Kamppailulajivarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joku vastas aiemmin että 9 ois L-koko ja 10=xl.. kuulostaa kyllä isoilta kooilta. 10 koon hanska nyt ei maailman suurin ole ja näkeehän nuita tosi isoja ukkoja treenaamassa kyseiset kädessä..

Mikäköhän olisi hyvä ensimmäinen Bjj puku? Venum ja Koral on ainakin kehuttuja, onko vielä muita hyviä merkkejä mitä Suomesta saisi?

^
Mä ostin ensinmäiseksi kimonoksi manton gi 2.0:n, koska oli halpa ja olen ollut pukuun tyytyväinen.
Saahan noita merkkejä suomesta joka lähtöön noiden mainitsemiesi lisäksi, esim. vulkan, keiko, krugans.
Voisin vielä sanoa, että tuon manton kimonon koko joka minulla on on A2, joka on tarkoitettu 170-180 senttisille ja itse olen 183 pitkä ja se on kolmen pesun jälkeen kutistunut ja siltikin vielä takki on himpun verran liian pitkä. Eli kannattaa huomioida pukua ostaessa, että puku kutistuu kotona pestessä ja eri merkkien ilmoittamat koot eivät ole samat.

Onkos kellään ollu kokemuksia http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=25&products_id=340 sortseista. Ollaan sanottu että on laadukkaat sortsit ja kestää, mutta nyt on pari kaveria sanonut että repee helposti. Noi oli mielessä ostaa, mut päätin nyt tulla täältä asiantuntijoiden mielipiteet kyselemässä eka ;) :D

Ei toimi mulla linkki, mutta osoitteen perusteella meinaat fairtexin shortseja? http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?products_id=340
Itse omistanut tommoset n. vuoden ja hyvin ovat kestäneet. Repeilystä en ole kuullut mitään.

Osaisitteko hieman auttaa tuossa hanskavalinnassa. Tarkoituksena on säkki-/välinehakkaaminen tällä hetkellä kuntonyrkkeilypohjalla. Katselin noita säkkihanskoja hakusassa olisi mahdollisimman paljon rannetta tukevat hanskat. Käsisiteet on kyllä käytössä. Olen myös suhteellisen pieni kätinen nainen ja painoa n. 52 kg.

Tykästyin Fairtexin TGT7 http://www.ufs.fi/fairtex-sakkihanskat-tgt7-musta-p-1097.html hanskaan näin alkuun, mutta ne on saavilla pienimmillään M koossa ja luulen että on liian iso. Treeneissä on S lainahanskana.

Twinsillä olisi TBGL-1 myös S-kokona http://www.ufs.fi/twins-sakkihanskat-tbgl1-musta-p-1065.html

Sitten katsoin että jossain mainittiin että 10 Oz Twinsin TBGL-3 hanskoja http://www.ufs.fi/twins-nyrkkeilyhanskat-bgvl3-musta-p-1094.html voisi käyttää myös säkkihanskoina.

Käyköhän sama arvio myös Fairtexin hanskoihin BGV1 http://www.ufs.fi/fairtex-nyrkkeilyhanskat-bgv1-musta-p-1310.html ? Näyttivät kaikista tukevimmilta, mutta kaipa niitä on päästävä käteenkin sovittamaan ennen ostoa...

Katselin myös Blue Cornerin hanskoja mutta en tiedä pääsenkö niitä missään testailemaan...

Kiitos avusta :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kokemuksia haluttaisiin Crestin säärisuojista mallia CSG-3, eli noista ns. tuplatoppauksella.

Myös mietteet muista Crestin kamoista otetaan ilomielin vastaan!

Kokemuksia haluttaisiin Crestin säärisuojista mallia CSG-3, eli noista ns. tuplatoppauksella.

Crestin kamat on mun kokemuksen mukaan hemmetin hyviä.
Kokoajan tekevät kehitystyötä ja ottavat palautetta vastaan. Ja mikä parasta. Firma on suomalainen, eli palautteen voi antaa suoraan valmistajalle suomeksi. :D

Lionfighter.comissa ainakin oli hanskoja, suojia ja muuta myynnissä.

Mutta en ainakaan ite tiiä, että suomessa myytäis. Täällä joku jo sanoikin, että suomessa ei ole vielä myynnissä.
Tietääkö kukaan muuten mitään muuta kauppaa ulkomailla kuin ton Lionfighterin, joka myy Pretoriania?

Onko kukan teistä kokeillut uusia Lonsdalen hanskoja?

Itse kokeilin tuossa yhdillä messuilla ja oli kertakaikkiaan jäätävän hyvän tuntuiset. Kauas jää esim. Fairtexin hanskat pikaisen kokeilun jälkeen. Itsellä ollut nyt käytössä Venumin 14oz pystysparrailussa ja samaa merkkiä grapling treeneissä.

Mulla on crestin vaparihanskat, nyrkkeilyhanskat ja säärisuojat. Vaparihanskoista sen verran että toi toppaus tuntuu jotenki vitun paksulta, noilla saa lyödä yhtä kovaa kun jollain 12 unssin sparritumpuilla, ehkä hieman kovempaakin. CSG-3 säärisuojat on todella hyvät, ei liiku jaloissa vaikkei ole mitään teippejä tai mitään, noilla blokatut alapotkut ei paljoa tunnu mutta kuitenkin jos noilla osuu kaveriin niin tuntuu kyllä.
Koko noissa on jotenkin nafti, xl kokoset vaparihanskat saa vetää irvistäen käteen jos on siteet. Säärisuojat on kokoa L, tuo akillesjänteen taakse tuleva side on jotenkin tiukka, sain sen repeämään jo hieman. Oikealla tekniikalla menee hyvin jalkaan kuitenkin. Nyrkkeilyhanskat ovat hyvät jos vähän taivuttaa alaspäin, ilman muotoilua lyöt pelkillä sormen nivelillä.

Yhteenvetona hintalaatusuhteelta kovat kamat, itse sain vielä yli 60 euroa alennusta koska sali teki yhteistilauksen.

E: Olihan mulla vielä crestin munarit ja siteetkin. Tuo thaikkukuppi suojaa pirun hyvin, ei paljoa antanut läpi Juicen polvea.

Onko kenelläkään kokemusta noista W1-merkkisistä varusteista? Kohtuu edullisiahan ne ovat, mutta mites on hinta-laatusuhde?

Mulla on crestin vaparihanskat, nyrkkeilyhanskat ja säärisuojat. Vaparihanskoista sen verran että toi toppaus tuntuu jotenki vitun paksulta, noilla saa lyödä yhtä kovaa kun jollain 12 unssin sparritumpuilla, ehkä hieman kovempaakin. CSG-3 säärisuojat on todella hyvät, ei liiku jaloissa vaikkei ole mitään teippejä tai mitään, noilla blokatut alapotkut ei paljoa tunnu mutta kuitenkin jos noilla osuu kaveriin niin tuntuu kyllä.
Koko noissa on jotenkin nafti, xl kokoset vaparihanskat saa vetää irvistäen käteen jos on siteet. Säärisuojat on kokoa L, tuo akillesjänteen taakse tuleva side on jotenkin tiukka, sain sen repeämään jo hieman. Oikealla tekniikalla menee hyvin jalkaan kuitenkin. Nyrkkeilyhanskat ovat hyvät jos vähän taivuttaa alaspäin, ilman muotoilua lyöt pelkillä sormen nivelillä.

Yhteenvetona hintalaatusuhteelta kovat kamat, itse sain vielä yli 60 euroa alennusta koska sali teki yhteistilauksen.

E: Olihan mulla vielä crestin munarit ja siteetkin. Tuo thaikkukuppi suojaa pirun hyvin, ei paljoa antanut läpi Juicen polvea.

Hyvä hyvä, hienolta kuulostaa. Eiköhän nuo säärisuojat lähde nyt testiin vanhojen tilalle. Vanhoilla alkaa olla enään lähinnä symbolista arvoa :D ootko muuten kuinka pitkä jätkä behemont?

JanneM:lle kiitokset myös vastauksesta!

Noissa Crestin vaparihanskoissa on tosiaa melko paksu toppaus. Tarkotuksella. Ne nimen omaan on sparri hanksat ja hemmetin hyvät siinä hommassa. Tuntuma lyödessä on melko nyrkkeilyhanskamainen mutta painiminen onnistuu siinä missä millä tahansa muilla hanskoilla. IMO parhaat vaparihanskat treenaamiseen.
Säärisuojissa on vissiin kuunneltu asiakkaiden (minunkin) kitinää ja nilkan kuminauhaa on löysennetty. Jos on sitä mallia olevat säärisuojat missä nilkan remmi on kireä, niin pieni leikkaus halki suunnassa löysyttää kuminauhaa mutta pitää sen paikallaan. Älä siis leikkaa sit poikki. :D vaan säikeiden suuntaisesti mene...
Hanskoissakin on kuulemma tehty kehitystyötä muotoilun suhteen että käsi on helpompi laittaa nyrkkiin ja peukalo on paremmassa suojassa. Aiemminhan erityisen pitkäsormisilla on ollut myös ongelmaa hanskan koon suhteen, mutta tätä kait on myös paranneltu.

Olen huomannut että kaikki ehdotukset kannattaa laittaa menemään Crestille. Niitä kyllä luetaan. :)

Back
Ylös Bottom