Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko koskaan kuullut huuhteluaineesta? :DOnkohan bjj-puvun takin "pehmentämiseen" mitään keinoja. Keikon takki, ollut käytössäkin jo pari vuotta ja edelleen on kuin peltiä, etenkin pesun jälkeen.
Bacibact on reseptivapaa antibioottivoide, saa apteekeista. Kannattanee käyttää vain kunnon ihorikkoihin ja vain silloin jos tulehduksen merkkejä ilmenee, sillä suhteellisen helposti ärtyy iho tuosta suurina annoksina ja pitkään käytettynä.Kun tuolla epähygieenisellä alustalla painiskelee, niin auttamatta tuntuu tulevan nirhaumia joista kehittyy märkärupi. Olisikohan mitään antibakteerista, tai muunlaista voidetta/taikapulveria jolla nirhaumat voisi hoitaa ihotulehduksen ehkäisemiseksi? Nim. Stafylokokkia Odotellessa
Eiköhän se paras apu ole olla joutumatta lukkoihin. Itse olen ainakin ihan onnellinen, että lukot sattuvat Mites sitä muuten osaisi varoa.
Olisko Anzkulla kyse siitä kun vastustaja on mountissa ja pistää hookit sisään, ja tavallaan runttaa jalkansa suoriksi, siinä voi tulla vääntöä nilkkoihin/sääriin, mutta tuskinpa siinä mitään hajota voi vaikka hiukan ehkä sattuukin...Eiköhän se paras apu ole olla joutumatta lukkoihin. Itse olen ainakin ihan onnellinen, että lukot sattuvat Mites sitä muuten osaisi varoa.