Kannabiksen vaikutus bodailuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozka
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Haulla en löytänyt kyseisestä aiheesta paljoakaan tietoa.

Olen huomannut, että hc-lussuttajat/hiisaajat/polttelijat ovat usein ruipeloita, tämähän voi johtua monesta asiasta, eikä varmasti vähäisin syy ole 24/7 kotona makaaminen.

Miten kannabis vaikuttaa fyysisiin mittoihin, onko esim 1xkuussa pysyvää vaikutusta testostoroni/hormooni tuotantoon ynnä muihin bodarin must:teihin?

No jos kerran kuussa vedät budii, ni tuskin syntyy isoja ongelmia. Anna palaa vaan.

No seuraavana päivänä treeni jää vajaatehoiseksi, jos nyt ylipäätään voi treenata. Hampulle on omia foorumeita. Täällä tuo keskustelu on kielletty.

Klikkaa siis vaikka www.hamppu.net tai icmag:n scandinavian forum.. Myös hampuuseissa on bodareita/kovaa treenaavia, sen verran yleisestä harrastuksesta on kuitenkin kyse.

Taitaa olla tosiaan kiellettyjä nämä "huume"-keskustelut. Enpä usko että pössyttelyllä kovin suurta haitallista vaikutusta lihasten kasvuun on. Tiedän yhden natu hemmon joka polttelee lähes joka päivä ja on ihan hyvissä lihoissa. Aika hyvinhän tuo paukku saa ruokahalun heräämään, monet minun tietämäni pössyttelijät ovat ihrapalleroita eli losoperseitä eli läskejä. Sama kai se mulle saatana, jatkan juomista ettei tarvi baarissa sitten. Hyvää illanjatkoa hei moi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom