Kamppailulajivarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö kenelläkään muka ole kokemuksia näistä hanskoista?

Mulla on noi twinssit 14 unssisena ja on oikeen hyvät. Kaverilla noi figterit ja neki on hyvät. Tosta kokohommasta en tiijä mittää, ei ne mun mielestä ainakaa mitkää hirviän isot ole.

mun mielest twinssi on hirvee lapio. kova ja iso eikä oikee sovi mitenkää päi kätee. fairtexit ja green hillit paljo mukavampii..

MMA tuli aloitettua, ja nyt varusteita etsin.

Kaveri heitti liitteen näköiset Blue Corner Sport grappling hanskat lahjaksi mutta vaikuttaa olevan aika kevyet toppauksiltaan reeneihin? Huonosti lyötyy infoa valmistajan sivuilta, tai oikeastaan juuri tuon näköisiä ei löydy ollenkaan.

Kellään kokemusta Venum shortseista ja rash guardeista? Jos on, niin miten koot tuntuu menevän, itse ajattelin että näin 180cm ja 91kg olisi L:n shortsit ja L:n rash guard mahdolliset vaihtoehdot. Oletan että niistä löytyy siis koot tähän tapaan koska siellä on osissa Venum tuotteissa juurikin M/L/jne., eikä esim. 34/36/jne.

Viimeisenä vielä onko kellään mielipiteitä noista Prey:n uusista MMA sparring hanskoista? Eli siis: http://www.budoshop.fi/images/products/bs_176_big.jpg
Budo Shop sivuilla ei mainita kokoja mutta Prey:n omilla sivuilla olisi ainakin L ja XL vaihtoehdot. Itsellä aika suuri käsi mutta en tiedä mitä XL näissä grappling hanskoissa varsinaisesti meinaa.

Kiitti infosta jo etukäteen.

Liitteet

• hanska1.webp
    hanska1.webp
    11 KB · Katsottu: 214
  • hanska2.webp
    hanska2.webp
    11,3 KB · Katsottu: 256
Mitähän grappling-hanskoja suosittelisitte tällaselle 17v-pojalle (80kg/176), joka juuri alottanut vapaaottelun
peruskurssin?

Ja onko tommoset normaalit munarit hyvä vaihtoehto thai-kupeille?

Kokeilin twinssejä ja fairtexejä ja jälkimmäiset tuli kaupasta mukaan, twinsit oli tosi jäykät kädessä eikä muutenkaan natsannu. Mikset voisi ostaa thaikuppeja?

Mitähän grappling-hanskoja suosittelisitte tällaselle 17v-pojalle (80kg/176), joka juuri alottanut vapaaottelun
peruskurssin?

Ja onko tommoset normaalit munarit hyvä vaihtoehto thai-kupeille?

Jos juuri olet aloittanut vapaaottelun et tarvitse grappling-hanskoja vielä hetkeen. Ainakaan meillä ei grappling-hanskoja olla käytetty alkeiskurssilla. Itse olen ainaki ihan normi munareilla pärjäillyt tosin piti niihen hetken totutella, koska tuntui että nivuset repeäisivät mutta ei nykyään pahemmin ongelmia ole.

Jos juuri olet aloittanut vapaaottelun et tarvitse grappling-hanskoja vielä hetkeen. Ainakaan meillä ei grappling-hanskoja olla käytetty alkeiskurssilla. Itse olen ainaki ihan normi munareilla pärjäillyt tosin piti niihen hetken totutella, koska tuntui että nivuset repeäisivät mutta ei nykyään pahemmin ongelmia ole.

No meillä päin kyllä taas sparrattiin jo peruskurssilla, mutta tietenkin paha sanoa kun en tiedä missä kyseinen herra reenailee.

Jos meinaa vapaaottelua harrastaa niin samapa se milloin ne varusteet hankkii, koska niitä kumminkin tulet tarvitsemaan. Kuka kieltää vaikka peruskurssilla lukkopainireeneissä vääntämästä pikkuhanskat kädessä? Aina parempi reenata lajinomaisessa varustuksessa jos mahdollista imo. Tietysti kovat pystysparrit pikkuhanskojen kanssa on sitten ehkä peruskurssin jälkeistä asiaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onks kenelläkään kokemusta Lemarrin kamoista? Tsiigasin tossa et Englannissa aika iso merkki mut Suomess en oo kyll nähnyt niitä.
Ajattelin joss treeni hanskoiksi ostais tämmöiset: http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop.fi/lemarr-diablo-spar-gloves-p-964.html onks mistään kotoisin?

mun hanskan koko on 9 tai jossain harvoissa tapauksissa 10.. ja toi L koko oli meitsi oikee. Muistaakseni se menee niin, että L=9 ja 10=XL.. jos tästä nyt oli mitään hyötyä B-]

Jos joku onpi hommaamassa säkkihanskoja nyrkkeilylajeihin, niin voin suositella Fairtexin hanskoja mitä mm. UFS myy 55e hintaan. Tuntuvat ihan nyrkkeilyhanskalta kourassa, painoa on arviolta 16 unssia ja tarrakiinnitys on sama kuin oikeassa hanskassakin. MMA-kaverit varmaan haluavat vähän kevyemmät säkkiä varten, tosin.

Onkohan kellään mitään käryä, että onko Reebok 14oz sparring gloves liian isot normi naiselle kuntonyrkkeilyn sparriin ja pistetyynyjuttuihin jne? Alle tulee Adidaksen geelisidehanskat. Myös 12ozin versio olemassa Reebokeista. Entäs 12 egeä kalliimmat Everlast Protex3 synthetic training gloves 10 tai 12 unssia?

Nuo naisille tarkoitetut hanskat on miltei kaikki jotain pinkkejä, vaaleansinisiä. Mustat tai valkoiset pitää olla.

Mistä löytys halvimmat MMA varusteet euroopan sisältä ja isolla valikoimalla mieluiten, vaikee löytää hyvää sivuu.

Bluecorner on suht halpa tai wone. Jos taas hinta/laatu suhdetta kattoo niin suosittelisin Holtzia.

Onko kellään kokemusta pistareista? Jos on niin mielipiteitä:
http://www.csf-store.fi/epages/0312...bjectPath=/Shops/03122009-1027/Products/62_13
tai
http://www.csf-store.fi/epages/0312...bjectPath=/Shops/03122009-1027/Products/62_04

Onkohan kellään mitään käryä, että onko Reebok 14oz sparring gloves liian isot normi naiselle kuntonyrkkeilyn sparriin ja pistetyynyjuttuihin jne? Alle tulee Adidaksen geelisidehanskat. Myös 12ozin versio olemassa Reebokeista. Entäs 12 egeä kalliimmat Everlast Protex3 synthetic training gloves 10 tai 12 unssia?

Koolla ei ole väliä, kun nuo ovat niin huonot joka tapauksessa, että ne soveltuvat vain sikojen teurastamiseen. Eivät urheiluharjoitteluun, jossa lyödään kohti ihmisolentoa. Unohda pihistely ja osta kunnolliset hanskat. sinun kätesi ja treenikaverisi naama ovat arvokkaampia kuin 70€, minkä kunnon hanskat maksavat.

Suositut

Back
Ylös Bottom