Kamppailulajit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luihu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sin Moo Hapkidoa.. Korealaista tehokkuutta yhdistettynä Pystyottelu ja Mattopaini ,kyllä maistuu..
Reeneissä käyn 2krt viikossa ja puntilla 2krt viikossa:evil:

Muay Thaita tulee harrasteltua kolmesti viikossa. Pitäisi saada pirun paino nousemaan ainakin viidellä kilolla,kun tällainen kukkakeppi olen. Punttia vedän kolmesti viikossa tyyliin raskailla painoilla,eikä koskaan väsymykseen asti. Kohtalaisesti näyttää toimivan,ei ainakaan treenejä haittaa.

Originally posted by Taika-Jim
Muay Thaita tulee harrasteltua kolmesti viikossa. Pitäisi saada pirun paino nousemaan ainakin viidellä kilolla,kun tällainen kukkakeppi olen. Punttia vedän kolmesti viikossa tyyliin raskailla painoilla,eikä koskaan väsymykseen asti. Kohtalaisesti näyttää toimivan,ei ainakaan treenejä haittaa.

Missä treenaat? Oletko otellu? ite treenasin MB-centerissä turussa joskus muinoin.

Taekwon-Do:a vähän yli kaks vuotta. Kisoissakin on tullu menestystä ja helmikuun Helmi Cupiin täytys alkaa valmistautumaan eli pari kiloa pois ja pääsen -80 sarjaan:evil:
Ne jotka täällä TKD:tä harrastaa, harrastatteko ITF- vai WTF taekwondoa?

Kendoa harrastan. Nimenomaan taistelulajina, en urheiluna.

-

Originally posted by nikke1
Missä treenaat? Oletko otellu? ite treenasin MB-centerissä turussa joskus muinoin.

Samasssa paikassa sitä tulee jalkoja nosteltua. Ottelemaan tekisi kovasti mieli,mutta eipä ole vielä sen aika kun alkeiskurssikin tuli vasta pari kuukautta sitten suoritettua. Mutta siihen tähtään,että edes yhden ottelun väännän. Katsotaan sitten,että miten jatketaan. Ootko sä otellu?

TaeKwonDo on lajina (WTF), sitä tullu noin 6 vuotta harrastettua, välillä oli kyllä pari vuotta taukoo. Vaikeuksia on ollut sovittaa punttireenejä kwondoilun ohessa, varsinkin jos käy 2 kertaa viikossa reeneissä. Melkeimpä täytyy tehdä niin että kwondoa seuraavana päivänä täytyy hieman tunnustella mikä paikka on vähiten rasittunut eilisestä reenistä ja sovittaa salireeni sen mukaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: -

Ootko sä otellu?

olen mä kerran, otin turpaan nätisti :) kehään tekis kyllä mieli takaisin.

Pankrationia ja nyrkkeilyä harrastelen(nyrkkeilyssä kilpailen) Punttitreenit menee hienosti sekaa...Ma:pankration ja nyrkkeily T:punttis KE:pankration ja nyrkkeily to:punttis pe:nyrkkeily ja punttis la:pankration su:LEPO

nyrkkeily treenit vain tekniikkaa ja säkkii 0.5 tuntii ja sama verra otteluu. Pankrationissa tekniikkaa ja ottelua...Puntilla voimatyyppistä...nyrkkeilyssä ja pankrationissa jätän lähinnä jumpat välii joten vaa ottelut väsyttää...

edit:Mix tähän tuli näin paljon hymiöitä vaikka en painanut yhtään?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Re: -

No,mutta mikäs sitten estää kehään palaamisen?

salitreenit vie aikaa, mut kyllä nyrkkeilykehään ainakin menen, leikkimielistä läskin tummuttamista. ehkä kilpailuihin menemisen estää sen että on tota fläsää niin paljon, että tulee saman painon lihasta oleva ukko vastaan ja esittelee mulle kanveesia. no tekosyitä tekosyitä, niitä riittää aina. kyllä kilpailuihin kannattais mennä aina kun on mahdollisuus jos kunnosta on kiinni, sieltä sitä kokemusta saa, ja saa tietää onko ne häviöt/voitot taidoista vai sattumasta kiinni. Ja kipuhan on ystävä, mitä sitä pelkäämään, osaa sitten arvostaa aamuja, jolloin pysty liikkumaan ilman kaverin ja kippikärryn apua. kun kuulee näitä että jannu on voittanu kaikki matsit, ja kysyy kuinka monta niitä on sitten ollut, vastaus on aina alle viisi, mikä ei nyt kerro mitään kaverin tasosta.

Originally posted by Mike
Jos tarpeeksi on kamppailulajien harrastelijoita, niin voidaan pläjäyttää oma forum sillekin osa-alueelle mikäli on halukkuutta.

Oliko tämän threadin anti tyhjentävä kamppailulajien harrastajista forumilla, vai voisiko siitä järjestää gallupin? Onko porukalla puhuttavaa kamppailulajeista siihen malliin, että oma forum olisi paikallaan?

edit selvensin puhettani

Oliko tämän threadin anti tyhjentävä kamppailulajien harrastajista forumilla, vai voisiko siitä järjestää gallupin? Onko porukalla puhuttavaa kamppailulajeista siihen malliin, että oma forum olisi paikallaan?

edit selvensin puhettani

Kuten olen tuolla jo aiheesta koskevassa threadissa jo sivunnut, niin oma kamppailulaji-osio saattaisi kerätä tänne myös uutta väkeä.

Tämähän on kuitenkin kehonrakennus/voimannosto tjsp. forum alunperin, ja ehkä se vierastaa ihmisiä puhumasta kamppailulajeista täällä. Ehkä oma forum aiheelle lisäisi kiinnostusta.

Ja saahan sen foorumin poistettuakin jos se ei saa huomiota, tai tuo keskustelua lisää.

Originally posted by holmu
Kuten olen tuolla jo aiheesta koskevassa threadissa jo sivunnut, niin oma kamppailulaji-osio saattaisi kerätä tänne myös uutta väkeä.

Ja tuoda vielä enemmän moderoitavaa tekstiä moderaattoreille.:(

Ja tuoda vielä enemmän moderoitavaa tekstiä moderaattoreille.:(

Jos joku ilmoittautuu vapaaehtoisesti modiksi tuolle alueelle? :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom