Kamppailulajivarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäis uus BJJ Gi hommata ja törmäsin tälläseen: http://www.kamppailuvaruste.fi/cata...d=381&osCsid=e6b7f24b99be3275b8c6516dea74e990

Näyttäis olevan hinnan osalta huokeimmasta päästä eli onko ihan anuksesta vai laitanko sen 30-60e lisää tuohon ja hommaan vaikkapa Vulkanin Gi:n?
Ei ole kokemusta, mutta hinnan ja tekstien perusteella vaikuttaisi brassiin olevan vähän anuksesta. Itse hommaisin ehdottomasti jonkun perus bjj gi:n joltakin tunnetulta valmistajalta. Oon ite myös nyt hommaamassa ekaa gi:tä ja kamppailevien kaverien puheiden mukaan ainakin Koralin Classic, Ataman puvut ja Vulkanin Pro Light saa kiitosta.

Mistä löytys halvimmat MMA varusteet euroopan sisältä ja isolla valikoimalla mieluiten, vaikee löytää hyvää sivuu.

itse olen tilannut briteistä mmafactorysta ja paragon martial artsista. ainakin halvempaa kuin suomesta. mutta kokojen kanssa kannattaa olla tarkkana kun tuo britteihin vaihtaminen on pitkä kestoista hommaa.

shortsit, rässi ja jaco guardian yhteensä samaan hintaan toimitusten kanssa kun suomesta vain shortsit ja rässi.

boxhaus.de on kanssa aika edullinen ja hyvät valikoimat kokemusta tilauksista ei ole.

Näyttää olevan alan liikkeiden nettikaupoista mieluisat bjj kimonot lopuillaan. Ei löydy Keikoo, ei Koralia, eikä mitään muutakaan. Kaikki on loppu. Sen sijaan Troijan Akhilleus löytyisi hintaan 110 euroa ja Ataman Euroopan kaupasta löytyisi pukua 110-125 euroon. Mitäs kokemuksia ihmisillä on Ataman Cold Weavesta tai tuosta Troijan Akhilleuksesta? Ihan ekaksi puvuksi tulee. Ja onko jollakin tietoa Ataman postikuluista, kun ulkomailta tulee?

Kamppailuvarusteelta näyttää löytyvän ainakin Kruganssilta sekä Vulkanilta vielä jos jonkin kokoista, sekä Keikon sinistä Summer-pukua. En tiedä miten hyvänä/huonona merkkinä pidetty tuo Krugans on, mutta itselläni on pari vuotta kestänyt yllättävän hyvin..

Kamppailuvarusteelta näyttää löytyvän ainakin Kruganssilta sekä Vulkanilta vielä jos jonkin kokoista, sekä Keikon sinistä Summer-pukua. En tiedä miten hyvänä/huonona merkkinä pidetty tuo Krugans on, mutta itselläni on pari vuotta kestänyt yllättävän hyvin..
Itse mietin kanssa Kruganssin tilaamista. Mitä kommentoisit GI:n koosta ja yleisestä olemuksesta. Itselläni ei ole mahdollisuutta testata laisinkaan. Olen kooltani 84/183 ja ruumiinrakenne on hoikka, vähän hartioita on kertynyt.

No omasta mielestä puku on sopivan jämäkkä, pysyy hyvin päällä eikä ole niin "lörpän" oloinen kuin esimerkiksi Keikon Summer puku. Itselläni on mitat lähes täysin samat ja puvut kokoa A3. Takki voi alkuun tuntua hitusen liian isolta, mutta jos ei muuten ala kutistua normaali pesuissa, niin itse olen aina uudet takit kerran pessyt 90 asteessa, pienenee sopivasti. Ja vaikka niissä lukeekin, että "esikutistettu", niin aina nuo kuitenkin vähän pienenee, jos noin kuumassa pesee.

Näyttää olevan alan liikkeiden nettikaupoista mieluisat bjj kimonot lopuillaan. Ei löydy Keikoo, ei Koralia, eikä mitään muutakaan. Kaikki on loppu. Sen sijaan Troijan Akhilleus löytyisi hintaan 110 euroa ja Ataman Euroopan kaupasta löytyisi pukua 110-125 euroon. Mitäs kokemuksia ihmisillä on Ataman Cold Weavesta tai tuosta Troijan Akhilleuksesta? Ihan ekaksi puvuksi tulee. Ja onko jollakin tietoa Ataman postikuluista, kun ulkomailta tulee?

Mulla on toi troia ja ihan pätevän tuntunen puku (a2 178cm). Atama kanssa laatukamaa. Osta kumpa miellyttää silmää, ei me väärin.

Kokemuksia Ataman Gold Weavesta? Lähtis Euroopasta hintaan 124,90€. Ajattelin tehdä kaverin kanssa tilauksen, kun Atamaa on melkolailla kaikki puvun omistajat tuntuneet kehuvan ja hintakaan ei ole paha. Tuleeko Euroopasta minkälainen postimaksu kahdelle puvulle, onko jollakin kokemuksia?

Ensimmäinen ja ainoa gi:ni on Ataman Gold Weave, joten en voi verrata sitä muihin, paksuhko ja kestävä. Istuvuus on todella hyvä (jopa huolimatta siitä, että painokin on laskenut ~10kg siitä kun puvun sain). Kuten kaikkien parempien pukujen kohdalla, ero halvempiin pukuihin on silminnähtävä.

Kokemuksia Ataman Gold Weavesta? Lähtis Euroopasta hintaan 124,90€. Ajattelin tehdä kaverin kanssa tilauksen, kun Atamaa on melkolailla kaikki puvun omistajat tuntuneet kehuvan ja hintakaan ei ole paha. Tuleeko Euroopasta minkälainen postimaksu kahdelle puvulle, onko jollakin kokemuksia?

http://www.atamaeurope.com ?

Quick International €26.52

näet postikulut kun laitat puvut ostoskoriin ja kerrot vielä että mihin pitäisi toimittaa.

jos tilaatte puvut niin laitatteko raporttia puvusta ja muutenkin atama europen kanssa asioinista?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://www.atamaeurope.com ?

Quick International €26.52

näet postikulut kun laitat puvut ostoskoriin ja kerrot vielä että mihin pitäisi toimittaa.

jos tilaatte puvut niin laitatteko raporttia puvusta ja muutenkin atama europen kanssa asioinista?
Jep, sama paikka! Empäs ite hoksannut tuota postikulujen esiinkaivelua, joten kiitos siitä. Varmaankin tänään laitetaan sitten puvut tilaukseen. Voin laittaa sitten raporttia nettikaupasta ja puvusta.

En ole vielä koskaan omistanut kunnon rash-guardia joten mites noissa se koko menee? Itellä pituutta semmonen 187 senttimetriä joten jääkö M-koko jo napapaidaksi?

Itse olen 190cm pitkä ja Bad Boyn L-koko on sopiva mulle. Toki koot saattavat vaihdella eri valmistajilla, mutta suosittelisin largea.

Hyvat ja mukavat alasuojat, ei tosin mitkaan overi kestavat, itse olen kayttanyt noita vuoden paini/pysty sparreissa ja on viela kestanyt, mutta uskon etta paskaksi menee jos kunnon potku osuu suoraan niihin, ainakin matsissa.

Onko kenelläkään kokemusta Shock Doctor alasuojista. Sopivatko vapariin?
Hyvat ja mukavat alasuojat, ei tosin mitkaan overi kestavat, itse olen kayttanyt noita vuoden paini/pysty sparreissa ja on viela kestanyt, mutta uskon etta paskaksi menee jos kunnon potku osuu suoraan niihin, ainakin matsissa.
Mulla on myös, mutta sellaiset housuihin integroidut.

On huomattavasti mukavemmat ku normit, mutta kuppi on hyvin eri muotoinen kuin tuollaisit "normit" mitkä mulla oli ennen. Shock Doctorin on semmoinen pitkä ja kapea. Sen huomasin, että boksereiden kanssa ei toimi, mutta speedojen kyllä. :lol2:

Matossa nuo integroidut liikkuu vähän hassusti, mutta ei ole haitannut.

Oon tässä tilaamassa fairtexin fgv-15 vaparihanskoja nettikaupasta. kokoa mietin, eli mun normi hanskojen koko on 10. mikä olis noissa fairtexeissa sopiva koko mahdollisesti? M vai L?? tuskin kuitenkaan XL..

Suositut

Back
Ylös Bottom