Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen vanha sika ja käynyt about 30 kertaa GB:n box-jumpissa. Vetäjä on todella hyvä ja asiallinen. Myös sakki on hyvää, ei ole kertaakaan tullut vastaan sikailijaa, vaikka taso- ja painoerot ovat valtavia.
Simba, sulla on ollut todella huono munkki tai sit käynyt joku muu källi. Tuu vaan uudestaan, kun nenu on kunnossa.
Ensi ma taas alkaa, jos vaan vetäjä ei rankaise mua 2 kk tauon johdosta! ;-)
Olen nyt reilu 6kk käyny kuntonyrkkeilyssä ja alkais toi kevyt sparrailu kiinnostamaan. Mitä toi GB:n nyrkkeily kustantaa? Pitääkö ilmottautua jonnekkin vai riittääkö että hinaa itsensä paikan päälle?
Minkälainen on normaali treeni?
Miten tulisi ajoittaa ja mitoittaa syöminen ennen kamppailulajitreenejä? Lähden usein potkunyrkkeilytreeneihin aivan suoraan (toimisto)töistä ja siksi tässä on nyt hienoisesti vaikeuksia. Syön päivällisellä joko liikaa tai liian vähän, eli silloin harjoittelu tuntuu tehottomalta. Olisi myös hienoa saada vinkkejä siihen, mitä kannattaisi syödä.
Nyt syön noin puolen päivän aikaan (+/- 1h) normilounaan: lämmin ruoka, salaattia ja leipää. Aamiainen mallia litra vettä, hedelmä, kahvia, ruisleipää. Harjoitukset alkaa välillä 17.00-20.00 ja olisi hyvä olla optimaalisesti ravittuna niihin mentäessä... Nämä on niin perusjuttuja, jotka pitäisi tietää, mutta mutta...
niin siis onko tuossa ainoat ateriat mitä syöt päivässä?
Miten olette yhdistelleet punttitreenin lajitreeneihin? Vähän on tuottanut ongelmia potkunyrkkeilyn alkeiskurssin aloittaminen. Itselläni on pääpaino puntissa, mutta potkunyrkkeilystä olen suht innoissani näin harrastuksena ja kunnonkohotusmielessä.
Treenit ovat 3x viikossa: ma, ke, to. Ennen tuota alkeiskurssin aloittamista tuli käytyä puntilla ma, ti, to ja pe kaksijakoisella ohjelmalla. Muut lihasryhmät nyt palautuvat riittävästi seuraavaksi päiväksi, mutta koivet vaativat enemmän aikaa. Tuntuu jokseenkin ajanhukalta lähteä potkunyrkkeilytreeneihin, kun jalka nousee kauhean vapinan saattelemina juuri navan korkeudelle:jahas:
Treenien jälkeen jaksaisi muuten vielä puntille, mutta niiden myöhäisen ajankohdan takia en käytännössä ikinä jaksa lähteä, kun aamulla pitää puoli kuudelta herätä. Potentiaalisia treenipäiviä olisi siis ti, pe, la, su. Tuntuu menevän aivan käsittämättömän vaikeaksi saada hommaa toimimaan ilman älytöntä takapakkia jompaan kumpaan harrastukseen.
Ja se legenda että linssi tippuu iskusta on ihan tuubaa ainakin itselläni, päivittäin n. 14 vuoden ajan olen pehmeitä piilolinssejä käyttänyt eikä kertaakaan ole iskusta linssi mihinkään lentänyt, ja hyvin se on pysynyt vaparitreeneissä sparratessakin.
Ja se legenda että linssi tippuu iskusta on ihan tuubaa ainakin itselläni, päivittäin n. 14 vuoden ajan olen pehmeitä piilolinssejä käyttänyt eikä kertaakaan ole iskusta linssi mihinkään lentänyt, ja hyvin se on pysynyt vaparitreeneissä sparratessakin.
Missä pääkaupunkiseudulla lähinnä Helsinki-Vantaa akselilla voisi harrastaa vapaapainia ja onko mahdollista mennä jollekin kurssille "näin myöhään" keväällä? Vai voisiko nyt alkaa joku alkeiskurssi kenties?
Olen 22-vuotias kilpailla en halua, mutta sparrata ja treenata KOVAA muuten vaan.