Itte oon noi samoissa mitoissa ja mulla on himassa 25kg säkkiMikä ois sopivan kokoinen nyrkkeilysäkki tämmöselle 170/70 aloittelijalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itte oon noi samoissa mitoissa ja mulla on himassa 25kg säkkiMikä ois sopivan kokoinen nyrkkeilysäkki tämmöselle 170/70 aloittelijalle?
Mikä ois sopivan kokoinen nyrkkeilysäkki tämmöselle 170/70 aloittelijalle?
Kyllähän meillä on nuoria kilpailijoita porukassa, mutta yli kolmikymppisiä "ikämiehiäkin" löytyy. Sparreissa otetaan aina kaverin osaaminen huomioon, eikä muutenkaan kiskota täysillä. Harjoittelu pyritään pitämään nimenomaan harjoitteluna, eikä taisteluna elämästä ja kuolemasta.
Itse olen vanha sika ja käynyt about 30 kertaa GB:n box-jumpissa. Vetäjä on todella hyvä ja asiallinen.
mikä ihme on tuo tuossa ylempänäkin mainittu perusliike? nyt törmäillut termiin jatkuvasti, jos on joku ihan perusliike kerran niin varmaan on tuttukin,muttei tuolla nimityksellä ainakaan
Sellasta kyselisin että tietääkö kukaan onko jotain sivustoa missä näkis savaten kilpailu sääntöjä ja vaikkapa jotain pisteytystä?
kiitän