Idioottimaista ostaa valkuaisia kun keltuaisessa on kaikki vitamiinit ja prosentuaalisesti suurempi määrä proteiinia.
Ja kaikki maku oikeastaan myös!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Idioottimaista ostaa valkuaisia kun keltuaisessa on kaikki vitamiinit ja prosentuaalisesti suurempi määrä proteiinia.
Valkuaisen saa ehkä helpoiten eroteltua näin: Miten keltuainen poistetaan kananmunasta ja kiitokset soitoista, oli mukava rupatella. - YouTube
Itse tosin en tuota oikein harrasta, koska keltuaisessa kuitenkin on ne vitamiinit ja suhteessa enemmän protskua kuten aiemmin onkin jo todettu.
Onko se joltain pois, jos niitä roskiin heittää eikä syökkään? Ei mulla ainakaan olis mitään lemmikkejä missään lähellä kenelle roudata, jos tarvetta olisi.
En siis itse niitä pois heitä, mutta ei mua haittaa vaikka joku niin tekisikin.
Onko ruoan poisheittäminen hyvä juttu?
En näe siinä mitään väärää, jos on maksanut siitä. Niin silloin jokainen saa tehdä mitä haluaa, sillä ruualla. Ei se ole nälkäisiltä ihmisiltä Afrikassa pois..
Mieti, jos joku vaikka sattuis laihtumaan sillä tavalla, niin silloin se on jopa hyvä juttu!
No toki, jos ei ajattele omaa napaansa pidemmälle. En ole saarnaamassa semmoisesta, mutta onhan se nyt vaan ihan vitun tyhmää.
No toki, jos ei ajattele omaa napaansa pidemmälle. En ole saarnaamassa semmoisesta, mutta onhan se nyt vaan ihan vitun tyhmää.
http://www.aka.fi/fi/T/Kysytyt-kysymykset/Kanamuna-hyvaksi-vai-pahaksi/Meikäläinen jättää keltuaisen pois, koska mulla on kohonnut LDL-kolesteroli ja lekuri ehdotti keltuaisen pois jättämistä.
Nyt sitten jos jollain on oikeaa faktaa ettei keltuainen nosta huonoa kolesterolia niin haluaisin linkkiä tänne.