Kalorit/syke/rasvat

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli olisin kiinnostunut et miten käytännös homma toimii...
Arvioitu PERUSKULUTUS 2320kcal vuorokaudessa (ilman vajetta sekä liikuntaa)
olis pakkiksen kalorilaskurin mukaan toi tarve. (pituus 177 paino 78.5kg)

No esimerkiksi kun heitän vaikka parin tunnin (2h 5min) kävelylenkin ja sykemittari (Polar F11)kertoo sen jälkeen suraavaa... HeartRate : Max 143 (75%) Avg : 119 (62%) Calories : 839kcal 60% Fat

Retki on patikoitu tyhjällä vatsalla...eli mistä elimistö ottaa energiaa? hiilarivarastoista...ja ehkäpä myös kropassa olevasta rasvasta?

tarkoitus olisi tosiaan poltella turhia rasvoja pois kesän kunniaksi.

mikä mahtaisi olla paras syke alle 110? ja auttaako se tyhjä vatsa mitää siihen hommaan?

ja sellainen vielä että jos tavallaan pitäisin sykemittaria päällä koko vuorokauden niin onko sen osoittama KCAL määrä sit se mun kulutus ja voisko siihen luottaa?

tänks!

Rasvoista se sen ottaa enimmäkseen. Se on juuri aamuaerobisen idea ene ruokailua, että rasva palaa, koska yön jäljiltä ei ole paljoa hiilareita elimistössä mitä polttaa.

Ei ny liikaa kannata tuijottaa sitä mittaria. Testaa viikon verran tietyil ruuil ja liikunnalla, ninn vaaka kertoo mihin sitä ollaan menossa.

Sykkeestä en niin hirveästi tiedä, mutta dieetillä toimii aivan hyvin aerobisena aamukävely reipasta vauhtia, muttei tosiaankaan tarvitse alkaa rehkimään.... Kyllä sen tuntee kun kävelyn jälkeen sydän sykkii normaalia kovempaa. Se on ollut ainakin mun sykemittari dieettini aikana, joka alkoi 2.5kk sitten ja paino pudonnu 80kg:sta 70kg:aan, eli mulla toimii

Kannattaa myös ottaa salin jälkeen lenkkiä, riittä puol tuntia. Mun tän hetken aerobinen hoituu aamukävelyl(45-60min) ja salin jälkeen lenkeillä(30min)!

Ei muuten tartte välttämättä noin pitkiä lenkkejä vetää. Riittä lyhyemmätkin, kun käyt siellä 4-6 kertaa viikossa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom