Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksihän UFC:ssa on nykyään niin hemmetin monta erinimistä tapahtumaa? Nopeasti laskettuna normaalin UFC:n lisäksi:

UFC on Fox
UFC on FX
UFC on Fuel TV
UFC Fight Niight (onko enää?)

Onko UFC levittäytynyt nykyään niin monelle tv-kanavalle ja niille pitää olla omat nimet vaiko? Jotenkin vähän hölmöä hommaa ehkä. =)

Katoinko oikein, seuraava event on vasta reilu kuukauden päästä,Ruotsin iltama 14.4?

Noitaha tuntuu nykysi oleva viikon välein ni tällänen tauko tuntuu oudolta.

Miksihän UFC:ssa on nykyään niin hemmetin monta erinimistä tapahtumaa? Nopeasti laskettuna normaalin UFC:n lisäksi:

UFC on Fox
UFC on FX
UFC on Fuel TV
UFC Fight Niight (onko enää?)

Onko UFC levittäytynyt nykyään niin monelle tv-kanavalle ja niille pitää olla omat nimet vaiko? Jotenkin vähän hölmöä hommaa ehkä. =)

Tuolla UFC Fight Night nimellä ei tule enää tapahtumia, mutta nuo FX:n tapahtumat vastaavat niitä. Nimien määrä johtuu juuri siitä, että UFC:ta tulee kolmelta eri Fox networkin kanavalta (Fox, FX ja Fuel TV). Olihan Spike-aikaankin UFC Fight Night ja UFC on Versus, että eihän noita erinimisiä tapahtumia ole kuin yksi enemmän PPV-tapahtumien lisäksi nykyään.

Katoinko oikein, seuraava event on vasta reilu kuukauden päästä,Ruotsin iltama 14.4?

Noitaha tuntuu nykysi oleva viikon välein ni tällänen tauko tuntuu oudolta.

Jep, itse ihmettelin samaa eikä ennen tuota tule edes mitään Strikeforcen tapahtumaa, koska GP:n finaali on vasta toukokuun 19. päivä. Bellatorin 6. kausi alkaa tosin tänä perjantaina ja One FC:n kolmas tapahtuma tulee tämän kuun lopulla.

Aloitin remontin 1.3 ja oon suunnitellut saavani sen valmiiks 1.4, mutta pyysin Danalta vielä siihen pari viikkoa päälle jos joutuu kylppäriä kuivattelee, siitä johtuu tää tauko, pahoittelen.

Parhaat polvituet lukkopainiin?

Noi polvituet kiinnostaa muakin. Mulla on nyt ollu semmonen McDavidin "perus"polvituki, jossa ei oo siis niitä poikittaissaumoja tai muita, niin sitä saa olla yhtenään vekslaamassa takaisin paikoilleen. En oo noita enempää tutkinu, mutta ei ne kaikki taida edes olla noin paksua materiaalia mitä toi oma Davidin.

Parhaat polvituet lukkopainiin?

Itellä on venumit ja bad boyt. Venumit on pirun tiukat ja antaa tosi hyvän tuen. BB:n tuet oli melko löysät, tosin taisin ostaa kokoo liian isotkin.. Eli suosittelen kokeilemaan venumeja.

Mulla on zero pointin tuet http://shop.zp.fi/category/2/zero-point-tuet
Pysyy mulla ainakin hyvin paikallaan. Ei ole saumoja ja joustaa joka suuntaan.

Ainut miinus minkä olen huomannut on että niiden pinta vaan kului tosi
nopeasti sellaiseksi nyppyiseksi ja logon "muovipinta" lähti kuoriutumaan irti painiessa.

Tuosta huolimatta on kovassa käytössä lajitreeneissä sekä kuntosalillakin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä saa kumihiekkaa/kumimurskaa? Tarkotus täytellä juuttista 'hiekkasäkkiä' moisella roinalla, niin sisäkäyttökään ei ole niin hazardia.

Tavan hiekka ei siis käy, koska jos jotain repeää alkaa harmittamaan. Muitakin siivous-/eukkoystävällisiä vaihtoehtoja saa ehdottaa.

e: pääkaupunkiseudulla

e2: google sanoo, että lämmityspelleteillä voisi onnistua. K-Rautaan lomps, raportoin tänne löydöstä jos jotain kiinnostaa.

ihan pakko tulla täältä oikein kysymään kun aamulla tuonne treeni osioon oli joku järjenjättiläinen laittanut jotain shaibaa katutappelusta tai jotain, nyt ketju on luojan kiitos poistettu :D
niin sitä minä vaan että mikä ihme on ammattimainen katutappelija???? olen koko päivän nauranut tuolle ilmaisulle....

ihan pakko tulla täältä oikein kysymään kun aamulla tuonne treeni osioon oli joku järjenjättiläinen laittanut jotain shaibaa katutappelusta tai jotain, nyt ketju on luojan kiitos poistettu :D
niin sitä minä vaan että mikä ihme on ammattimainen katutappelija???? olen koko päivän nauranut tuolle ilmaisulle....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko potkunyrkkeilytreeneissä pakko pitää housuja vai käykö shortsit? Onko pakko olla "kickboxingshortsit" vai vaikka vapari?
Ei mitään väliä luulisi olevan...

Periaatteessahan ne housut on fularia varten ja shortsit low kickiä varten jne, mutta kyllähän yleensä treeneissä voi pitää kumpia tahansa, mutta kannattaa kysyä seuralta suoraan niin ei tule pettymyksiä kun tuli hyvät farkut vedettyä pätkiksi ;)

Mistäs saisi halvalla perus BJJ Kimonon? Ei ole väliä onko suomesta vai ulkomailta, kunhan toimitusaika ei ole yli 2 viikkoa.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom