Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos kellään ollu kokemuksia http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=25&products_id=340 sortseista. Ollaan sanottu että on laadukkaat sortsit ja kestää, mutta nyt on pari kaveria sanonut että repee helposti. Noi oli mielessä ostaa, mut päätin nyt tulla täältä asiantuntijoiden mielipiteet kyselemässä eka ;) :D
Juu juuri noita tarkoitin. Kiitos tiedosta!Ei toimi mulla linkki, mutta osoitteen perusteella meinaat fairtexin shortseja? http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?products_id=340
Itse omistanut tommoset n. vuoden ja hyvin ovat kestäneet. Repeilystä en ole kuullut mitään.
Kokemuksia haluttaisiin Crestin säärisuojista mallia CSG-3, eli noista ns. tuplatoppauksella.
Myös mietteet muista Crestin kamoista otetaan ilomielin vastaan!
Kokemuksia haluttaisiin Crestin säärisuojista mallia CSG-3, eli noista ns. tuplatoppauksella.
Myös mietteet muista Crestin kamoista otetaan ilomielin vastaan!
Mulla on crestin vaparihanskat, nyrkkeilyhanskat ja säärisuojat. Vaparihanskoista sen verran että toi toppaus tuntuu jotenki vitun paksulta, noilla saa lyödä yhtä kovaa kun jollain 12 unssin sparritumpuilla, ehkä hieman kovempaakin. CSG-3 säärisuojat on todella hyvät, ei liiku jaloissa vaikkei ole mitään teippejä tai mitään, noilla blokatut alapotkut ei paljoa tunnu mutta kuitenkin jos noilla osuu kaveriin niin tuntuu kyllä.
Koko noissa on jotenkin nafti, xl kokoset vaparihanskat saa vetää irvistäen käteen jos on siteet. Säärisuojat on kokoa L, tuo akillesjänteen taakse tuleva side on jotenkin tiukka, sain sen repeämään jo hieman. Oikealla tekniikalla menee hyvin jalkaan kuitenkin. Nyrkkeilyhanskat ovat hyvät jos vähän taivuttaa alaspäin, ilman muotoilua lyöt pelkillä sormen nivelillä.
Yhteenvetona hintalaatusuhteelta kovat kamat, itse sain vielä yli 60 euroa alennusta koska sali teki yhteistilauksen.
E: Olihan mulla vielä crestin munarit ja siteetkin. Tuo thaikkukuppi suojaa pirun hyvin, ei paljoa antanut läpi Juicen polvea.
Noissa Crestin vaparihanskoissa on tosiaa melko paksu toppaus. Tarkotuksella. Ne nimen omaan on sparri hanksat ja hemmetin hyvät siinä hommassa. Tuntuma lyödessä on melko nyrkkeilyhanskamainen mutta painiminen onnistuu siinä missä millä tahansa muilla hanskoilla. IMO parhaat vaparihanskat treenaamiseen.Mulla on crestin vaparihanskat, nyrkkeilyhanskat ja säärisuojat. Vaparihanskoista sen verran että toi toppaus tuntuu jotenki vitun paksulta, noilla saa lyödä yhtä kovaa kun jollain 12 unssin sparritumpuilla, ehkä hieman kovempaakin. CSG-3 säärisuojat on todella hyvät, ei liiku jaloissa vaikkei ole mitään teippejä tai mitään, noilla blokatut alapotkut ei paljoa tunnu mutta kuitenkin jos noilla osuu kaveriin niin tuntuu kyllä.
Koko noissa on jotenkin nafti, xl kokoset vaparihanskat saa vetää irvistäen käteen jos on siteet. Säärisuojat on kokoa L, tuo akillesjänteen taakse tuleva side on jotenkin tiukka, sain sen repeämään jo hieman. Oikealla tekniikalla menee hyvin jalkaan kuitenkin. Nyrkkeilyhanskat ovat hyvät jos vähän taivuttaa alaspäin, ilman muotoilua lyöt pelkillä sormen nivelillä.
Yhteenvetona hintalaatusuhteelta kovat kamat, itse sain vielä yli 60 euroa alennusta koska sali teki yhteistilauksen.
E: Olihan mulla vielä crestin munarit ja siteetkin. Tuo thaikkukuppi suojaa pirun hyvin, ei paljoa antanut läpi Juicen polvea.