kalorii...

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se riippuu kuules aikapaljon siitä mitä tavotteita sulla on ja siitä kuinka paljon kulutat...
 
No, varmaan 5000 riittää jo johonkin. Esimerkiksi 3 kertaa viikossa jos puntaa niin ihan OK.

The more food the better!!!
 
Iästä, painosta, treenin kovuudesta, aineenvaihdunnan nopeudesta, terveyden tilasta, fiiliksistä ja naapurin koirien lukumäärästä riippuen 10-10000kcal/pvä. Selvenskö yhtään...?
 
Joo kyllä viikinki osaa! ja hauskinta on,ettei hän edes muuten osallistu näihin keskusteluihin..liekkö ees lukee, mitä on vastattu?? sanos nyt viikinki
 
Viikinki on varannu paikalliselta kirjastolta vakio vuoron koneelle joten seuraava kysymys tulee taas viikon päästä.Malttakaa odottaa.
 
Originally posted by katkarapu
Viikinki on varannu paikalliselta kirjastolta vakio vuoron koneelle joten seuraava kysymys tulee taas viikon päästä.Malttakaa odottaa.

Älä perkele naurata, mutsi ja faija herää! :D
 
Originally posted by rintafile
Iästä, painosta, treenin kovuudesta, aineenvaihdunnan nopeudesta, terveyden tilasta, fiiliksistä ja naapurin koirien lukumäärästä riippuen 10-10000kcal/pvä. Selvenskö yhtään...?

...mutta kaikkihan tietää, että joule imeytyy kaloria paremmin, eikö vain? :rolleyes:













ps. :)
 
Originally posted by Tomi77
...mutta kaikkihan tietää, että joule imeytyy kaloria paremmin, eikö vain? :rolleyes:

No ainakin 4.19 kertaa paremmin!

Ps. En ole oikein varma tästä Viikinkikaverista, sain siltä nimittäin kerran privamessagen, se mun viikinki-imitaatio oli kuulemma ollut hauska matkimistopicissa.
 
Originally posted by Hulkki


Ps. En ole oikein varma tästä Viikinkikaverista, sain siltä nimittäin kerran privamessagen, se mun viikinki-imitaatio oli kuulemma ollut hauska matkimistopicissa.

Mä sain kerran priva messagen, jossa väitettiin kivenkovaan MUN olevan Roinaniksipanda. Törkeää!
 
Mä sain ko. kaverilta pm:n jossa kysyttiin pennkipunnerruksen me:tä! sit vielä lopuksi oli luonnollisesti selostettu kuinka sen yks 17vuotias kaveri nostaa (olikohan) 110kg...eli pärjäisköhän se kisoissa..:( kaikkea kivaa - juu-u!
 
Originally posted by jpm
Mä sain ko. kaverilta pm:n jossa kysyttiin pennkipunnerruksen me:tä! sit vielä lopuksi oli luonnollisesti selostettu kuinka sen yks 17vuotias kaveri nostaa (olikohan) 110kg...eli pärjäisköhän se kisoissa..:( kaikkea kivaa - juu-u!

Mä kuulin viikonloppuna syrjäkylillä vaeltaessani sykähdyttävän tarinan: Mies tuli avautumaan, kertoi ottaneensa penkistä 127,5 kg. Olisi kuulemma sijoittunut mitaleille SM-kisoissa... :D

Mikäs siinä sitten, mestari mikä mestari. Kivahan se on tuolla tarinalla varmaan yrittää tehdä naisiin vaikutusta... minuun, tuntemattomaan ulkopaikkakuntalaiseen tarina jätti syvän jäljen.

Taitaa noita mestareita olla joka kylällä... voisivat vaan päivittää tietojaan romujen määrästä :o
 
Eksyinpä erään juottolan wc:hen viikonloppuna ja siellä toljaili n.66kg alle 20v. nuorukainen valkea t-paita päällään ja silmälasit vinossa. Änkesin koppiin asioimaan ja kuulin kuinka joku kuuskutosen kaveri tuli huussiin ja siinä peilin edessä sitten alettiin lihaksia vertailemaan.
66: No en minä enää ole niin hyvässä kunnossa kuin aiemmin.
Kaveri: Oonhan tuota vielä, elähän
66: Ei oo tässä kohtaa enää niin kuin ennen. Eikä tässäkään.
Kaveri: Onhan tuossa, kato.
66: Tästäkin puuttuu, ei ole läheskään niin paljon pattia kuin aiemmin.
Kaveri: ...
66: 140kg menee enää penkistä.

Ja minulla meni sillä kertaa kuset pitkin kopin seiniä selkäkeikkanaurun säestyksellä. Hyvä ettei ollut isompi hätä.
 
Originally posted by jpm
Joo kyllä viikinki osaa! ja hauskinta on,ettei hän edes muuten osallistu näihin keskusteluihin..liekkö ees lukee, mitä on vastattu?? sanos nyt viikinki

Näköjään lukee. Äsken luki active users -listassa ainakin: "Viikinki-84 - Viewing thread 'kalorii'".

Kysymys kuuluukin: Kuinka kauan palstalaiset jaksaa tätä? Viikinki kysyy tasottoman kysymyksen, johon palstalaiset vastaavat ja jotkut jopa ihan auttaakseen. Viikinki ei kommentoi koskaan sanallakaan yhtään mitään, saatika sitten osallistuisi aktiivisesti aloittamaansa topiciin.
 
Originally posted by pikkupasi


Mä kuulin viikonloppuna syrjäkylillä vaeltaessani sykähdyttävän tarinan: Mies tuli avautumaan, kertoi ottaneensa penkistä 127,5 kg. Olisi kuulemma sijoittunut mitaleille SM-kisoissa... :D

Mikäs siinä sitten, mestari mikä mestari. Kivahan se on tuolla tarinalla varmaan yrittää tehdä naisiin vaikutusta... minuun, tuntemattomaan ulkopaikkakuntalaiseen tarina jätti syvän jäljen.

Taitaa noita mestareita olla joka kylällä... voisivat vaan päivittää tietojaan romujen määrästä :o

Kyllä noita mestareita riittää hauskinta niissä on se että ne kaikki ovat pelkkiä pulsuja. Tälläkin suunnalla yks 45v juopon käppänä kehuu kovasti että on voimanostossa euroopanhuipulla. Äijä käy ehkä kerran neljässäkuukaudessa salilla ja sen jälkeen ryyppää sen neljäkuukautta. Tuputtaa salilla ollessaan vielä mahtivia reenivinkkejä.
 
Originally posted by Tomi77
Kysymys kuuluukin: Kuinka kauan palstalaiset jaksaa tätä? Viikinki kysyy tasottoman kysymyksen, johon palstalaiset vastaavat ja jotkut jopa ihan auttaakseen. Viikinki ei kommentoi koskaan sanallakaan yhtään mitään, saatika sitten osallistuisi aktiivisesti aloittamaansa topiciin.
Joo, kyllä mulla ainakin alkaa huumori loppumaan! tän äijän on pakko olla joku pelleilijä, ei tää homma muuten ois tällasta! voihan hän oikeesti ollakkin niin tyhmä, kun kysymykset antavat olettaa, mutten jaksais uskoa..:(
 
Mitä väliä sillä on jos se joskus käykin heittämässä jonkun tyhmän kysymyksen? Ei ainakaan minua rassaa, vaikka voishan sitä osallistua keskusteluihin edes omassa threadissaan. Tuskinpa viikinki84 sai tästäkään aiheesta paljoa apua...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom