Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kuinka kuuluu köyttää metallinen thai-kuppi oikeaoppisesti ?
Raivokas googlaaminen ei auttanut niin ehkä pakkisninjat osaavat auttaa pippelinsuojausongelmassa. Kolmella narulla toimiva kuppi olisi siis kyseessä. Kuva ois kiva :D

Mie ratkaisin ongelman irrottamalla narut ja siirtämällä sen metallikupin tuollaisen kankaisen pussukan sisään, pysyy paremmin paikallaan ja on helppo pukea päälle. Tuohon tarkoitukseen käy lätkän alasuojat ja sitten nuo muovisella kupilla varustetut muut suojat. Naruja jaksa väännellä :D

Jos katot muutaman suosituimman ottelijan highlight-videot vaikka youtubesta, ja selailet vähän sherdogista ottelijoiden recordeja ja ketä vastaan matsannu ja kuinka menny + sitte katot näitä uusia eventtejä ja vaikka muutaman suurimman matsin joita en nyt jaksa alkaa listaamaan, mutta useimmiten mestaruusotteluita.. :D

Voitko heittää linkkiä?Ei tunnu löytyvän UFC matseja ollenkaan, vaan jotain kuvia ja commentaryjä , ym..

Eipä Youtubesta paljoa otteluita löydykään, näitä highlighteja vain.
Jos haluat katsoa jonkun tietyn matsin niin kannattaa joko ladata vaikka piratebaysta tai sitten kirjoittaa googleen Esim. Lesnar vs Velasquez full fight, niin löytyy sivustoja joilta näkee kokonaisia matseja.

Parhaiten kyllä oppii kun vaan menee juurikin jonnekin Sherdogiin/Wikipediaan aloittaa vaikka lukemaan mestareista, ketä vastaan ovat puolustaneet jne.

Mikä ihme ulkonema Sonnenin vatsassa/kyljessä on? Alien tulossa ulos? Näkyy selvästi esim. tässä kuvassa:

chael-sonnen2.jpg

Mulla tulee kylkiluu samallalailla ulos about samasta paikasta.

Joskus 16vuotiaana ku huomasin sen ni luulin että siellä on vähintää syöpä ja aids ja kaikki samaa aikaa kunnes lääkäri selvensi että kylkiluu se on. Koskaan se ei oo kyllä ainaskaa murtunu mun mielestä, et en tiiä mite se o tollee.

Mun mieltä on vaivannu jo pidemmän aikaan, että mikä siinä on kun vasemman jalan etupotku ei nouse yhtään luonnollisesti? Tulee vaan todella kankea olo joka kerta oikean nivusen kohdilta ja tuntuu suhteellisen epämiellyttävältä.... Toivottavasti joku ymmärtäisi!

Mun mieltä on vaivannu jo pidemmän aikaan, että mikä siinä on kun vasemman jalan etupotku ei nouse yhtään luonnollisesti? Tulee vaan todella kankea olo joka kerta oikean nivusen kohdilta ja tuntuu suhteellisen epämiellyttävältä.... Toivottavasti joku ymmärtäisi!

Venyttelyä ja toistoja. Jos et ole itseäsi koskaan loukannut eikä mitään rakenteellisia vikoja ole niin mie pistäisin tuon ihan vain tottumattomuuden piikkiin. Ei miunkaan vasemman jalan potkut ole läheskään yhtä hyviä kuin oikean. Se on kuitenkin yleensä tukijalkana niin ei tule niin paljoa potkittua.

Jeps reeniä reeniä vaan. Outo asia mielestäni tässä on se, että epämukava tunne tuntuu tukijalan nivusessa ja liike tuntuu täten luonnotomalta :s Mutta kiitoksia vastauksesta!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep ja AndyS:n neuvoihin vielä lisäksi että älä koita korkealle väkisin voimalla potkia. Yrität heittää sen jalan sinne ilmaan vaan rennosti etkä ota liikaa stressiä jos ei aivan pään korkeudelle nouse.

Muista venytellä myös aktiivisesti ja pyöritellä nivelet auki ennen treenejä.

Missä pääkaupunkiseudulla on hyvä valikoima kamppailuvarusteita?
Ja saisi olla valikoimaa ihan vaatetuksesta alkaen aina suojiin ja hanskoihin saakka :)

Voitko heittää linkkiä?Ei tunnu löytyvän UFC matseja ollenkaan, vaan jotain kuvia ja commentaryjä , ym..

Youtubesta löytyy yksittäisiä matseja tosi hyvin, sieltä mä ainaki tykkään kattoa kiinnostavimmat ottelut mikäli jäänyt näkemättä tai haluan vaan kattoa uudestaan :D

Missä pääkaupunkiseudulla on hyvä valikoima kamppailuvarusteita?
Ja saisi olla valikoimaa ihan vaatetuksesta alkaen aina suojiin ja hanskoihin saakka :)

http://www.holtz.fi/

Tuota on helppo suositella, todella asiallista palvelua saa tuolta. Fyysisesti sijaitsee Tapulin ostarilla olevan HMAC -salin yhteydessä.

Kiitos vinkeistä, kyllä noista jo luulisi kampetta löytyvän :D

Tiedätkö onko miten auki viikonloppuna? Lähinnä pe-la, kun sivuilla mainittiin "sopimuksen mukaan" niin kannattaako ensin soitella :)

Stadissa on ainakin gofitness.fi joka myy ainakin fairtexin ja venumin tuotteita. Itse tilaillut netistä ja hyvin toimi homma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom