Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gillyanne sanoi:Et kertonut, miten usein ja millälailla treenaat, mutta pointtini on, että mielestäni voisit kyllä jonkinverran kalorimääriä nostaa. Ja toisaalta - jos ja kun syöt puhtaasti, on jossain 2200-2300 kcalissakin jo yllättävän paljon syötävää...!
L0b0 sanoi:Kovin vähällä tuntuu jengi porskuttavan eteenpäin. Itse vetelen miehekkäät 3000-4000kcal vuorokaudessa. Joskus uppoaa enemmänkin ;)
-helmi sanoi:... Mä oon vaan aina tähän mennessä luottanut tohon 1600 kcal lepopäivinä ja 2000 kcal treenipäivinä, koska oon todennut, että noilla määrillä mun paino pysyy tasan samana- ei siis nouse mutta ei laskekaan.
Gillyanne sanoi:Niinno, tietenkin asia riippuu siitäkin, mikä sinulla on tavoitteena treenissäsi - mutta jos se on edes jonkinasteinen lihaskasvu, niin olethan ymmärtänyt, että silloin paino kyllä pikku hiljaa nousee...? Quottaan tässä Missukkaa eräästä toisesta ketjusta: "Pari vuotta sitten olin 162 cm ja 50 kg. Nyt on pituus sama, painoa kymmenisen kiloa lisää. Strategiset mitat on pysyneet samoina." Eli lihas painaa enemmän kuin läski, ja loppujen lopuksi sillä vaa'an lukemalla ei ole treenaavalle naiselle juurikaan merkitystä.
Enkä nyt siis tarkoita, että sinun pitäisi vetää hirmuinen bulkki päälle ja kartuttaa kilojasi urakalla, vaan sitä, että treenaava nainen saa ja hänen PITÄÄKIN syödä ihan kunnolla, jotta kehittyisi. Ja jos sitä fläsää sattuisikin kertymään, niin kovin nopeasti ei sekään (onneksi) tapahdu - ja ainahan ne saa dieetattua sitten pois, jos niikseen tulee.
Pekkaniska sanoi:Tuon mukaan perusaineenvaihduntani on 3500kcal.. ja koska kyseessä on perusaineenvaihdunta niin siihenhän ei vielä kuulu siis päivittäinen aktiviteetti, olenko väärässä? eli kun luulen tällä hetkellä syöväni 500kcal alle kulutuksen niin syönkin oikeasti 1000kcal (tai jopa enemmän?) alle?
Pekkaniska sanoi:Tuon mukaan perusaineenvaihduntani on 3500kcal.. ja koska kyseessä on perusaineenvaihdunta niin siihenhän ei vielä kuulu siis päivittäinen aktiviteetti, olenko väärässä? eli kun luulen tällä hetkellä syöväni 500kcal alle kulutuksen niin syönkin oikeasti 1000kcal (tai jopa enemmän?) alle?
Esim. tästä.RegeX sanoi:Hei tähän asiaan littyen... mistä te kaikki saatte tiedonne kuinka paljon kaloreita ruusta löytyy? Mä mietin niitä ruokia joissa ei paketissa lue mitään, kuten esim. jauheliha.
Dreamer sanoi:Laskin päivän annokset niin 1700kcal/päivä menee. Paino pysyy sillä yli 100kg:ssa, mutta enpä sitten juuri salin lisäksi muuta liikuntaa harrastakaan. Lähinnä istun töissä koneella ja sitten kun menen kotiin istun koneella