Kalorimääränne päivässä

Ei ole Dreamer tietenkään syytä epäillä, että valehtelet, mutta pyydän kuitenkin laskemaan vielä uudelleen. Tuntuu hyvin oudolta tulokselta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
luumu sanoi:
Ei ole Dreamer tietenkään syytä epäillä, että valehtelet, mutta pyydän kuitenkin laskemaan vielä uudelleen. Tuntuu hyvin oudolta tulokselta.

On kyllä laskettu hyvinkin tarkkaan. On grammavaaka ja taulukot kotona. Insinöörimatikalla pitäisi mennä laskutkin oikein :) Tuo on sitten niinkuin arkipäivän annos. Viikonloppuna tulee sitten yleensä aika paljon juotua olutta (mutta syötyä vähemmän), joten ehkäpä se lisää keskimääräistä kulutusta.

Joskus tein mielestäni ihan hirveää superbulkkia pari viikkoa, ja silloin sain hiukan alle 3000 kcal/päivä. Tuota enempää en pystynyt syömään, olen aina ollut huono syömään.

Dreamer sanoi:
On kyllä laskettu hyvinkin tarkkaan. On grammavaaka ja taulukot kotona. Insinöörimatikalla pitäisi mennä laskutkin oikein :) Tuo on sitten niinkuin arkipäivän annos. Viikonloppuna tulee sitten yleensä aika paljon juotua olutta (mutta syötyä vähemmän), joten ehkäpä se lisää keskimääräistä kulutusta.

Joskus tein mielestäni ihan hirveää superbulkkia pari viikkoa, ja silloin sain hiukan alle 3000 kcal/päivä. Tuota enempää en pystynyt syömään, olen aina ollut huono syömään.

Painan itse n 95kg ja 3000kcal on mun dieettikalorit joilla paino putoaa _aina_. En tee tällä hetkellä edes aerobisia, vain kolmesti viikossa punttia, noin 30-45min kerrallaan.
Joten edelleen uskallan väittää että metsään laskelmasi menee... Tai sitten juot kaljaa tooooodella paljon :) :kippis1:

Huoh, edelleen saikulla.. aloitin pienen dieetin tuossa keskiviikkona, tämä tukee sitä väistämättä... Päivän saldo noin 1200kcal ja reilun 100gr prodee, ja nälkä ei ole yhtään.. Kyllä se nyt pakolla tuon 2000kcal yli pitää saada...
Ei vaan maha kurise, hassua...

oisko tos +3000kcal ja bulkilla mennään... ja paino jotai 96kg pituus 188cm suunnillee, kerran pari viikos aerobista ja 4viikos salil punttia

Kysäisin tätä offtopiccia Aerobinen harjoittelu-osiolla, mutta se on postauksista päätellen niin kuollut osasto että kirjoitan tänne uudelleen, jos tarvii poistaa jompikumpi, niin pliis modet, jättäkää tämä...

Koitin söötsiä asiaa, muistaakseni sitä on täällä jossain ketjussa aiheeseen rönsyttyä, mutten löytänyt, se oli vähän ot...

Kumpi parempi, syödä enemmän ja polttaa osa pois ylim. liikunnalla, vai syödä vähemmän?

Jos kulutukseni on 3600kcal, ja dieetillä olen 3000kcal ja kulutan lenkkeilen, onko sama asia ilman aerobista vain syödä sitten noin 2600-2700kcal/pv, olettaen että esim prodemäärät on samat.
Vaikuttaako se lenkkeily enemmän kiihtyneen aineenvaihdunnan kautta, vai onko tämä marginaalista..?

Päivässä menee sellaiset 3500-4000kcal, jonain kovana treenipäivänä enemmänkin, ja painoa 68kg... :rolleyes: Toisaalta treeniä viikossa keskimäärin vajaa 20h.

Bulkilla meni päivässä noin 3500kcal, nyt dieetillä 2800kcal. Ja painoa nyt ~87kg, sali 3-4 kertaa viikossa sekä aerobista 2 kertaa viikossa.

Massaa yritän kerätä ja kalorit 4000. Proteiinia 350g, hiilareita 400g ja rasvaa noin 100g. Painoa tällä hetkellä ~90kg.

On se kyllä niin väärin, että kaveri joka syö noin 3000 kaloria päivässä (n.90kg/180cm) saa painon nousemaan tasaisesti ylöspäin kun itse syön sen 3000-3500 kaloria päivässä, joskus enemmänkin, ja paino ei tahdo kunnolla nousta (tällä hetkellä 67kg/174cm). Kuitenkin ruokailutottumukset ovat melko samanlaiset (ei pahemmin ns. roskaruokaa)... Eli pitäis varmaan yrittää syödä se 4000 kaloria päivässä, mutta toi 3500 tekee jo tiukkaa! Tiedän kyllä, että kaverilla ei mikään kauhean nopea aineenvaihdunta ole kun taas mulla se on vähän liiankin nopea :/

Wondadog sanoi:
Joten edelleen uskallan väittää että metsään laskelmasi menee... Tai sitten juot kaljaa tooooodella paljon :) :kippis1:

Sanotaan että sitä kaljaa ja muuta alkoholia on kyllä tullut juotua enemmän kuin monet koko elämänsä aikana.

Mutta hyvä on. Saanpahan jotain uutta virikettä, joten alan taas laskea kaloreita ihan teidän epäilijöiden mieliksi. Kerron sitten myöhemmin, että paljonko tuli keskimäärin viikossa ja mihin suuntaan paino meni.

Dreamer sanoi:
Sanotaan että sitä kaljaa ja muuta alkoholia on kyllä tullut juotua enemmän kuin monet koko elämänsä aikana.

Mutta hyvä on. Saanpahan jotain uutta virikettä, joten alan taas laskea kaloreita ihan teidän epäilijöiden mieliksi. Kerron sitten myöhemmin, että paljonko tuli keskimäärin viikossa ja mihin suuntaan paino meni.

hyvä. Mutta laske tosiaan sitten myös kaikki kaljat ym. 10 kaljaa tosiaan heittää jo tuhannen kaloria, ja jos pahassa maistissa pyörii, saattaa unohtaa iltapalaksi heittämänsä kebabin, pizznb ym.. :)

Toi vaan on puhdasta matematiikkaa, eikä siinä kauheita eroja ole, siksi ihmetyttää...

mä syön varmaa joku 2500 kcal/päivä ja siit noin 50% on proteiiniä, onko suuri proteiinin määrä hyödyks vai haitaks lihastenkasvun kannalta. en myöskää haluis läskii hirveesti , että miten toi proteiini määrä vaikuttaa siihe? painan aika vähän ja proteiinii tulee varmaa 2-4g/painokilo.

Kaloroita yritetään saada päivässä 3000-3500 ja pituutta 166cm, painoa 54 tällä hetkellä. Kunnon lihotus kuurilla ollaan tällä hetkellä ja tulla kalori määrällä tuo paino kyllä ihan kiltisti kohoaa ylös päin. Salilla nyt käyty nyt kolme kertaa viikossa noin kahden kuukauden ajan ja onhan se perkele hyvä tunne kun alkaa kehossakin näkemään nuo muutokset. Yrittänyt kyllä jo useamman kerran aikaisemmin aloittaa tämän harrastuksen, mutta kun on silloin vähän kaikki kusenut aleen niin eihän siitä ole mitään tullut. Nyt kumminkin kaikki toimii niinkuin pitääkin ja motivaatiota löytyy vähintäänkin tarpeeksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom