Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko teillä suositella vaparihommiin polvisuojia. Budjettia ei varsinaisesti ole, vaan olen valmis maksamaan kunnollisista suojista, mitkä eivät lähde valumaan vaan pysyvät paikoillaan.
Onko teillä suositella vaparihommiin polvisuojia. Budjettia ei varsinaisesti ole, vaan olen valmis maksamaan kunnollisista suojista, mitkä eivät lähde valumaan vaan pysyvät paikoillaan.
Tulikohan nyt väärä linkki.. Ymmärtääkseni polvisuojat oli hakusessa.[/QU
aivan... no, eiköhän tosta samasta liikkeestä nekin löydy.
aivan... no, eiköhän tosta samasta liikkeestä nekin löydy.
Kiitos suosituksesta, mutta tosiaan polvisuojat ovat hakusessa. Ja niistäkin semmoiset, mitkä on mielellään kokemuksien kautta todettu toimiviksi. Yhtä nyhjäämistä tommosilla perus neoprenituilla, kokoajan lähtee hakeutumaan nilkkasuojiksi
Ei minkäänlaista. Aika iso osa peruskurssin aloittajista on täysin alottelijoita kamppailulajeissa ja osalla ei ole minkäänlaista urheilutaustaa.Moro!
Minkälaista tasoa vaatii aloittaa vapaaottelu tai kickboxing tai vastaava laji? Meikäläisen taustoista sen verran että junnuna harrastanu 5 vuotta jujutsua, lopetin kun ois pitäny siirtyä aikuisten ryhmään ja motivaatio loppui. Tästä aikaa nyt 3 vuotta. 2 vuotta meni sit löysäillessä mutta nyt ainakin 6kk oon käyny tosissani lenkeillä ja puntilla.
Te lapsoset joilla on orastava kukkakaalikorva käyty tyhjentämässä., voitteko kertoa onko tämä normaalia:
Kävin eilen terveyskeskuksessa tyhjentämässä vasemman korvalehden, kun oli painiessa turvonnut. Menin terveyskeskukseen sen tyhjentämään, koska itse en ollut tätä ikinä tehnyt, ja suoraan sanoen mitkään tulehdukset ei innosta. No, siellä tyhjennettiin ja sanoivat että palautu normaaliksi. Laastari päälle ja pisti vielä sideharson siihen ettei laastari tipu. Tänään sai ottaa siteen pois ja otinkin, no kukkakaali oli tullut takaisin ja korva turvonnut taas. Se on (onneksi) pehmeä, eli se on vielä verta jota siellä on. Mutta onko tämä normaalia että se turpoaa heti uudestaan? Painimassa en tietenkään eilen ollut...
PS. nyt tilasin korvasuojat kun alko vituttaa...