Kamppailulajivarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omasta mielestä puku on hyvä pestä joka reenin jälkeen ja tästä johtuen värillä ei sinänsä oo väliä. Valkoinen ei ehkä uuden näköinen ole yhtä pitkään, mutta haitanneeko tuo niin hirveästi?
On se totta tuoki. Joo kyllä sitä tulee pestyä itellä kanssa. Varsinki nyt kesä-aikaan. Niin paljon lähtee nesteet liikkeelle.

Muutama sivu takaperin oli juttua crestin kamoista ja aika monella oli kokemuksia noista CGGA-2 hanskoista joten kysyisin et minkä kokoisia hanskoja teillä on? Tilasin ite M-kokoa ja pitää kyllä työn kans vetää nämä käteen ja siteet ei mahdu millään. Oon vaihtamassa L:ään mutta kannattaisiko peräti harkita XL:ää?

Muutama sivu takaperin oli juttua crestin kamoista ja aika monella oli kokemuksia noista CGGA-2 hanskoista joten kysyisin et minkä kokoisia hanskoja teillä on? Tilasin ite M-kokoa ja pitää kyllä työn kans vetää nämä käteen ja siteet ei mahdu millään. Oon vaihtamassa L:ään mutta kannattaisiko peräti harkita XL:ää?

Käsien koot on tietysti yksilöllisiä...
Mutta kannattaa laittaa viestiä/kysymyksiä suoraan jätkille, jotka tuotteiden kanssa touhuu. Varmasti antaa sulle parasta infoa.
info(a)crest.fi

Enhän mä nyt aamulla muistanut mitään mittoja miettiä ja nyt ei oo mittaakaan lähettyvillä. Crestille laitoin jo postia mut ajattelin tästä kysäistä samalla kokemuksia. Melko pieni käsi mulla on ja siks tilasinki M-kokoa ja aiemmat hanskat on M.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen alottamassa vapaaottelua ja tarvis ostaa nyrkkeily ja vaparihanskat, ja mitä nyt oon lukenu niin köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, joten ajattelin ostaa nyrkkeilyhanskaksi fairtex bgv8 ja vaparihanskaksi fairtex fgv15, ja tietenkin vain jos käteen sopivat, mitä mieltä ootte? tosta nyrkkeilyhanskast sain haulla et ois hyvä mut mites toi vaparihanska?

Olen alottamassa vapaaottelua ja tarvis ostaa nyrkkeily ja vaparihanskat, ja mitä nyt oon lukenu niin köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, joten ajattelin ostaa nyrkkeilyhanskaksi fairtex bgv8 ja vaparihanskaksi fairtex fgv15, ja tietenkin vain jos käteen sopivat, mitä mieltä ootte? tosta nyrkkeilyhanskast sain haulla et ois hyvä mut mites toi vaparihanska?
Fairtex on hyvä merkki. Puhun nyt nyrkkeilyrukkasista, kun en ole noita vaparirukkasia käyttänyt, mutta uskon, että ne on myös hyvät. En muista, että ois kovin paljoa huonoa palautetta saannut nuo hanskat koskaan. Itsellä on ollut muutama erinlaiset ja todella kestävät on. Nyrkkeily puolella kannattaa ottaa tumppuun kunnolla unsseja, niin voi napakammin kiskasta nyrkillä menemään, eikä tarvii pelätä, että toiselle sattuu pahemmin.

14 Unssiset on just passelit, osasit lyödä tai ei. Kaikille mukavampaa, jos olet Bop Sapp niin 16oz vähintään. Fairtex on ihan hyvä, tosin siinäkin saa merkistä maksaa jokusen euron.
Esim. FIHGTGEAR hanskan olen itse huomannut olevan aika napakka, pehmusteet on rystysillä, eikä kämmenselän päällä.
Kenkalla on taas vapari hanskoja jotka ovat minun mieleen, taitaa jokunen promootio myös suomessa käyttää niitä amatööri ja ammattilais illoissa. Ja paksumpi eli amatööri malli tietysti treeneihin.

Vaparihanskoista sparrikäyttöön (oltava paksummat Amateur-toppaukset eikä mitään Pro-hanskoja):
- onko jotain hanskoja mitä kannattaa ehdottomasti olla hankkimatta?
- onko jotkut hanskat aivan yli muiden ja jos niin miksi?
(- mitä eroa hyvillä ja huonoilla hanskoilla?)

Uudet shortsit aion ostaa ja Jacon Resurgence MMA Fight shortsit pisti silmään.
Kattelin netistä muutaman arvostelun noista ja joissakin sanottiin, että kannattas ostaa numeroa suuremmat shortsit, kun olivat kuulemma vähän vaikeet saada päälle. Oisko kellään kokemuksia näistä shortseista?
Saapi suositellakkin shortseja, lukkopainiin tarvihen shortsit. Pituus 185cm, paino n. 90kg (pudotuksessa).

Back
Ylös Bottom