi olla vähän heikkoa niitten saamisen kanssa. Valtiokonttorilta voi myös hakea korvauksia, jos korvauksiin tuomittu on maksukyvytön.
En osaa tähän lainkaan vastata, mutta pakko sanoa, että kylläpä kestää vitun kauan tämmösten käsittely. Olen ihmeissäni...
Mitä tuolla oikein käytännössä tapahtuu?