Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko teillä suositella vaparihommiin polvisuojia. Budjettia ei varsinaisesti ole, vaan olen valmis maksamaan kunnollisista suojista, mitkä eivät lähde valumaan vaan pysyvät paikoillaan.

Onko teillä suositella vaparihommiin polvisuojia. Budjettia ei varsinaisesti ole, vaan olen valmis maksamaan kunnollisista suojista, mitkä eivät lähde valumaan vaan pysyvät paikoillaan.

Ei sellasia taida olla olemassakaan. Ne on teipattava jalkaan kiinni jos haluaa että pysyy.

Käy tsekkaa noi.

http://www.ufs.fi/bad-boy-pro-series-pro-gel-shin-guards-jalkasuojat-musta-p-1778.html

Eihän ne ikinä täydellisesti pysy kiinni, mut noi on hyvät jos matossa liikkuu. Ei tarvi välttämättä just noita hankkii, mut samantyyliset jotka vedetään sukkana jalkaan.

aivan... no, eiköhän tosta samasta liikkeestä nekin löydy.

Kiitos suosituksesta, mutta tosiaan polvisuojat ovat hakusessa. Ja niistäkin semmoiset, mitkä on mielellään kokemuksien kautta todettu toimiviksi. Yhtä nyhjäämistä tommosilla perus neoprenituilla, kokoajan lähtee hakeutumaan nilkkasuojiksi :)

Kiitos suosituksesta, mutta tosiaan polvisuojat ovat hakusessa. Ja niistäkin semmoiset, mitkä on mielellään kokemuksien kautta todettu toimiviksi. Yhtä nyhjäämistä tommosilla perus neoprenituilla, kokoajan lähtee hakeutumaan nilkkasuojiksi :)

Osta oikean kokoiset niin pysyy paikallaan. Itsellä ainakin on nujutessa pysyneet tarpeeksi kireät neopreeniset.

Moro!
Minkälaista tasoa vaatii aloittaa vapaaottelu tai kickboxing tai vastaava laji? Meikäläisen taustoista sen verran että junnuna harrastanu 5 vuotta jujutsua, lopetin kun ois pitäny siirtyä aikuisten ryhmään ja motivaatio loppui. Tästä aikaa nyt 3 vuotta. 2 vuotta meni sit löysäillessä mutta nyt ainakin 6kk oon käyny tosissani lenkeillä ja puntilla.

Moro!
Minkälaista tasoa vaatii aloittaa vapaaottelu tai kickboxing tai vastaava laji? Meikäläisen taustoista sen verran että junnuna harrastanu 5 vuotta jujutsua, lopetin kun ois pitäny siirtyä aikuisten ryhmään ja motivaatio loppui. Tästä aikaa nyt 3 vuotta. 2 vuotta meni sit löysäillessä mutta nyt ainakin 6kk oon käyny tosissani lenkeillä ja puntilla.
Ei minkäänlaista. Aika iso osa peruskurssin aloittajista on täysin alottelijoita kamppailulajeissa ja osalla ei ole minkäänlaista urheilutaustaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Te lapsoset joilla on orastava kukkakaalikorva käyty tyhjentämässä., voitteko kertoa onko tämä normaalia:

Kävin eilen terveyskeskuksessa tyhjentämässä vasemman korvalehden, kun oli painiessa turvonnut. Menin terveyskeskukseen sen tyhjentämään, koska itse en ollut tätä ikinä tehnyt, ja suoraan sanoen mitkään tulehdukset ei innosta. No, siellä tyhjennettiin ja sanoivat että palautu normaaliksi. Laastari päälle ja pisti vielä sideharson siihen ettei laastari tipu. Tänään sai ottaa siteen pois ja otinkin, no kukkakaali oli tullut takaisin ja korva turvonnut taas. Se on (onneksi) pehmeä, eli se on vielä verta jota siellä on. Mutta onko tämä normaalia että se turpoaa heti uudestaan? Painimassa en tietenkään eilen ollut...

PS. nyt tilasin korvasuojat kun alko vituttaa...

Te lapsoset joilla on orastava kukkakaalikorva käyty tyhjentämässä., voitteko kertoa onko tämä normaalia:

Kävin eilen terveyskeskuksessa tyhjentämässä vasemman korvalehden, kun oli painiessa turvonnut. Menin terveyskeskukseen sen tyhjentämään, koska itse en ollut tätä ikinä tehnyt, ja suoraan sanoen mitkään tulehdukset ei innosta. No, siellä tyhjennettiin ja sanoivat että palautu normaaliksi. Laastari päälle ja pisti vielä sideharson siihen ettei laastari tipu. Tänään sai ottaa siteen pois ja otinkin, no kukkakaali oli tullut takaisin ja korva turvonnut taas. Se on (onneksi) pehmeä, eli se on vielä verta jota siellä on. Mutta onko tämä normaalia että se turpoaa heti uudestaan? Painimassa en tietenkään eilen ollut...

PS. nyt tilasin korvasuojat kun alko vituttaa...

On ihan normaalia. Tyhjentämään uudestaan vaan.

Kannattaa opetelle ite tyhjentään korva, tai opettaa joku läheinen tekemään sen, niin ei tarvii kokoajan terveyskeskuksessa käydä. Tyhjennyksen jälkeen kylmähoito voi vähentää uuden nesteen kertymistä korvanlehteen. Parin seuraavan viikon ajan kannattaa käyttää korvasuojia reeneissä kunnes korvanlehti ei ole enää arka ja parantunut. Jos et suojaa korviasi sen jälkeen kun nestettä on kerran poistettu se uusiutuu hyvin helposti. Korvasuojien käyttö on kuitenkin paljon coolimpaa kuin parin viikon reenitauko.

Mistä rahoista nyrkkeilijöitten järjettömät palkkiot maksetaan. Esim Floydille maksettiin Cotto matsista 32 milliä. Kattaako ppv-ostot noi kulut vai miten tuo homma toimii?

Voiko kukkakaali korva tulla nopeastikkin? Oon epäsäännöllisen säännöllisesti ollu nyrkkeilemässä apaut 4-5 vuotta mutta nyt olen 1.5 kk paininut bjj :tä ja vasen korva on herkkä kun sitä taitttaa ja pientä "pattia" tuntuu tossa lehdessä..

Onko kukaan koskaan värjännyt Gi:tä? Siis niillä vaatteiden värjäykseen tarkoitetuilla pesukoneväreillä?
Alkaa vähän harmittaa hiki- ja veritahrat, jotka ei lähde pesukoneessa pois enää millään.
Ajattelin että jos mustaks värjäis..

Valkoinen gikö se on? Miksi et värjää uudestaan valkoiseksi? Yleensä noi valkoiset puvut on valkoisiksi värjättyjä ja harmaantuvat, jos ne koittaa vaikka kloriitilla valkaista, joten itse värjäisin kyllä uudestaan valkeaksi. Mutta mua nyt ei kyllä haittakaan se, että repimistä ja verta nähnyt treenivaate näyttää treenivaatteelta.

Suositut

Back
Ylös Bottom