Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Prkl! Mistä Tampereelta saisi lukkopainivermeet elikkä rashguard ja alan shortsit? Hirvee kiire! Vastaajille siitos jo etukäteen!

EDIT: UFS-kaubassa vissiin vähän hintsusti noita tarjolla.

Osaaks kukaa sanoa että mitä kokoa toi mma shortsien S koko tarkottaa numeroina? 30, 32?
Mikä merkki? Itse löysin valitsemalleni merkille ihan koko taulukon.

Oon katellu vähä ton venumin perää

Here is the sizing that we have for our Venum Shorts:

Small: 30/31
Medium: 33
Large: 34/35
XL: 36/37
XXL: 38
oho löysin itekki :D
Venumin shortsit ostin itekkin, ja tän taulukon mukaan sain juuri sopivat tilattua:
x-small= 75-80cm
small= 80-84cm
medium= 85-90cm
large= 91-95cm
x-large= 96-100cm
xx-large= 101-105cm

Eli vyötärönympärys.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi Werdum virnuillen hymyily, kun Fedor oli lukossa? Tiesikö hän, ettei irti pääse? Tiesikö hän voittavansa? Naurattiko häntä ylipäätään nähdä Fedor siinä tilanteessa?
Mikä mahtoi olla virneen takana?
Kuvan näkee esimerkiksi tästä: http://www.sherdog.com/news/articles/The-Stories-of-the-Year-So-Far-25669

Tyhmien kysymysten kerho.
Mutta, tämäpäs onkin jo vaikea kysymys!

Vastataan omaan kysymykseen.

Video, jossa Werdum kertoo pala palalta mitä ottelussa tapahtui:

http://www.sherdog.com/videos/recent/Film-Room-How-Werdum-Submitted-Fedor-2530

No en tiedä, itseäni ei ainakaan naurattaisi tuossa vaiheessa vielä ku on triangeli fedorin niskassa ja kaveri vikuroi ja yrittää ground and poundia.
Oli muuten hauska 178 linkittämän videon lopussa kun Big John anto vähän monellakin tapaa sääntöjenvastaista polvea Werdumin päähän. :)

No en tiedä, itseäni ei ainakaan naurattaisi tuossa vaiheessa vielä ku on triangeli fedorin niskassa ja kaveri vikuroi ja yrittää ground and poundia.
Oli muuten hauska 178 linkittämän videon lopussa kun Big John anto vähän monellakin tapaa sääntöjenvastaista polvea Werdumin päähän. :)

Kyllä kyllä. :D

Ja ekassa linkissä Big Johnin ilme on aika hehkeä: "Ei jumaliste voi olla mahdollista." Kattoo kuin mikäkin pöllö. O_o

Jos säkkiä olisi paras lyödä nyrkkeilyhanskoilla, niin säkkihanskat näyttäisivät nyrkkeilyhanskoilta!

Painavat hanskat hidastavat lyöntejä ja vähentävät niistä herkkyyttä. Tuloksena lyöntitekniikka kehittyy pahimmillaan hitaiden yksittäisten heijarien vetämiseksi. Siksi niillä ei kannata treenata, ellei siihen ole jotain syytä. Tällainen syy voi olla esim. käsivamma. Itse olen lyönyt paljon säkkiä ja välineitä entisillä sparrihanskoilla (14oz Fairtex) koska minulla on ongelmia peukaloiden kanssa. Mikään ihanneratkaisu se ei kuitenkaan ole.

Jos vältämättä tahtoo ostaa nyrkkeilyhanskat välinetreeniin, niin mieluiten mahdollisimman kevyet eli 8-10oz. Säkkihanskoissakin on muuten suuria eroja. Kannattaa hankkia hyvät - esim. Fairtex - ja sellaiset joissa on hihna ranteen ympäri. Kahden kympin patalapuilla ei tee mitään.

Jos säkkiä olisi paras lyödä nyrkkeilyhanskoilla, niin säkkihanskat näyttäisivät nyrkkeilyhanskoilta!

Painavat hanskat hidastavat lyöntejä ja vähentävät niistä herkkyyttä. Tuloksena lyöntitekniikka kehittyy pahimmillaan hitaiden yksittäisten heijarien vetämiseksi. Siksi niillä ei kannata treenata, ellei siihen ole jotain syytä. Tällainen syy voi olla esim. käsivamma. Itse olen lyönyt paljon säkkiä ja välineitä entisillä sparrihanskoilla (14oz Fairtex) koska minulla on ongelmia peukaloiden kanssa. Mikään ihanneratkaisu se ei kuitenkaan ole.

Jos vältämättä tahtoo ostaa nyrkkeilyhanskat välinetreeniin, niin mieluiten mahdollisimman kevyet eli 8-10oz. Säkkihanskoissakin on muuten suuria eroja. Kannattaa hankkia hyvät - esim. Fairtex - ja sellaiset joissa on hihna ranteen ympäri. Kahden kympin patalapuilla ei tee mitään.

Taitaa monet käyttää noita isompia hanskoja esim. räjähtävyyden treenaamiseen, eli juuri näihin yksittäisiin koviin pommeihin. Itte ainaskin hankkisin molemmat eli 8-10oz ja 14-16. Ei se tekniikka nyt kummiskaan mitenkään väkisin heikkene, jos vähän miettii mitä tekee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom