Kamppailulajivarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Talvella pakkasaikaan heitän parvekkeelle muutamaks tunniks. Toinen vaihtoehto on, että ryttäät sanomalehden sivuja kosteiden varusteiden sisään, ne imee jonkin verran sitä hajua pois muttei täysin kliiniseksi niitä saa.

Joo, ei tarviikkaan, kiitos vinkeistä. Kunhan ei tarttis liian usein kuulla kysyttävän

"Onko sulla kissaa?"
tai
"Mikä tänne sun autoon on kuollut?"

Onkos porukalla kokemuksia PowrGardin Stealth -hammassuojista? Ja jos on niin mistä olette hankkineet ne?

Alkaa oleen nykyiset muutaman euron suojat sellaisessa kunnossa, että voisi hankkia uudet hieman "paremmat" ja noita PowrGardeja on tullut katseltua.

Manton rashguardeista, minkäköhä kokone mahtas mennä tälläselle 178-9 pitkälle ja 82-84 painavalle jantterille?
Jaa onko kellää kokemuksii noista sprawlin uusista fusion sarjan shortseista? Kelasin tollaset vaaleet ottaa mis on camoo mukana, miten kestää veren kun sprawli lupailee että helppo pestä, veri ja hiki ei tarttus pintaa.. Onko näin?

Oon n.87 kiloo ja täyttä lihaa tietysti, Xl guardi on +90 kiloa mutta en kyllä pienempää päälleni haluaisi laittaa olo on kuin nakkimakkaralla nytkin. pituutta hihoissa ja helmoissa liikaakin mutta ei sikäli haittaa. Niin eli pointtina oli että riippuu hieman miehen rakenteesta millasta paitaa päälle (ylläri). Varmaan pituuden puolesta sulle M tai L, varmaankin L sopivin koska tottahan pakkislaisella on myös pihviä rungossa.

Jaa onko kellää kokemuksii noista sprawlin uusista fusion sarjan shortseista? Kelasin tollaset vaaleet ottaa mis on camoo mukana, miten kestää veren kun sprawli lupailee että helppo pestä, veri ja hiki ei tarttus pintaa.. Onko näin?

Mulla on noi valkoiset shortsit, joissa on camoa mukana. Lähettivät kokoa pienemmän kuin ei ollut saapunut tilaamaani 36:sta. Itse olen 180cm ja 85kg ja nuo 34 koon shortsit olivat sopivat. Luultavammin 36:set olisivat olleet liian isot.

Tuntuivat ainakin hikeä hylkivän, veren hylkivyyttä ei vielä ensimmäisellä kerralla päässy kokeilemaan ;-)

Onkos porukalla kokemuksia PowrGardin Stealth -hammassuojista? Ja jos on niin mistä olette hankkineet ne?

Alkaa oleen nykyiset muutaman euron suojat sellaisessa kunnossa, että voisi hankkia uudet hieman "paremmat" ja noita PowrGardeja on tullut katseltua.

Itse olen käyttänyt noita nyt kuukauden verran ja olleet loistavia. Todella tukevan ja suojaavan oloiset.

Tilasin itse tuotteet Briteistä South Bank Taekwondo nimisestä firmasta: http://www.sbtkd.com/store/. Tuolta kustannus oli noin 25 euroa kotiinkuljetettuna joten ei ole liian paha (esim. Amazon myy noita 32 puntaan).

Lisäksi tilatessa kannattaa olla tarkkana että saat Stealth2 suojat etkä vanhempia Stealth suojia. Esimerkiksi Amazonissa on juuri vanhemmat suojat kalliimmalla...

Oon n.87 kiloo ja täyttä lihaa tietysti, Xl guardi on +90 kiloa mutta en kyllä pienempää päälleni haluaisi laittaa olo on kuin nakkimakkaralla nytkin. pituutta hihoissa ja helmoissa liikaakin mutta ei sikäli haittaa. Niin eli pointtina oli että riippuu hieman miehen rakenteesta millasta paitaa päälle (ylläri). Varmaan pituuden puolesta sulle M tai L, varmaankin L sopivin koska tottahan pakkislaisella on myös pihviä rungossa.

Joo. Yks kappale mantoa ja yks kappale keikoa läks tilauksee, molemmat kokoa L. Eiköhän nuo ole aika sopivat, ainahan ne voi vaihtaa jos ei miellytä (vittumaista vaan lähetellä eestaas).

Jii.Kostaja:

Itekki päädyin noihin 34" ja samankokosia ku ollaa ni eiköhän noi meikäläiselleki aika nappii osun Toivottavast saa veret pestyä pois ettei jää ruskeita skraiduja.

Ostin keskiviikkona adidaksen alasuojat ja nyt jo niistä on langat purkautumassa niin että kuppi irtoaa. Miten on kehtaako tuollasta viedä takaisin ja pyytää uutta tilalle? Jotenki tuntuu kummalta että kaksi kertaa treenannut vasta ja nyt jo hajoamassa.

Ostin keskiviikkona adidaksen alasuojat ja nyt jo niistä on langat purkautumassa niin että kuppi irtoaa. Miten on kehtaako tuollasta viedä takaisin ja pyytää uutta tilalle? Jotenki tuntuu kummalta että kaksi kertaa treenannut vasta ja nyt jo hajoamassa.
No ei tuo kyllä ihan normaalilta vaikuta. Vie näytille vaan. Toki kai noihin voi tehdä omat langat suht helposti ellei takuusen jostain syystä mene.

Ajattelin ostaa kotiin säkin Thai-boxingia (myös nyrkkeilyä) varten ja päätin, että ostan aidon nahkasäkin luettuani muutamia keskusteluita, ja löysinkin muutamia vaihtoehtoja, mutta en tiedä säkeistä tuon taivaallista, joten voisitteko kertoa seuraavien säkkien mahdollisista eroista ja hyvistä/huonoista puolista. Kokemukset olisivat todella mukavia kuulla, ja saa muitakin säkkejä ehdottaa.

Lonsdale Super Pro Heavy Leather Bag
http://www.sport-tiedje.com/fi/lonsdale/boxsaecke/heavybag_superpro.htm

Everlast Leather 1910
http://www.sport-tiedje.com/fi/everlast/boxsport/boxsackleder.htm

Ja vähän perinteisempi Lonsdale punching bag Authentic
http://www.sport-tiedje.com/fi/lonsdale/boxsaecke/authentic_boxsack_new.htm

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko BJJ pukua ostaessa tiedättävä jostain tietyistä sudenkuopista? Onko esim. joku tietty valmistaja susi? Hajooko tietyt housut haaroista jne.

Kiinnostaisi kuulla ihmisten kommentteja omista puvuista, hyviä ja huonoja kommentteja otetaan vastaan.

Onko BJJ pukua ostaessa tiedättävä jostain tietyistä sudenkuopista? Onko esim. joku tietty valmistaja susi? Hajooko tietyt housut haaroista jne.

Kiinnostaisi kuulla ihmisten kommentteja omista puvuista, hyviä ja huonoja kommentteja otetaan vastaan.

Sherdogin palstalla on porukka kirjotellut arvosteluja varusteista. (myös puvuista) Sieltä itse tsiigailin, ennekuin päädyin Koraliin. Koralista olen kyllä tykännyt.

http://www.sherdog.net/forums/f16/

Omat statsit on n. 183cm ja paino pyöreät 100kg.

Sprawlin housut koko 38 on hiukan liian iso, eli 36 sopiva.
Manton housut koko xl hiukan tiukka mutta käy.

Paidat Tapout L sopiva vaikka vähän tiukka hihoista. XL on sellainen riepu vyötäröltä.
Manto paidat L ja XL käy kummatkin ihan hyvin.

Aika reiluja eroja tuntuu erivalmistajien kokopolitiikassa olevan.

Omat statsit on n. 183cm ja paino pyöreät 100kg.

Sprawlin housut koko 38 on hiukan liian iso, eli 36 sopiva.
Manton housut koko xl hiukan tiukka mutta käy.

Paidat Tapout L sopiva vaikka vähän tiukka hihoista. XL on sellainen riepu vyötäröltä.
Manto paidat L ja XL käy kummatkin ihan hyvin.

Aika reiluja eroja tuntuu erivalmistajien kokopolitiikassa olevan.
Kiitos noista. Antaa hyvää osviittaa mulle.

Mulla on statsit 188 cm ja noin 98-100 kiloa.

Olenkin noiden shortsien kokoja miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että 36 olis mullekin sopiva.

Mulla ittellä on pari Under Armourin compression t-paitaa. Ne on jenkeistä tuotuja ja kokoa M. Vähän tiukkoja, mutta mukavia painiessa.

Hei, onko kellään kokemusta Crestin kamoista muaythaissa? Etenkin kiinnostaisi tietää sparri ja säkkihanskoista, koska ne nyt ainakin ovat tärkeitä olla hyvät.

En viitsinyt koko lirpaketta selata läpi, joten jos tähän jo vastaus löytyy niin älkää hirttäkö. :)

Hei, onko kellään kokemusta Crestin kamoista muaythaissa? Etenkin kiinnostaisi tietää sparri ja säkkihanskoista, koska ne nyt ainakin ovat tärkeitä olla hyvät.

En viitsinyt koko lirpaketta selata läpi, joten jos tähän jo vastaus löytyy niin älkää hirttäkö. :)
Itse pidän Crestin kamoista tosi paljon ja ne on toiminu oikeen hyvin. Crestin takana on kyllä osaajia ja saavat kuulemma räätälöityjä tuotteita tuottajalta eli laatua on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom