Kalorimääränne päivässä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by HooEee
+/- 5000kcal ? :thumbs:

Voitko laittaa tonne mitä kaikkea tohon määrään sisältyy?
Itellä tollaset +/-4000kcal ja syöminen on jo niin helvetin moisen työn ja tuskan takana.

Hehe.. Otin ylös kaiken mitä eilen söin. Suurinosa painoista mittasin joko duunissa kerta olen tuoretukussa töissä tai sit himassa ihan normaalilla gramma/kilo vaa'alla. Sit jotkut pienimmät jätin pois.. Mutta nyt näyttäis et vedän 7188 kalorii päiväs.. Käytin laskemiseen --> http://www.menaiset.fi/terveys/kaloritaulukko.asp mut joo laitan safkailuni tonne linkkiin.

mä ainakin syön aivan perkeleesti kaikkea mitä löytyy. mitä rasvaisempi sitä parempi.. noei mutta yleensä tuppaa tuo safka olemaan aika raskasta. en ole koskaan laskenu noita kaloreita, olen vaan syöny ja reenannu ja paino on kyllä noussu. mites esim. tuommoisessa Fastin Massa max annoksessa on kaloreita? entä esim iso pizza?

Originally posted by Richard75
3000 - 3300 kcal, tuossakin on jo tekemistä.

Vaikka painoa + 105kg?

ohhoh, nyt tosiaan näkyy että noissa on eroja ihmisten kesken. Toiset 80kg painoset vetää 4000kcal... mä luulin että olen ainoa joka syö painoonsa nähden vähän. :)

Edit: noniin, siinähän edellisessä sitten 65kg söikin yli 4000kcal. Kumma maailma. :)

Originally posted by Don vito
Syötkö koko ajan noin paljon protskua? Eikös tuosta tule jo tuollainen 330-340 g. Vai oletko niin iso äijä?

Yritän tosiaan syödä +300/päivä.
Edit: niin, paino on n.98kg. Rasvat nyt n.16, tulee menemään linjalle 10-12. Sitten ehkä proteiinissakin voi palata vähän hillitympään määrään.

Samin ja Richardin linjoilla mennään. Painoa on semmoinen 91-93 kg. Kaloreita 3300-3500 päivässä. Ja paino nousee tasaiseen tahtiin noin 1kg kuussa. Rasvat ehkä 15 pinnas tai vähän reilu.

Vai 65 kiloisen pitää syödä 4000kcal ettei paino laske, epäilen että osa täällä laskee vähintäänkin oudosti kalorimääränsä. Tietty jos on raskasta duunia tms. niin se muuttaa asian.

ette usko miten mä järkytyin sillo alussa ku luulin syöväni hyvin, sitte ku laskin kalorit ni paljastu karu totuus = n. 1800, olin sillee et no johan pomppas, ei ihme ettei kehitystä pahemmin tullu.... nyt n. 3000 ja treeni kulkee :kippis1:

Originally posted by tappara

Vai 65 kiloisen pitää syödä 4000kcal ettei paino laske, epäilen että osa täällä laskee vähintäänkin oudosti kalorimääränsä. Tietty jos on raskasta duunia tms. niin se muuttaa asian.
Siis noin 3600 cal täytyy syödä ettei laihdu, mutta kun ruumis tottuu vähempään ruokaan niin kyllä sitä tuollaisella 3000+ määrälläkin pystyy elämään. Ei mitään hurjaa duunia, minulle vain on jo tämä 65kg:kin ainakin 15kg enemmän kuin olisi norm. syömisellä (isobroidi oli 16v 40kg; nyt 21v n. 100kg). Nopea aineenvaihdunta katsos.

Originally posted by SuperStar82
ette usko miten mä järkytyin sillo alussa ku luulin syöväni hyvin, sitte ku laskin kalorit ni paljastu karu totuus = n. 1800, olin sillee et no johan pomppas, ei ihme ettei kehitystä pahemmin tullu.... nyt n. 3000 ja treeni kulkee :kippis1:

Jees, ite syön aivan perkeleesti, mutta täytyypä laskea että syönkö tarpeeks perkeleesti.. Ihan hampaat huurussa saa jännittää että onkohan niitä kaloreita sittenkään aivan riittävästi :david: Tuntuu että enempää ei enää pystyisi syömään, mutta jos niitä kaloreita ei tarpeeksi tule niin pakkohan se on syödä enemmän..

Kehitystä nyt kuitenkin on jotenkin tullut, mutta katsotaan miten on noiden kaloreiden laita
:evil:

Originally posted by SuperStar82

joo perhana eilenkin kun käytin tota menaiset laskuria niin näytti kalorit päivän osalta -900 voi helkutti ja mä kun luulin olevani vähintään jossain "ylläpito" kaloreissa ...

Äpäzzi

Sitä helposti järkyttyy... Kun alotin niin monta kuukautta tuli mentyä jollain 1800kcal luokkaa kaloreilla, voi miettiä että olis aika paremmin kasvanut kun ois paremmin syönyt. Tosin en painanutkaan kun 57kg niin kulutin tietty paljon vähemmän.

Teille jotka epäilevät ettei saa tarpeeksi kaloreita, suosittelen rahkahässäkkää. Noin 550 kcal kolahtaa noin minuutissa naamariin, eikä tule edes ähky olo. Purkki Ehrmannia + 100g elovenaa + pari desiä vähänkalorista mansikkakeittoa + 1 rkl rypsiöljyä, mitä mainioin välipala:

60g hh, 40g prot, 16g rasvaa, ja tosiaan tohon ei mene montaa lusikallista. Ja tavallisella sokerodiulla mansikkakeitolla saa parikyt grammaa hiilareita vielä tohon päälle.

btw, mä ainakin lasken jotensakin sillei että päivän kulutus on itselläni (90+kg) noin 2500 kcal jos en käy töissä/salilla, jos taas käyn töissä (kevyehköä ruumiillista) tai salilla niin lisään +500 kcal, ja kun tuo on käytännössä joka toinen ja joka toinen päivä, niin kulutus olisi noin 3000 kcal, ja sit syön sen noin 300 kcal ton päälle.

Originally posted by turre101
Vaikka painoa + 105kg?

ohhoh, nyt tosiaan näkyy että noissa on eroja ihmisten kesken. Toiset 80kg painoset vetää 4000kcal... mä luulin että olen ainoa joka syö painoonsa nähden vähän. :)

Ei näin vanha mies paljo ravintoo tarvi, ennoo ees kasvuiässä :)
Jep jep, mut on tuossa reilussa kolmessa tonnissakin syömistä kun ottaa sen vihanneksista, tummasta riisista, kaurasta, kalasta ja kanasta + muusta puhtaasta safkasta.

No täytys varmaan laskea...mutta siitä perusaineenvaihdunnasta senverran, että mulla painoa on n. 80 kiloa ja mitattu perusaineenvaihdunta oli muutama kalori alle 2000/vrk, että kyllä sitä 100kg painava lihaksikas mies varmaankin perusaineenvaihdunnalla kuluttaa jo sen 2500 kcal...

Nyt kevyellä bulkilla tulee <-3000kcal. päivässä ja kuten rikhardi sanoi siiinä on todella tekemistä kun ottaa sen hyvistä puhtaista ruuista:piis:

Jos syön täysin puhdasta ruokaa. 4000kcal on liikaa. Joku 3500 on ehkä hyvä. 3000kcal laihtuu jo, mutta on suht normaali olo vielä. 2500kcal on kokeiltu yhdistettynä päivittäiseen aerobiseen ja treeniin. Aivan liian vähän ja olo oli kauhea. nyt menee 2750kcal ja olo on kauhea, mutta paino putoaa huolella. Se on sitten toinen juttu, kun ruoka ei ole puhdasta ja on bulkilla, niistä kaloreista ei ole mitään hajua, mitä esim joskus on tullut bulkiulla vedettyä. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom