- Ikä
- 37
Okei, kiitos tiedosta. Olin taas vähän huono ilmaisemaan ajatuksiani kunnolla Pitää varmaan ottaa vielä lisää selvää lajista ja eri vaihtoehdoista ja lähteä sitten vaan rohkeasti kokeilemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko retentiolangasta haittaa boil and bite-hammassuojia käytettäessä?
http://http://1.bp.blogspot.com/-M0cfZVGCwy8/T1KiUSs5-II/AAAAAAAAEgw/HNmIxWURaoo/s1600/h2.jpg
Hei,
Painoni pyörii normaalisti siinä 75-76kg paikkeilla ja meinasin nytten ekaa kertaa vetästä painoluokan tonne 70kg, niin tuleeko olemaan liian kova veto ensikertalaiselle?
Säännöllisyys safkaamisen kanssa taitaa olla aluksi avaintekijä, elikkä teen tietyn rytmin milloin aina ruokailen ja yövuroissa olen syömättä mitään?
Ja hiilareita aletaan karsimaan pikkuhiljaan pois?
Treenaan vapailla kaksi kertaa päivässäkin ja aloin jo karsimaan hiilareista, että vedin salaattia ja lihaa, niin tuntui treenien jälkeen ihan älyttömän pahalle olo.
Ei ole liian paljon, monesti vedin 5-7 kiloa -67 kiloisiin 3-4 viikossa. Ihan vaan ravinnon määrää vähentämällä eli miinuskaloreilla ja kaikki ns. roskaruoka pois.
Ihan kaikkia ei tarvitse rasvastakaan ottaa, vaan vain osa kiloista sillä, ja loppu painonlasku tulee siitä kun ollaan suoli tyhjänä ja viimeiset kilot nesteillä.
Jos painoa on vaikka kilo liikaa punnituksessa, niin saunassa/paljon vaatteita ja kunnon hiki päälle.
Jos mahdollisuus on valita ylempi painoluokka, vaikka 67->71 niin välillä voi ottaa ylempänä, ei tarvitse vedellä painoja koko ajan.
Hei,
Painoni pyörii normaalisti siinä 75-76kg paikkeilla ja meinasin nytten ekaa kertaa vetästä painoluokan tonne 70kg, niin tuleeko olemaan liian kova veto ensikertalaiselle?
Säännöllisyys safkaamisen kanssa taitaa olla aluksi avaintekijä, elikkä teen tietyn rytmin milloin aina ruokailen ja yövuroissa olen syömättä mitään?
Ja hiilareita aletaan karsimaan pikkuhiljaan pois?
Treenaan vapailla kaksi kertaa päivässäkin ja aloin jo karsimaan hiilareista, että vedin salaattia ja lihaa, niin tuntui treenien jälkeen ihan älyttömän pahalle olo.
Mistä sais sellasia polven yläpuolelle tulevia painitrikoita? Kaikki tuppaa ulottuvan nilkkoihin asti..
Okei, kiitoksia paljon.
Mites ton safkaamisen kanssa?
Yksi neuvo minulle annettiin salilta, että säännöllisyys safkan kanssa ja teen vuorotyötä, niin öisin olen syömättä mitään ja herään aina vuorojen jälkeen lounaalle?
Paljon vettä kuulemma myös ja myös vielä voisi kuulemma syödä suhteellisen normaalia safkaa, kuhan vain pienentää annoksia, että esim lounaan jälkeen jäisi vielä pieni nälkä?
+ BJJ:ssä punnitus on vielä puku päällä, joka painaa kolmisen kiloa.Esim. amatöörivaparissa on yleensä se 3-5h aikaa tankata jossa keeritään saamaan useempi kilo takas. Jos taas punnitus on kuten BJJ:ssä ennen matsia niin sinne kannaattaakin mennä sitten melkosen lähellä sitä normaalipainoa. Eli kärjistettynä ottelijoiden keskikokoon suhteutettuna jos kisaat vapaaottelussa ammatilaisena niin voit mennä hyvinkin alle 65kilon sarjaan mutta BJJ:ssä alle 76kg...