Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pistetääs ny tää kyssäri vaikka tänne. Mihis on Erottajan UFS liike hävinny? Joku remontti käynnis niissä tilois mut ei ollu ikkunas ainakaa nopeeta katsottuna mitää ilmoitus lappuja ym..

UFS lopetti toimintansa. Ainakin Myyrmannin liike suljettiin jo jokunen aika sitten ja ilmeisesti muutkin liikkeet ovat seuranneet perässä.

Ei lopettanut toimintaa, Erottajan paikasta vain loppui vuokrasoppari ja uutta ovat etsimässä. Verkkokauppa toimii ja fb-sivuilla on ihan uutinenkin tuosta.
Aijaa? Olen ollut ymmärryksessä, että UFS:n liikkeet häviävät katukuvasta kokonaan. Hyvä toki, jos näin ei ole.

Aijaa? Olen ollut ymmärryksessä, että UFS:n liikkeet häviävät katukuvasta kokonaan. Hyvä toki, jos näin ei ole.

Näin mäkin olen ymmärtänyt, että kivijalkamyymälät ajetaan alas. En sitten tiedä onko Helsinkiin jäämässä myymälää, mutta muut on vissiin menossa kiinni.

edit: UFS:n facebook kertoi seuraavaa "Kaikki UFS myymälät on lopetettu ja toiminta on siirretty verkkoon. Avaamme pikapuolin kuitenkin yhden Outlet -myymälän Helsingin Pitäjänmäkeen."

Hyviä MMA-aiheisia videoita kyselisin? Uusimmat ja vähän vanhempiakin UFC:tä on tietysti katsottu jo läpi. Olisiko jotain missä treenaa/ottelee vähän enemmän amatöörit? Jos löytyy jotain, ihan mitä vaan niin olen kiitolline vastauksista, näin saadaan treenimotivaatio taas hurjaan nousuun!!

Hyviä MMA-aiheisia videoita kyselisin? Uusimmat ja vähän vanhempiakin UFC:tä on tietysti katsottu jo läpi. Olisiko jotain missä treenaa/ottelee vähän enemmän amatöörit? Jos löytyy jotain, ihan mitä vaan niin olen kiitolline vastauksista, näin saadaan treenimotivaatio taas hurjaan nousuun!!

BJJ.tv (suomen amatööri sceneeee)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tampereen Free FIghter Shophan on thenyt paljon muutakin kuin vain jatkanut uudella nimellä. Heillä on muunmuassa omaa tuotantoa ja jälleenmyyntiä muiltakin kuin UFS:ltä. Ilmeisesti UFS:n maahantuomia varusteita on pienempi määrä kuin niitä muita.

Tampereen Free FIghter Shophan on thenyt paljon muutakin kuin vain jatkanut uudella nimellä. Heillä on muunmuassa omaa tuotantoa ja jälleenmyyntiä muiltakin kuin UFS:ltä. Ilmeisesti UFS:n maahantuomia varusteita on pienempi määrä kuin niitä muita.

Ja nekin vaan myydään loppuun. Uutta ufs:n kamaa ei tule. Hetki sitten alkoi myös tulee Hattonin kamoja myyntiin, jotka on kyllä hienoja ja yllättävän edullisia.

Moi! Olis kysymys liittyen kamppailulajin treeneihin ja ryhmädynamiikkaan !

Olen reilu parikymppinen nuorimies, puntti+lenkki taustaa. Aloitin kickboxing treenit muutama kuukausi sitten, ja on tullut hyvää palautetta koutsilta. Harjoituksissa monikaan ei tuntuisi sparraavan yhtä tarmokkaasti. En haluaisi olla se leija kaveri kuka yrittää kovasti olla hyvä, mutta toisaalta en näe syytä hidastaa omaa tahtiani.

Pitäiskö vähän slouvvailla vielä tässä alkutaipaleella ja olla muitten tahdissa, vai onko OK vaan antaa palaa ilman omantunnon tuskia tai pelkoa naurunalaiseksi joutumisesta koutsin tai treenikavereiden silmissä?

Kysyn tälläisiä koska ei oo kokemuksia ryhmässä urheilusta, yleisesti ottaen tavoittelen yksilösuorituksia.

Olen reilu parikymppinen nuorimies, puntti+lenkki taustaa. Aloitin kickboxing treenit muutama kuukausi sitten, ja on tullut hyvää palautetta koutsilta. Harjoituksissa monikaan ei tuntuisi sparraavan yhtä tarmokkaasti. En haluaisi olla se leija kaveri kuka yrittää kovasti olla hyvä, mutta toisaalta en näe syytä hidastaa omaa tahtiani.

Pitäiskö vähän slouvvailla vielä tässä alkutaipaleella ja olla muitten tahdissa, vai onko OK vaan antaa palaa ilman omantunnon tuskia tai pelkoa naurunalaiseksi joutumisesta koutsin tai treenikavereiden silmissä?

Kysyn tälläisiä koska ei oo kokemuksia ryhmässä urheilusta, yleisesti ottaen tavoittelen yksilösuorituksia.

Antaa palaa vaan, turha sitä ruveta himmailemaan treeneissa, MUTTA jos sparrailet selkeästi heikompia vastaan niin on hyvä ottaa silloin vähän kevyemmin ja harjoitella vähän erillaisia juttuja. Ottaa iskua vastaan ja treenata countereita ja kaikenlaista muutakin erillaista mitä ei sitten kovempia vastaan vaan voi niin helposti kokeilla. Ja jos tuntuu että alat liikaa leijumaan niin käy enemmän treenanneiden sparritreeneissä, niin pääset hyvinkin nopeasti takaisin maanpinnalle.

Mitä tarkoittaa tarmokas sparraus? Jos se tarkottaa "huonompien" mättämistä pataan, niin se ei todellakaan ole suotavaa. Jos olet selkeästi parempi, niin silloin voi jättää voiman pois ja olla vain nopeampi ja nokkelampi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom