Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by HooEee
+/- 5000kcal ? :thumbs:
Voitko laittaa tonne mitä kaikkea tohon määrään sisältyy?
Itellä tollaset +/-4000kcal ja syöminen on jo niin helvetin moisen työn ja tuskan takana.
Originally posted by mop
mä ainakin syön aivan perkeleesti kaikkea mitä löytyy.
Originally posted by Richard75
3000 - 3300 kcal, tuossakin on jo tekemistä.
Originally posted by Don vito
Syötkö koko ajan noin paljon protskua? Eikös tuosta tule jo tuollainen 330-340 g. Vai oletko niin iso äijä?
Siis noin 3600 cal täytyy syödä ettei laihdu, mutta kun ruumis tottuu vähempään ruokaan niin kyllä sitä tuollaisella 3000+ määrälläkin pystyy elämään. Ei mitään hurjaa duunia, minulle vain on jo tämä 65kg:kin ainakin 15kg enemmän kuin olisi norm. syömisellä (isobroidi oli 16v 40kg; nyt 21v n. 100kg). Nopea aineenvaihdunta katsos.Originally posted by tappara
Vai 65 kiloisen pitää syödä 4000kcal ettei paino laske, epäilen että osa täällä laskee vähintäänkin oudosti kalorimääränsä. Tietty jos on raskasta duunia tms. niin se muuttaa asian.
Originally posted by SuperStar82
ette usko miten mä järkytyin sillo alussa ku luulin syöväni hyvin, sitte ku laskin kalorit ni paljastu karu totuus = n. 1800, olin sillee et no johan pomppas, ei ihme ettei kehitystä pahemmin tullu.... nyt n. 3000 ja treeni kulkee :kippis1:
Originally posted by SuperStar82
ette usko miten mä järkytyin sillo alussa ku luulin syöväni hyvin, sitte ku laskin kalorit ni paljastu karu totuus = n. 1800, olin sillee et no johan pomppas, ei ihme ettei kehitystä pahemmin tullu.... nyt n. 3000 ja treeni kulkee :kippis1:
Originally posted by turre101
Vaikka painoa + 105kg?
ohhoh, nyt tosiaan näkyy että noissa on eroja ihmisten kesken. Toiset 80kg painoset vetää 4000kcal... mä luulin että olen ainoa joka syö painoonsa nähden vähän.