Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuppauksesta.Tähän on varmaan joku ihan ilmiselvä vastaus, mutta olen ihmetellyt että mistä ne pyöreät laikut tulevat joita monen ottelijan selässä näkyy matsien aikana?
Judoa kannatan. Lapset tykkäävät nujuta ja painia Nyrkkeily on liian teknistä lapsille. Ei riitä vielä keskittyminen. Taitaa olla ikärajakin monessa seurassa. Meillä ala ikäraja on 12 v.Joo isoissa kaupungeissa tuntuu olevan monesta lajista lapsiversiot. Olen taipumassa judoon vaikken siitä itse mitään käsitäkään kun näissä perinteisissä lajeissa ehkä luotettavin meininki ja hiottu tekeminen? Nyrkkeily ehkä turhan vaikeaa vielä tuon ikäisellä.
On niitä ollu jo kauan ja jotkut merkit tekee nykyään niitä ihan salikengiksi. Pohjien (ohut ja tasanen) takia niitä pääosin käytetään.Onko kaikilla fitness-pojilla nykyään painitossut salilla? Joku muoti ilmiö?
Mene fyssarille tai lääkäriin.Olkapää vaivaan liittyen olisi kysyttävää.
Mene fyssarille tai lääkäriin.
Vaikein, monimutkaisin nivel. Tämä ollee oikea ohje. Joskus sain veks laittamalla käden tuolin selkänojalle, ja istuin siten että olkapää aivan rentoja. Painehieroin rajusti kohtaa jossa pistävä tunne. Tämän on muutamilla auttanut myös lähipiirissäni.Mene fyssarille tai lääkäriin.
Painehieroin rajusti kohtaa jossa pistävä tunne. Tämän on muutamilla auttanut myös lähipiirissäni.
Ei se mitään pois paikaltaan ollut. Enkä käsittänyt että tässä oli sellaisesra vaivasta kyse.Tarkoitatko että sait olkapään itse takaisin paikalleen tuolla tapaa? Nyt olen itse vähän kaikenlaisia liikeratoja vielä kokeillut niin pystypunnerruksen liikeradan lopussa tuntuu aina naksahtavan tietyssä kohdassa ja vähän epämukava tunne muutenkin siellä yläasennossa. Ei kipua kuitenkaan ainakaan kun rauhallisesti tekee.
Hei. Koska lähetys näkyy muuallakin, ja on siellä Suomiselostus myös. Rajalin ja Nurminen selosti viimeeksi.Nää sopinee tänne tyhmiin kysymyksiin:
- miksi Cagessa on nykyään englannin kielinen selostus? missä Rajalin ja missä hehkutus? nykyinen palvelee ehkä niiloja muttei suurta yleisöä. voisiko joku kuvitella että Suomen lätkäpelissä olisi pateettinen selostus lontooksi?
- miksi viimeisimpien Cage-iltojen matseja ei löydy tubesta?
Suomiselostus vain viaplaylla?Hei. Koska lähetys näkyy muuallakin, ja on siellä Suomiselostus myös. Rajalin ja Nurminen selosti viimeeksi.