Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitäs sitten kun mäkin oon 186cm pitkä ja ottelisin alle 90kg, mutta jos siirrytään pituus luokkiin niin paljon siellä olis mun painosia?
Sieltä tulee vastaan samalla pituudella 125kg kaiffari mitä on turha viedä mattoon kun sitä ei paljon liikutella kun alle jäädään, etäisyyttä ei voi pitää kun "saman" pituset kädet.
Juoksenko kehää pari ekaa erää karkuun että se väsähtää?
Ja tää on reilua ihan vaan sen takia kun meidän luumassat ei oo identtisiä?

Paljon mielummin otan sen samanpainosen, sillä pituudella ei oo mitään merkitystä.
Sitten vaan otellaan sen mukaan kummalla on parempi ylettyvyys.

Inbody mittauksessa mun luumassa oli muistaakseni jotain 4kg. Painan 83kg.

Käythän tarkistamassa ettei sinulla ole osteoporoosia vai oletko sairaalloisen lihava?

Lopetan paino- ja pituusluokista keskustelun tähän koska ei näytä ihmiset kovin avoimia olevan USEAMMALLEKKAAN erilaiselle ehdotukselle joita esitän eikä ennenkaikkea ymmärtävän syitä joita kerron. Tai lienee kyse ennenkaikkea halusta ymmärtää. Ilmeisesti kamppailulajien urheilijat eivät ole vielä avoimia tällaisille ehdotuksille varsinkin kun ne tulevat uuden kirjoittajan koneelta.

Tai sitten nuo uuden kirjoittajan viestit ja ehdotukset nyt vaan on niin käsittämättömiä ja typeriä, ettei avoin mieli ja hyvä huumorikaan riitä niitä ymmärtämään.

Aloitin kaverini kanssa samaan aikaan bjj:n ja hän on minua reilut 10kg kevyempi.

Voiko siitä olla jotain haittaa minulle, koska hän on niin paljon kevyempi kuin minä, jos alamme treenien lisäksi sparrailemaan kahdestaan jossain muualla kuin treeneissä. Alanko tottumaan kevyempään vastukseen joka sitten haittaa treeneissä?

Eipä tuosta mitään haittaa sulle pitäisi olla niin pitkään kun painit säännöllisesti myös muiden kuin vain kaverisi kanssa. Kannattaa ohjatuissa treeneissa painia sitten myös itseään painavempien kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei vittu nyt oikeesti jotain rotia noihin sun viesteihis...

Ymmärrän kyllä miksi painissa tutkitaan vaseliinin takia mutta eikös nyt ollut lähinnä puhe potkuista ja lyönneistä? Eikös isku satu paljon kipeämpää jos ihossa on mahdollisimman paljon kitkaa? Vaseliinihan vähentää kitkaa ja isku ei käy niin kipeää? Vai käykö se isku kipeämpää silloin kun nyrkki viistää nopeampaa ihoa pitkin?

Mietin tässä, että millaisia mahtaa olla kamppalulajien harrastajien voimatasot? Penkki, kyykky ja mave yms. Meinasin jatkaa judon harrastusta, ehkä jopa kilpailla.

Jos täällä pakkotoistossa löytyy kilpailijoita mistä vaan lajista kertokaa vaan tuloksianna ja paino + ikä :)

Ymmärrän kyllä miksi painissa tutkitaan vaseliinin takia mutta eikös nyt ollut lähinnä puhe potkuista ja lyönneistä? Eikös isku satu paljon kipeämpää jos ihossa on mahdollisimman paljon kitkaa? Vaseliinihan vähentää kitkaa ja isku ei käy niin kipeää? Vai käykö se isku kipeämpää silloin kun nyrkki viistää nopeampaa ihoa pitkin?

Kasvoihin vaseliinia juurikin tuon takia ettei ole niin paljon kitkaa. Sattuu varmaan ihan yhtä paljon vaseliinilla ja ilman. Lähinnä tuota kai käytetään ettei tule niin helposti vekkejä.

Vaparissa ja painissa ei vaseliinia tai muita rasvoja saa tietenkään, olla kropassa. Tätä on kohtuu vaikeaa kontrolloida, jos ei nyt ihan iho kiiltävänä ole kehään marssimassa. Rasva voi olla ihoon imeytyneenä ja muuttuu liukkaaksi vasta kun iho hikoaa. Ainakin UFC:ssää ottelijoita tarkistetaan ennen otteluita ja otteluiden jälkeen rasvaamisen varalle.

Kasvoihin vaseliinia juurikin tuon takia ettei ole niin paljon kitkaa. Sattuu varmaan ihan yhtä paljon vaseliinilla ja ilman. Lähinnä tuota kai käytetään ettei tule niin helposti vekkejä.

Vaparissa ja painissa ei vaseliinia tai muita rasvoja saa tietenkään, olla kropassa. Tätä on kohtuu vaikeaa kontrolloida, jos ei nyt ihan iho kiiltävänä ole kehään marssimassa. Rasva voi olla ihoon imeytyneenä ja muuttuu liukkaaksi vasta kun iho hikoaa. Ainakin UFC:ssää ottelijoita tarkistetaan ennen otteluita ja otteluiden jälkeen rasvaamisen varalle.

Tämä, ja sitä tarkennettiin sen GSP vs. Penn matsin jälkeen, kun Penn syytti GSP:a vaseliinin käytöstä kropassa, vaikka ei ilmeisesti pitänyt paikkaansa.

Hei!

Mistä olette ostaneet nyrkkeilysäkkejä koti käyttöön? Olen katsellut kaikki nettikaupat ja paikalliset liikket läpi, mutta kohtuu hintaista säkkiä ei ole tullut vastaan.

Tämä, ja sitä tarkennettiin sen GSP vs. Penn matsin jälkeen, kun Penn syytti GSP:a vaseliinin käytöstä kropassa, vaikka ei ilmeisesti pitänyt paikkaansa.
Mistä on peräisin info ettei pitänyt paikkaansa?

Suositut

Back
Ylös Bottom